ZTRATA KLICU , PROSIM PORADTE

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
abdulabdalah
Začátečník
Příspěvky: 12
Registrován: 12 úno 2008, 14:40
Kontaktovat uživatele:

ZTRATA KLICU , PROSIM PORADTE

Příspěvek od abdulabdalah »

cau, tak se mi podarilo ztratit jedinej klic co sem mel od seicenta r.v.2001 ... takze ted mi stoji jen tak u baraku zamceny, nevim co mam delat vubec, chtel bych z toho vyjit co mozna nejmin chudej ale z toho co vim bo sem se docetl to bude poradna palka :(
... prosim poradte jestli mate nejakou radu bo zkusenosti, diky moc
Reklama
 

m6564xp
Fiaťák
Příspěvky: 57
Registrován: 19 úno 2006, 20:55
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od m6564xp »

Je třeba vyměnit celou zámkovou sadu, ŘJ motoru a immobilizéru. Napiš jaký máš motor, jeden můj známý má celé Seicento na díly tak by mohl třeba pomoct :-)
Mitsubishi Pajero 3.2 DID
stifmajstrABARTH
Znalec
Příspěvky: 725
Registrován: 09 led 2007, 18:35

Příspěvek od stifmajstrABARTH »

m6564xp píše: jeden můj známý má celé Seicento na díly tak by mohl třeba pomoct :-)
´vazne? ma uz ten motor s tim vicebodovym vstrikem?(mpi)? to by me zajimalo....sry za OT...(SZ)
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
m6564xp
Fiaťák
Příspěvky: 57
Registrován: 19 úno 2006, 20:55
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od m6564xp »

To nevím, byl jsem u něj a to Seic. mne zaujalo jak je rozbité. Dostalo ukrutnou ránu zezadu, auto končí u prostředních sloupků. Nevím jaký je tam motor ani ročník, dá se to ale v případě zájmu zjistit :-)
Mitsubishi Pajero 3.2 DID
abdulabdalah
Začátečník
Příspěvky: 12
Registrován: 12 úno 2008, 14:40
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od abdulabdalah »

no je to 1.1i z 01... takze se mam obratit kdyztak na aut. servis fiatu?? to dam jen 5k za odtah do LBC ... slysel sem ze treba renault bo skoda sou schopny udelat klic podle papiru a vin cisla... dela to i fiat?? fatk tapu
m6564xp
Fiaťák
Příspěvky: 57
Registrován: 19 úno 2006, 20:55
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od m6564xp »

Klíč ti udělají pokud máš tu modrou CODE kartu a červený master klíč k nakodování klíče, který Ti pošlou, udělají totiž klíč který půjde do zámku ale kód k immo se do něj musí přehrát z master klíče. Pokud tyhle věci nemáš je zbytečné se tam i ptát.
Mitsubishi Pajero 3.2 DID
abdulabdalah
Začátečník
Příspěvky: 12
Registrován: 12 úno 2008, 14:40
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od abdulabdalah »

takze mi zbyva jedine ten odtah a tam mi to udelaj vsechno? master klic nemam no :( ....na kolik to asi vyjde, mas predstavu? neda se to nejak obejit??? co nejaky veci z vrakace??
radek.s
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 419
Registrován: 02 zář 2007, 17:14
Bydliště: Praha

Příspěvek od radek.s »

m6564xp píše:Klíč ti udělají pokud máš tu modrou CODE kartu a červený master klíč k nakodování klíče, který Ti pošlou, udělají totiž klíč který půjde do zámku ale kód k immo se do něj musí přehrát z master klíče. Pokud tyhle věci nemáš je zbytečné se tam i ptát.
To není tak docela pravda, Seicento od 10/2000 (MPI) už NEMÁ červený master klíč (stejně jako Punto II), na CODE kartě je jak mechanický tak i elektronický kód. Dále není pravda, že je nutné měnit řídící jednotku motoru, kód klíčů je uložen v řídící jednotce CODE a ta je pod palubkou. Vím to, protože mě řídící jednotku motoru měnili kvůli její závadě a žádné kódy se nepřehrávaly a klíče mě zůstaly původní. Tak že to vidím jenom na novou sadu zámků s klíči (nebo jenom klíče) jejichž kódy nahrajou v autoriz. servisu do jednotky CODE. Jinak je to pech, ale při koupi ojetiny je dobré vyžadovat i druhý klíč od auta a když není, tak hned nechat udělat druhý klíč a oba znovu nahrát do jednotky CODE, čímž se ten chybějící klíč vymaže a pro auto si tak nemůže někdo přijít (teda může, ale nenatočí to :shock: ), například ten kdo si nechal jeden původní klíč. Tak asi tak.
Naposledy upravil(a) radek.s dne 23 úno 2008, 22:28, celkem upraveno 1 x.
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Petr N.
Začátečník
Příspěvky: 30
Registrován: 09 bře 2007, 11:46
Bydliště: Praha

Příspěvek od Petr N. »

radek.s píše:
m6564xp píše:Klíč ti udělají pokud máš tu modrou CODE kartu a červený master klíč k nakodování klíče, který Ti pošlou, udělají totiž klíč který půjde do zámku ale kód k immo se do něj musí přehrát z master klíče. Pokud tyhle věci nemáš je zbytečné se tam i ptát.
To není tak docela pravda, Seicento od 10/2000 (MPI) už NEMÁ červený master klíč (stejně Punto II), na CODE kartě je jak mechanický tak i elektronický kód. Dále není pravda, že je nutné měnit řídící jednotku motoru, kód imobil. je v řídící jednotce CODE a ta je údajně v budíku. Vím to, protože mě řídící jednotku motoru měnili kvůli její závadě a žádné kódy se nepřehrávaly a klíče mě zůstaly původní. Tak že to vidím jenom na novou sadu zámků s klíči (nebo jenom klíče) jejichž kódy nahrajou v autor. servisu do imobilizéru. Jinak je to pech, ale při koupi ojetiny je dobré vyžadovat i druhý klíč od auta a když není, tak hned nechat udělat duplikát a oba znovu nahrát do jednotky CODE, čímž se ten chybějící klíč vymaže a pro auto si tak nemůže někdo přijít, například ten kdo si nechal jeden původní klíč. Tak asi tak.
Potvrzuji, Seicento MPI nemá červený klíč a nové klíče nahrají do imobilizéru. Za přidělání jednoho klíče bez změny v imob. chtěli 2 000,-.
abdulabdalah
Začátečník
Příspěvky: 12
Registrován: 12 úno 2008, 14:40
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od abdulabdalah »

dekuji vsem za rady...ale vyresilo se to samo..dal sem nejaky inzeraty tady v okoli jestli nekdo nenasel klice :) a po par dnech se ozval jeden chlapik od nas z baraku, koupil sem mu litrovou becherovku a spokojenost na obou stranach :)
TV-Punto
Všeználek
Příspěvky: 1026
Registrován: 26 úno 2007, 16:30
Bydliště: Trebišov

Příspěvek od TV-Punto »

:) tak či tak do toho investuj a daj si spraviť ďalší, nech sa ti to nezopakuje...

FIAT PUNTO MK2b 1.2 44kW r.07
FIAT MULTIPLA 1.6 76kW r.99
BMW 525TDS A/T TOURING 2,5 V6 105kW r.98
Odpovědět

Zpět na „Seicento“