TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
J.kiwi
Fiaťák
Příspěvky: 106
Registrován: 17 led 2008, 13:55
Bydliště: Ostrava <-> Beskydy

Příspěvek od J.kiwi »

to Graun : Taky jsem koupil vícebodové svíčky Beru Ultra X s vidinou lepšího chodu, spotřeby .... - ze začátku bylo vše ok a teď cca po 5 tis auto za studena pocukáva a míva propad výkonu. na zkoušku jsem tam strčil původní (doufám, že né ještě z výroby :lol: ) svíčky Fiat-Lancia Champion a zdá se mi, že motor jede lépe.
Takže se příště vy..... na experimenty a dám tam Champ. nebo NGK (ty jsem měl ve starém puntu I.) a bude klid
Fiat Punto 5d 02, 1.2 8v, AC,ABS, 6airbag,
Reklama
 

Graun
Znalec
Příspěvky: 683
Registrován: 03 zář 2008, 20:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Graun »

J.kiwi píše:to Graun : Taky jsem koupil vícebodové svíčky Beru Ultra X s vidinou lepšího chodu, spotřeby .... - ze začátku bylo vše ok a teď cca po 5 tis auto za studena pocukáva a míva propad výkonu. na zkoušku jsem tam strčil původní (doufám, že né ještě z výroby :lol: ) svíčky Fiat-Lancia Champion a zdá se mi, že motor jede lépe.
Takže se příště vy..... na experimenty a dám tam Champ. nebo NGK (ty jsem měl ve starém puntu I.) a bude klid
Jo, jo podobne zkusenosti. Taky uz budu davat jen to, co je doporuceno. 8)
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
koby
Fiaťák
Příspěvky: 122
Registrován: 05 říj 2008, 20:17
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od koby »

NGK BCPR6ES - mužu je dát na Punto 1 1,1 55s??

Bohužel, v návodu co mám píšou typ, který se dneska už asi nedělá.. Díky


O tomto typu zde píšete, ale pro motory 1,2.. Tak nevim zda je možný to dát o do tý 1,1.. :)

Děkuji
onc
Znalec
Příspěvky: 751
Registrován: 07 pro 2005, 11:52
Bydliště: okr.PV

Příspěvek od onc »

koby píše:NGK BCPR6ES - mužu je dát na Punto 1 1,1 55s??

Bohužel, v návodu co mám píšou typ, který se dneska už asi nedělá.. Díky


O tomto typu zde píšete, ale pro motory 1,2.. Tak nevim zda je možný to dát o do tý 1,1.. :)

Děkuji
... muzes je tam dat v pohode ... tady mas link na tabulku svicek NGK ...

http://www.ngk.de/index.php?id=659&pd=6 ... AT&m=Punto
... Renault Clio III 2006 1.2 16v 55kw ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...
Uživatelský avatar
waterford26
Fiaťák
Příspěvky: 99
Registrován: 17 říj 2008, 14:18
Bydliště: Waterford..ireland

Příspěvek od waterford26 »

ja som nahodil bosh super 4..a citim ze to taha lepsie!
Uživatelský avatar
l-cizek
Znalec
Příspěvky: 740
Registrován: 26 kvě 2008, 18:11
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od l-cizek »

Lidi, já jsem po koupi punta dával Bosh super 4 a popravdě nic moc... když jsem dělal hlavu vyměnil jsem i svíčky...dával jsem tam také Beru x ultra platinum. Když jsem s nima vyjel tak jsem byl překvapen...a to nemile. Nechtělo se jim moc do otáček a cukalo to.....pak mi došla trpělivost a dal tam zpět ty boshky (měli najeto asi 1500km)....ale s autem se nedalo pořádně jezdit v niších otáčkách...např. při pomalé jízdě po městě na 2 a při následném přidání plynu (i slehkou nohou) se auto začolo rozjíždět a do toho kolikrát dosti pocukalo...až jsem měl někdy strach! Tak jsem řekl DOST! Koupil jsem celkem za 150 4ks brisků (měl jsem je i ve fáčku) a je po problémech...auto si občas cukne jen za studenýho motoru...jak se zahřeje můžu při zařazený 2 a rychlosti 20km/h šlápnout třeba na plnej a auto se plynule rozjede... hned se lépe jezdí! :wink:
Graun
Znalec
Příspěvky: 683
Registrován: 03 zář 2008, 20:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Graun »

l-cizek píše:Lidi, já jsem po koupi punta dával Bosh super 4 a popravdě nic moc... když jsem dělal hlavu vyměnil jsem i svíčky...dával jsem tam také Beru x ultra platinum. Když jsem s nima vyjel tak jsem byl překvapen...a to nemile. Nechtělo se jim moc do otáček a cukalo to.....pak mi došla trpělivost a dal tam zpět ty boshky (měli najeto asi 1500km)....ale s autem se nedalo pořádně jezdit v niších otáčkách...např. při pomalé jízdě po městě na 2 a při následném přidání plynu (i slehkou nohou) se auto začolo rozjíždět a do toho kolikrát dosti pocukalo...až jsem měl někdy strach! Tak jsem řekl DOST! Koupil jsem celkem za 150 4ks brisků (měl jsem je i ve fáčku) a je po problémech...auto si občas cukne jen za studenýho motoru...jak se zahřeje můžu při zařazený 2 a rychlosti 20km/h šlápnout třeba na plnej a auto se plynule rozjede... hned se lépe jezdí! :wink:
Ty ses proste nepoucitelny...proc si tam proste rovnou nedal ty co tam maji byt (NGK)??? To Ti stalo asi za to, usetrit par kacek. :)
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
Uživatelský avatar
R.J.
Fiaťák
Příspěvky: 111
Registrován: 15 říj 2008, 09:58
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od R.J. »

odpuručal by som NGK dost som ich aj predaval a su prvovýrobove v puntach ak sa nemylim
Sporting 1.2 16V - ex
Bravo 1.9 TD100 - ex
Lancia Lybra SW 2.4JTD
koby
Fiaťák
Příspěvky: 122
Registrován: 05 říj 2008, 20:17
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od koby »

onc píše:
koby píše:NGK BCPR6ES - mužu je dát na Punto 1 1,1 55s??

Bohužel, v návodu co mám píšou typ, který se dneska už asi nedělá.. Díky


O tomto typu zde píšete, ale pro motory 1,2.. Tak nevim zda je možný to dát o do tý 1,1.. :)

Děkuji
... muzes je tam dat v pohode ... tady mas link na tabulku svicek NGK ...

http://www.ngk.de/index.php?id=659&pd=6 ... AT&m=Punto
tak jsou tam.. byly tam champion, ani ne moc opálený, cekem v pohodě, ale radši sem tam dal co tam s jistotou patří a mám klid..
Punto mk1 55S ( 1996 )
najeto 34 xxx km :-)
Uživatelský avatar
l-cizek
Znalec
Příspěvky: 740
Registrován: 26 kvě 2008, 18:11
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od l-cizek »

Graun píše: Ty ses proste nepoucitelny...proc si tam proste rovnou nedal ty co tam maji byt (NGK)??? To Ti stalo asi za to, usetrit par kacek. :)
Dyt ted už to jezdí v poho...tyhle jsou od brisku přímo napsaný na mk2
Graun
Znalec
Příspěvky: 683
Registrován: 03 zář 2008, 20:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Graun »

l-cizek píše:
Graun píše: Ty ses proste nepoucitelny...proc si tam proste rovnou nedal ty co tam maji byt (NGK)??? To Ti stalo asi za to, usetrit par kacek. :)
Dyt ted už to jezdí v poho...tyhle jsou od brisku přímo napsaný na mk2
Njn ted, ale uvidis sam, jak se to bude chovat pri ruznych teplotnich rezimech (leto/zima). To ze je to pro MK2 neznamena, ze to bude v pohode (vlastni zkusenost).
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
Uživatelský avatar
liborko
Všeználek
Příspěvky: 2726
Registrován: 26 zář 2007, 16:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od liborko »

shity Brisky patří jedině do shitů Škodovek, do Fiátka jedině NGK nebo Bosche,to víte Fíátek je vybíravej 8)
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96

IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Uživatelský avatar
l-cizek
Znalec
Příspěvky: 740
Registrován: 26 kvě 2008, 18:11
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od l-cizek »

liborko píše:shity Brisky patří jedině do shitů Škodovek, do Fiátka jedině NGK nebo Bosche,to víte Fíátek je vybíravej 8)
Bosche = největší sra..y!! Brisky sem měl ve fáčku 1,5 roku a vpohodě.... to že je to český neznamená, že je to shit. A navíc, kdo si myslí že když tam dá svíčky za 1000 že k mu to na 1,2 udělá bůh ví jaký zázraky, tak je docela naivka. Dokud mi to budě běhat na ty brisky v poho, nebudu je měnit... 8)
Uživatelský avatar
l-cizek
Znalec
Příspěvky: 740
Registrován: 26 kvě 2008, 18:11
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od l-cizek »

Graun píše:
l-cizek píše:
Graun píše: Ty ses proste nepoucitelny...proc si tam proste rovnou nedal ty co tam maji byt (NGK)??? To Ti stalo asi za to, usetrit par kacek. :)
Dyt ted už to jezdí v poho...tyhle jsou od brisku přímo napsaný na mk2
Njn ted, ale uvidis sam, jak se to bude chovat pri ruznych teplotnich rezimech (leto/zima). To ze je to pro MK2 neznamena, ze to bude v pohode (vlastni zkusenost).
Jak ty beru tak bosche co jsem měl na autě, měli být taky přímo na punto...a dělali neplechu už od prvního nastartování...brisky zatim v poho....takže nevidim důvod, proč je tam nenechat. To že je to made in czechneznamená že je to jen pro český šotule a fáva. Jinak kdyby to byli shity, proč by od nich odebírali svíčky krom škodovek i Volvo,Seat,W,Audi,Renault,Honda,Opel atd atd?
Graun
Znalec
Příspěvky: 683
Registrován: 03 zář 2008, 20:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Graun »

l-cizek píše:
Graun píše:
l-cizek píše: Dyt ted už to jezdí v poho...tyhle jsou od brisku přímo napsaný na mk2
Njn ted, ale uvidis sam, jak se to bude chovat pri ruznych teplotnich rezimech (leto/zima). To ze je to pro MK2 neznamena, ze to bude v pohode (vlastni zkusenost).
Jak ty beru tak bosche co jsem měl na autě, měli být taky přímo na punto...a dělali neplechu už od prvního nastartování...brisky zatim v poho....takže nevidim důvod, proč je tam nenechat. To že je to made in czechneznamená že je to jen pro český šotule a fáva. Jinak kdyby to byli shity, proč by od nich odebírali svíčky krom škodovek i Volvo,Seat,W,Audi,Renault,Honda,Opel atd atd?
Hele, jestli sis nevsiml, tak ja nikde nepsal, ze to je "shit". Ja jen uvadel, ze to neni zcela KOMPATIBILNI s nasimi auticky. Ale co, je to kazdeho vec, nema smysl nekoho presvedcovat, to si radsi precteme po par mesicich prispevky na tema: Nestartuje, nejede, nepravidelny chod motoru... :wink:
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“