prasknuty chladic
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
prasknuty chladic
caute fiataci,
mam problem s asi prasknutym chladicom. vyteka mi z neho vodicka. da sa to este nejako opravit, alebo doporucujete kupit novy? inak mam model s klimou a zrovna moc lacne to nieje
poradte nejake to riesenie. dakujem
mam problem s asi prasknutym chladicom. vyteka mi z neho vodicka. da sa to este nejako opravit, alebo doporucujete kupit novy? inak mam model s klimou a zrovna moc lacne to nieje
poradte nejake to riesenie. dakujem
- Reklama
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
Hlavně zjisti, jestli to opravdu teče z chladiče, nebo jen z hadice - to se mi zdá pravděpodobnější.
Na utěsnění např. Stop-a-Leak za 100 Kč z nejbližší pumpy, vypadá to takhle:
http://vltava2000.cz/autodilysorm/goods ... sID=VA-R55
Na utěsnění např. Stop-a-Leak za 100 Kč z nejbližší pumpy, vypadá to takhle:
http://vltava2000.cz/autodilysorm/goods ... sID=VA-R55
Punto 55S Mk I
No ak je na chladici diera len na jednom mieste, tak sa da chladic zavarit. Robia to tak, ze zavaria tu trubku v ktorej je diera a potom cez nu uz netecie voda, cize nema odkial vytekat, alebo ked je to len mala dierka, tak skus pouzit ten pripravok,co ti odporucal corleone. Len ked som pozeral na ten pripravok, tak som zistil ze ten pripravok je pravdepodobne na radiatory. Neviem to povedat urcite, to by som si musel precitat jeho navod. Mozno je urceny aj na chladice. Princip radiatora a chladica je v podstate ten isty, len v radiatore je tepla voda, ktora zohrieva vzduch v aute a v chladici sa voda chladi vzduchom, ale ked to utesni diery, tak by to malo fungovat aj v chladici.,
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
Na trhu je aj tekutý utesňovač ktorý tak nezaserie motor ako práškový ale odporúčam výmenu chladiča pokial to tečie ! Utesnovače fungujú pri zohriatom otore ked sa utesnovač dostane na vzduch tak sa z neho stane akési lepidlo a zalepí prasklinu ale ako sa chladič zohrieva a ochladzuje tak prasklina pracuje a utesnovač vyteká a utesnuje -Je to fakt dočasné a utesnovač použiť len ak potrebujete auto a chladič treba objednávať . Pravdu povediac nešiel by som na dovolenku takýmto automcorleone píše:Hlavně zjisti, jestli to opravdu teče z chladiče, nebo jen z hadice - to se mi zdá pravděpodobnější.
Na utěsnění např. Stop-a-Leak za 100 Kč z nejbližší pumpy, vypadá to takhle:
http://vltava2000.cz/autodilysorm/goods ... sID=VA-R55
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
ja mam ten chladic uz skoro vybraty z auta, est ezopar hadiciek od klimy a je to... len to vyzera tak ze to tecie na opacnej strane ako je hrdlo a je to v takom kovovo umelom spoji, nevyzera to najlepsie. bude treba asi novy, lebo tych tekutych utesnovacov sa tak trosku aj bojim, nezanesie to kanaliky v bloku motora? je to az tak bezpecne dobre? ked to nahodou zaleny cely chladiaci system co potom?zokot píše:Mě to teklo v místě kde jsou plastový boky namáčnutý na chladič (u té spodní hadice). Nalil jsem tam utěsňovač a je po problému. Samozřejmě mám v záloze chladič jiný bezvadný
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
jinak muzu sehnat kontakt na chlapika co repasuje chladice,znamej si ho tem nechaval repasovat a zvetsil mu i objem kapaliny...na medaka G ..cenovka byla 3tis za kompletni repasy...ale to se asi nevyplati ja sehnal novej za 3t na fiata teda
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)