Stejně i ten motor je z výroby nastaven tak nějak "konzervativně", aby měl rezervy - třeba i na to nerozumné zacházení. To jsou ty výsledky všech těch testů a vývoje, jak o tom psal stifmajstrABARTH - oni prostě dají na trh Multiplu s motorem 105 PS a nikdo netvrdí, že by to neuměli vyhnat výš. Výrobce jde prostě na jistotu.
Když to pak přeladím někam blíž k reálné hranici jeho možností, musím si být vědom, že ty rezervy už jsou menší a nemůžu to třeba trvale hnát "co to dá", ale ten zvýšený výkon použít jen občas, třeba při předjetí. A zbytek cesty pak jedu na půl plynu, ale s vyšší účinností.
Klíčový problém samozřejmě je, JAK to přeladit, aby to ještě ten motor neohrožovalo - komu můžu věřit, že to udělá "rozumně".
Jestli mi ten motor po 100 megametrech odejde, dám vědět
