HELP - Typ Turba u modelu GT

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
Oli
Fiaťák
Příspěvky: 131
Registrován: 09 říj 2005, 20:10

HELP - Typ Turba u modelu GT

Příspěvek od Oli »

Nevíte někdo přesnej typ turba použitej na puntu Gt rok 98 bych to potřeboval zjistit ale nikde to nemůžu najít. popřípadě jaký jiný turbo se dá zaměnit bez potřeby změnit příriby na výfuku. dík moc
Reklama
 

lacin
Znalec
Příspěvky: 991
Registrován: 05 lis 2005, 13:04
Bydliště: taky JM

Příspěvek od lacin »

IHI VL7 teoreticky
Oli
Fiaťák
Příspěvky: 131
Registrován: 09 říj 2005, 20:10

Příspěvek od Oli »

no tak tohle sem traky dneska našel ale co to je garet KKK.
A mohlo by to být stejný jak na Puntu TD MK1?
Uživatelský avatar
Katy
Všeználek
Příspěvky: 5555
Registrován: 13 zář 2005, 19:04
Bydliště: JM

Příspěvek od Katy »

copak - problemy ?
my car, my life !
www.puntotuning.eu
www.girlstuning.cz
Oli
Fiaťák
Příspěvky: 131
Registrován: 09 říj 2005, 20:10

Příspěvek od Oli »

ne :D jen nad něčim s kamošem přemýšlíme a potřebovali by sme to vědět
Oli
Fiaťák
Příspěvky: 131
Registrován: 09 říj 2005, 20:10

Příspěvek od Oli »

něco na ten způsob ale ne tlak ale víc vzduch. Pokud bych zvýšil tlak tak by se mohlo něco posrat a taky bych musel vyměnic ovládací(omezovací) elektroniku ale když se zvedne jen objem vzduch (větší vlnící "hrnec") tak je to teoreticky v pohodě a pojede to líp. Hlavně bych to potřeboval pro další úpravy (Chip na 160koní).
Oli
Fiaťák
Příspěvky: 131
Registrován: 09 říj 2005, 20:10

Příspěvek od Oli »

:D já nejsem zastáncem nafty moc to chrochtá :-) i když brácha má fabii a docela slušně to jede(srovnatelně s GT) ale benzín je benzím i když to trochu papká.
Ale k tématu ví někdo co to turbo?
Lucky Gogo
Začátečník
Příspěvky: 36
Registrován: 19 zář 2005, 19:24
Kontaktovat uživatele:

Turbo GT

Příspěvek od Lucky Gogo »

Zdar, mám Punto 1,4 GT r.v. 1998-turbo je tam z Oktávie 1,8T-jde štelovat tlak.
Oli
Fiaťák
Příspěvky: 131
Registrován: 09 říj 2005, 20:10

Příspěvek od Oli »

a hele další Gt :-) máš icq že bych od tebe vyškemral pár informací :-).
A jakej typ má škoda 1,8T gareta?
jinka kamoš mi donesl turbo nevim z čeho ale je to garret gt38 že bych ho tam zkusil šupnout co to udělá :-).
Lucky Gogo
Začátečník
Příspěvky: 36
Registrován: 19 zář 2005, 19:24
Kontaktovat uživatele:

Turbo-Oktávie

Příspěvek od Lucky Gogo »

já to koupil už po výměně turba takže nevím jaký typ z Oktávky to je.
Mám pouze e-mail adresu.
Uživatelský avatar
mareaHLX
Začátečník
Příspěvky: 33
Registrován: 16 dub 2006, 11:41
Bydliště: Brno

Příspěvek od mareaHLX »

No měnit turbo kvůli víc vzduchu bez zvyšování tlaku? To nemá logiku,to jako myslíš,že větší dírou tam půjde víc vzduchu? To bys asi změnil zákony aerodynamiky! Větší turba,se dávají jen pro větší tlak,protože menší už nemusí mít propustnost,pokud je konstrukčně při daném tlaku na maximu,ale jen tak větší aby to luftovalo? :P :P :P
2,4TD_HLX_week ex
Croma 1,9mJTD 110kW, automat, black Emotion
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“