cuká motor

Vše o motoru na CNG, LPG a jejich převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady, topení a chazení

Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman

Saki
Fiaťák
Příspěvky: 68
Registrován: 14 srp 2006, 11:36

Příspěvek od Saki »

Ahoj, mám ten samý problém. Pokud nenchám motor zahřát na místě cca 30 sec tak když se rozjedu tak to škube jedeto ale škube. Když se motor zahřeje vše je OK. Chytá perfektně. Nedávno jsem musel přepnout na benzín a škubalo to za studena ještě více než na plyn. Nevím co by to mohlo být. Tuším něco se snímačem teploty nebo otáček protože na plynu to nezáleží. Jsem zvědav jestli na to někdo přijde.
Reklama
 

buffyna
Fiaťák
Příspěvky: 81
Registrován: 25 led 2007, 10:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od buffyna »

Ahoj, včera jsme byli na diagnostice plynu v Prostějově u Auto Rolný, mají tam originál diagnostiku Fiat (na univerzální u Fedora nám to psalo - neznámá chyba). Zjistili, že máme špatný tlak plynu, pravděpodobně něco se snímačem otáček. Jsme objednaní na úterý. Jsem zvědavá, jestli do opraví. Dám vědět.
Mišan
Fiaťák
Příspěvky: 170
Registrován: 22 úno 2007, 08:38
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Mišan »

Tak to bych fakt viděl na regulátor tlaku, jak jsem už psal. Ale kdo ví???
Multipla Bipower 1,6 /2000
Dodo-multipla
Fiaťák
Příspěvky: 162
Registrován: 25 lis 2005, 09:44
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Dodo-multipla »

buffyna píše:Ahoj, včera jsme byli na diagnostice plynu v Prostějově u Auto Rolný, mají tam originál diagnostiku Fiat (na univerzální u Fedora nám to psalo - neznámá chyba). Zjistili, že máme špatný tlak plynu, pravděpodobně něco se snímačem otáček. Jsme objednaní na úterý. Jsem zvědavá, jestli do opraví. Dám vědět.
nechci kazit radost, ale snimac otacek mam meneny a stejne se musim po delsim stani rozjizdet na benzin, protoze okamzite prepnuti na plyn = auto nechce jet a motor cuka
Mišan
Fiaťák
Příspěvky: 170
Registrován: 22 úno 2007, 08:38
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Mišan »

Pokud bude vadný snímač, bude to chcípat pochopitelně jak na plyn tak na benzín. Jestli to ale dělá jen při plynu, šel bych po tom regulátoru tlaku. Jde tam při volnoběhu víc paliva než je třeba a motor se dusí. Cena té opravy je myslím kolem čtyř tisíc. Říkal mi to kamarád co to dělá, ale už to nevím přesně. Máme teď v rodině druhou Mulťu CNG a ta se chová přesně takhle, čili blbě to na plyn startuje a při volnoběhu to silně kolísá (zatím nechcípe). Budu to pozorovat.
Multipla Bipower 1,6 /2000
Burkot
Začátečník
Příspěvky: 1
Registrován: 27 zář 2007, 18:20
Bydliště: Ostrava

cukání motoru

Příspěvek od Burkot »

Ahoj!Nemám sice Multiplu,ale Mareu na CNG. Ale mám taky špatný volnoběh a škubání motoru...jen na CNG...jak jsem procházel fórum,tak se to tady několikrát probíralo,ale výsledek žádný:(Nebo to někdo dokázal vyřešit?Jak je to s tím regulátorem tlaku plynu?Nemáte někdo kontakt na někoho kdo to dokáže opravit?Díky moc
Saki
Fiaťák
Příspěvky: 68
Registrován: 14 srp 2006, 11:36

Příspěvek od Saki »

Čus všichni,
tak moje cukání je vyřešeno. Koupil jsem si nový vzduchový filtr a vyměnil ho a cukání kupodivu přestalo. takže můj problém je vyřešen. Zdar
rozmetal
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 244
Registrován: 14 led 2007, 15:27
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozmetal »

u mě se tenhle problém vyřešil výměnou zapalovacích kabelů
Punto 85 1,2i 16v je na prodej
http://rozmy.rajce.idnes.cz/8.4.2008/
Roman G
Začátečník
Příspěvky: 29
Registrován: 17 dub 2007, 15:19
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek od Roman G »

buffyna píše:Ahoj, včera jsme byli na diagnostice plynu v Prostějově u Auto Rolný, mají tam originál diagnostiku Fiat (na univerzální u Fedora nám to psalo - neznámá chyba). Zjistili, že máme špatný tlak plynu, pravděpodobně něco se snímačem otáček. Jsme objednaní na úterý. Jsem zvědavá, jestli do opraví. Dám vědět.
Ahoj buffyno, jak jste dopadli u Rolného? Podařilo se jim to opravit?
buffyna
Fiaťák
Příspěvky: 81
Registrován: 25 led 2007, 10:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od buffyna »

Ahoj,
Rolný nejdřív udělal diagnostiku, kde zjistil závadu na škrtící klapce a lambda sondě. Klapku vyčistil, ale je tam někde malá dírka. Od té doby nám motor funguje normálně, sice to není to pravý, ale nechcípe a necuká. Máme v brzké době ale v plánu klapku a sondu vyměnit. Máme to domluvený na vrakáči - klapku za litr a sondu taky za litr. Zatím s vrakáčem máme dobrý zkušenosti - už jsme tak měnili celý řízení.
Uživatelský avatar
Alda
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 358
Registrován: 07 srp 2006, 09:11
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alda »

Musím zaklepat, ale už asi měsíc mi to na CNG nechcípe. Vyčistili jsme škrtící klapku nějakým čistícím sprayem na vstřikovací systémy a opravdu to pomohlo. Co vy, jak jste na tom?
1,6 16V BiPower
Jenda B
Začátečník
Příspěvky: 32
Registrován: 23 lis 2007, 00:54

Příspěvek od Jenda B »

Ahoj,
mám prosbu na ty z vás, kteří se s tím už setkali a nebo tomu rozumí. Mám Mutiplu CNG-benzín od listopadu 2007 a vše bylo v pohodě až do včerejška. Při volnoběhu na benzín (plyn je zrovna vyježděný) nejde motor pravidelně, škube to, netáhne, zdá se mi jako by snad vynechával jeden válec. Co to může být? Znáte někoho, kdo tomu rozumí někde poblíž Zábřehu na Moravě nebo v Olomouckém kraji? Díky. Jenda
buffyna
Fiaťák
Příspěvky: 81
Registrován: 25 led 2007, 10:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od buffyna »

Ahoj,
pokud ti to dělá u benzínu, tak to snad opraví každý mechoš. Nejspíš se jedná o škrtící klapku. Je to neduh Fiatu.
Jenda B
Začátečník
Příspěvky: 32
Registrován: 23 lis 2007, 00:54

Příspěvek od Jenda B »

No mám obavu, že to škrtící klapka asi nebude, u té kolísají otáčky a mě nekolísají, ale škube to. S problémy se škrtící klapkou už jsem se setkal u Felicie a bylo to jiné. Navíc fakt se mi zdá, že mi to teď jede na 3 válce.
BigGeorge
Začátečník
Příspěvky: 26
Registrován: 26 čer 2006, 17:27
Bydliště: Brno

Příspěvek od BigGeorge »

buffyna píše:Ahoj,
Rolný nejdřív udělal diagnostiku, kde zjistil závadu na škrtící klapce a lambda sondě. Klapku vyčistil, ale je tam někde malá dírka. Od té doby nám motor funguje normálně, sice to není to pravý, ale nechcípe a necuká. Máme v brzké době ale v plánu klapku a sondu vyměnit. Máme to domluvený na vrakáči - klapku za litr a sondu taky za litr. Zatím s vrakáčem máme dobrý zkušenosti - už jsme tak měnili celý řízení.
Lambda za litr to je drahy. Nova neoriginal stoji 1300,- viz http://www.vyfukyonline.cz/info/Lambda- ... lni-11043/ . Pozor podivej se dle tipu tato konkretni je na 1.6 benzin. Zavolej tam poradi ti. Navic z vrakoviste nevis jaka bude.
Multipla 99´ - modrá, 1,6 16V 100
Sraz multipla n° 30 ®
Odpovědět

Zpět na „Multipla | Motor - ostatní“