cuká motor
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
Ahoj, mám ten samý problém. Pokud nenchám motor zahřát na místě cca 30 sec tak když se rozjedu tak to škube jedeto ale škube. Když se motor zahřeje vše je OK. Chytá perfektně. Nedávno jsem musel přepnout na benzín a škubalo to za studena ještě více než na plyn. Nevím co by to mohlo být. Tuším něco se snímačem teploty nebo otáček protože na plynu to nezáleží. Jsem zvědav jestli na to někdo přijde.
- Reklama
Ahoj, včera jsme byli na diagnostice plynu v Prostějově u Auto Rolný, mají tam originál diagnostiku Fiat (na univerzální u Fedora nám to psalo - neznámá chyba). Zjistili, že máme špatný tlak plynu, pravděpodobně něco se snímačem otáček. Jsme objednaní na úterý. Jsem zvědavá, jestli do opraví. Dám vědět.
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 162
- Registrován: 25 lis 2005, 09:44
- Bydliště: Pardubice
nechci kazit radost, ale snimac otacek mam meneny a stejne se musim po delsim stani rozjizdet na benzin, protoze okamzite prepnuti na plyn = auto nechce jet a motor cukabuffyna píše:Ahoj, včera jsme byli na diagnostice plynu v Prostějově u Auto Rolný, mají tam originál diagnostiku Fiat (na univerzální u Fedora nám to psalo - neznámá chyba). Zjistili, že máme špatný tlak plynu, pravděpodobně něco se snímačem otáček. Jsme objednaní na úterý. Jsem zvědavá, jestli do opraví. Dám vědět.
Pokud bude vadný snímač, bude to chcípat pochopitelně jak na plyn tak na benzín. Jestli to ale dělá jen při plynu, šel bych po tom regulátoru tlaku. Jde tam při volnoběhu víc paliva než je třeba a motor se dusí. Cena té opravy je myslím kolem čtyř tisíc. Říkal mi to kamarád co to dělá, ale už to nevím přesně. Máme teď v rodině druhou Mulťu CNG a ta se chová přesně takhle, čili blbě to na plyn startuje a při volnoběhu to silně kolísá (zatím nechcípe). Budu to pozorovat.
Multipla Bipower 1,6 /2000
cukání motoru
Ahoj!Nemám sice Multiplu,ale Mareu na CNG. Ale mám taky špatný volnoběh a škubání motoru...jen na CNG...jak jsem procházel fórum,tak se to tady několikrát probíralo,ale výsledek žádný:(Nebo to někdo dokázal vyřešit?Jak je to s tím regulátorem tlaku plynu?Nemáte někdo kontakt na někoho kdo to dokáže opravit?Díky moc
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 244
- Registrován: 14 led 2007, 15:27
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
u mě se tenhle problém vyřešil výměnou zapalovacích kabelů
Punto 85 1,2i 16v je na prodej
http://rozmy.rajce.idnes.cz/8.4.2008/
http://rozmy.rajce.idnes.cz/8.4.2008/
Ahoj buffyno, jak jste dopadli u Rolného? Podařilo se jim to opravit?buffyna píše:Ahoj, včera jsme byli na diagnostice plynu v Prostějově u Auto Rolný, mají tam originál diagnostiku Fiat (na univerzální u Fedora nám to psalo - neznámá chyba). Zjistili, že máme špatný tlak plynu, pravděpodobně něco se snímačem otáček. Jsme objednaní na úterý. Jsem zvědavá, jestli do opraví. Dám vědět.
Ahoj,
Rolný nejdřív udělal diagnostiku, kde zjistil závadu na škrtící klapce a lambda sondě. Klapku vyčistil, ale je tam někde malá dírka. Od té doby nám motor funguje normálně, sice to není to pravý, ale nechcípe a necuká. Máme v brzké době ale v plánu klapku a sondu vyměnit. Máme to domluvený na vrakáči - klapku za litr a sondu taky za litr. Zatím s vrakáčem máme dobrý zkušenosti - už jsme tak měnili celý řízení.
Rolný nejdřív udělal diagnostiku, kde zjistil závadu na škrtící klapce a lambda sondě. Klapku vyčistil, ale je tam někde malá dírka. Od té doby nám motor funguje normálně, sice to není to pravý, ale nechcípe a necuká. Máme v brzké době ale v plánu klapku a sondu vyměnit. Máme to domluvený na vrakáči - klapku za litr a sondu taky za litr. Zatím s vrakáčem máme dobrý zkušenosti - už jsme tak měnili celý řízení.
Ahoj,
mám prosbu na ty z vás, kteří se s tím už setkali a nebo tomu rozumí. Mám Mutiplu CNG-benzín od listopadu 2007 a vše bylo v pohodě až do včerejška. Při volnoběhu na benzín (plyn je zrovna vyježděný) nejde motor pravidelně, škube to, netáhne, zdá se mi jako by snad vynechával jeden válec. Co to může být? Znáte někoho, kdo tomu rozumí někde poblíž Zábřehu na Moravě nebo v Olomouckém kraji? Díky. Jenda
mám prosbu na ty z vás, kteří se s tím už setkali a nebo tomu rozumí. Mám Mutiplu CNG-benzín od listopadu 2007 a vše bylo v pohodě až do včerejška. Při volnoběhu na benzín (plyn je zrovna vyježděný) nejde motor pravidelně, škube to, netáhne, zdá se mi jako by snad vynechával jeden válec. Co to může být? Znáte někoho, kdo tomu rozumí někde poblíž Zábřehu na Moravě nebo v Olomouckém kraji? Díky. Jenda
Lambda za litr to je drahy. Nova neoriginal stoji 1300,- viz http://www.vyfukyonline.cz/info/Lambda- ... lni-11043/ . Pozor podivej se dle tipu tato konkretni je na 1.6 benzin. Zavolej tam poradi ti. Navic z vrakoviste nevis jaka bude.buffyna píše:Ahoj,
Rolný nejdřív udělal diagnostiku, kde zjistil závadu na škrtící klapce a lambda sondě. Klapku vyčistil, ale je tam někde malá dírka. Od té doby nám motor funguje normálně, sice to není to pravý, ale nechcípe a necuká. Máme v brzké době ale v plánu klapku a sondu vyměnit. Máme to domluvený na vrakáči - klapku za litr a sondu taky za litr. Zatím s vrakáčem máme dobrý zkušenosti - už jsme tak měnili celý řízení.
Multipla 99´ - modrá, 1,6 16V 100
Sraz multipla n° 30 ®
Sraz multipla n° 30 ®