Prosím Vás,koupil jsem multiplu CNG.Velmi to škubalo.Vzměnil jsem svíčky tak se to zlepšilo.Chtěl jsem nechat odborně vyčistit směšovač na plyn,ale na Ostravě nemá nikdo zájem.I oreginál fiat dál ruce pryč.Děkuji za rady.
Ahoj Petr
V servise mě poslali do......Byl jsem v Ostravě za klukama ve Fiatu OV-Nová Ves a dali mi číslo na profika který to dělá.Za týden se vrací z dovolené.Pak tam pojedu a řeknu.Je pravda že ve směšovači jsou sítka na pružinkách které se čistí.Ahoj Petr
Je nás víc...HOFI mi ještě radil zkontrolovat zda si motor někde "bokem" nepřisává vzduch. Jemu to pomohlo, ale mě to ne. Buffyno co ty? Už máš tu hadičku zapojenou?
za týden jedu do Nového Jičína k frajerovi co dělá multiply.Je tam i nějaký filtr kerý se přicpe a pak se musí asi po 100 000 km vyměnit.Čistí se i vstřiky.Dělaj to dva místa v ČR za 500kč kus.Uvidím a dám vědět
Mě to taky dělalo, když jem multinu koupil(CNG). Preventivně jsem vyměnil svíce a kabely (kabely jsem ještě celé pro jistotu odizoloval husím krkem). Něco to pomohlo, ale škubání úplně nepřestalo. Nakonec jsem vyměnil těsnící gumičky na vstřikách a cukání úplně zmizelo. Mám už rok pokoj. Snad to někomu pomůže.
Tak směšovač tohle vozítko nemá, to je jen u LPG, protože tam se mění kapalná fáze v plynnou a pak so to přivádí do sání vzduchu (směšuje). Tady máte na mysli nejspíš regulátor tlaku plynu, protože v nádržích je až 220 bar a to ke vstřikům rozhodně přivést nelze. Já problém nemám, ale vím, že nový regulátor stojí dost a tak se dělá náhradní řešení. Dává se tam ještě předregulátor za podstatně nižší cenu a údajně je to bez problémů. Projevy špatné funkce jsou cukání a kolísání volnoběžných otáček (jako by se motor dusil). Mám i číslo na soudruha, co to dělá. Můžu poskytnout individuálně.
mám podobné problémy u svojí Multiply Bipower jako tu popisujete. Za studena nepravidelný chod, chytí třeba až napotřetí, na volnoběh zhasíná. Při jízdě na benzín je to poněkud lepší.
Před časem jsem nechal změřit kabely a všechno OK. Svíčky jsem dal nové z BRISKu určené pro plyn a pořád žádné zlepšení. Nakonec jsem nechal auto zkontrolovat v servise a ouha!
Na prvním válci mi chybí tlak. Můžou to být v lepším případě zapečené kroužky, v tom horším ani nedomýšlím. Když vás tak ale poslouchám, tak už vážně nevím...
Motor jsem zatím neotvíral, to je až to poslední do čeho by se mi chtělo. Dokáže mi někdo poradit, kama ven z takové šlamastyky?
Tak vítej mezi námi! Je fakt, že plyn je údajně citlivější na tlaky ve válcích (někdo to tady radil). Já mám čerstvě po výměně těsnění pod hlavou (a kontrole pístních kroužků) a dělá mi to stále. Kdy ti začaly ty problémy? Hned jak si to auto koupil? Mě i Buffyně asi až po měsíci. Každopádně jsme asi 4 co máme stejný problém, řešení se ale určitě najde. Projdi si fórum, možná tady najdeš něco co ti pomůže.