stonepet píše:Hmm, ty vypadají skvěle, ale pro mne cena 9.500Kč za pár, je celkem dost.
tak jsem se dival a ATE na tveho Puntu stoji 1900 a vrtane Zimmermany 1970 ... byt tebou, tak nic neresim ... desky ate jsou za 1530 .... a mas vymalovano ...
Jak poznam, ze je treba vymenit kotouce/desky?
Jak poznam, ze je treba menit buben/oblozeni?
Diiiky.
trefa.
no , jednoduse.. nebrzdi
tak podle me , by melo piskat zelezo o zelezo a taky poznas na tech destickach kolik tam toho jeste maj... kotouc ot same. v horsim pripade ti praskne. ale ty ciselne tlousky nevim, jsi mel rict na rozkosi, ja mam jeste dobry pry....ale me se zdaj tenky. tak jsi to mohl pak porovnat.
my car, my life !
www.puntotuning.eu
www.girlstuning.cz
Koukneš a vidíš kolik zbývá.. na kotouč musíš sundat kolo a změřit šuplerou..ale dá se i od oka. Pokud máte někdo dobrý kotouče tak je nesmysl kupovat nějaký vrtaný nebo drážkovaný.. je to hlavně o destičkách. Vrtaný se líp chladí ale zase rádi při velké zátěži praskaj, drážkovaný brzdí ze všech nejlíp ale zase ti za chvíli sežerou destičky.. Ted budu měnit destičky protože to punto v sérii vůbec nebrzdí. Budu mít Brembo 2500, který se těžce schánějí (jsou to nejlepší který můžou být na normál provoz) potom jsou 3500 a to jsou už závodní které když nezahřeješ tak nebrzdí
Jinak když už nějaký fakt lepší brzdy tak kompletní set čtyřpístkových třeba, ale to je fakt na extra jízdu. Dá se také namontovat větší kotouče na původní brzdy a dát větší destičky nebo vyměnit komplet brzdy
Tak na předku sundat kolo a změřit kotouč
novej 11mm minimum 9mm
destičky sou vidět škvírou v brzdiči minimum 1,5mm
V zadu sundat kolo a v bubnu je díra a tou uvidíš pakny
minimum 1mm
Koupil jsem opět kotouče Brembo, velmi se mi osvědčily na všech předchozích Fiatech. Na kontrolu opotřebení jsou v nich vyvrtané dva dolíky, tloušťka se měří ve chvíli, kdy je vidět jeden, kotouče se mění nejpozději když už není vidět ani jeden (říkají tomu "Easy Check").
K tomu jsem na zkoušku koupil destičky Textar, zatím jsem kupoval RH (Road House) a posledně se mi zdálo, že se sjížděly nepravidelně.
Vše jsem kupoval v Elitu.
Jak se ta kombinace osvědčí, to ukáže až další provoz.
A keby ste mali vyberať medzi ATE PowerDisc a Zimmerman Ktoré by ste vybrali? Najradšej by som nedierované, keďže súčasné kotúče sa mi dojebabrali práve kvôli tomu, že som ich uvaril
no já mám zimmermany všechny vrtaný,vepředu dvojitý,vzadu jednoduchý a desky ferodo,je pravda,že musím občas ty dírky pročistit,že se zanášej brzdným prachem,ale ta brzdná síla je strašná,májí rychlejší nástup a ani nevadnou.mám vždycky pocit,že mi vylítne mozek z hlavy
Takže konečná voľba padla na Brembo MAX a po dlhom uvažovaní som sa rozhodol vymeniť aj dosky za Ferodo aj keď nebudem týždeň jesť Uvidím ešte či to budú nejaké DS2000 alebo obyčajné Premium. Brembá sú však isté - zajtra idem pre ne...