HELP - Klepot v oblasti riadenia
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1765
- Registrován: 05 dub 2007, 09:31
- Bydliště: Zvolen, SK
- Kontaktovat uživatele:
Par fotiek z demontaze:
- je potrebne otvorit kryt na poistky
- potom dat dolu kryt stlpika riadenia (4x maly imbus - neviem presne cislo)
- dat dolu kovovy kryt neviem kabelaze (3x 10tka - 6hran)
- elektromotor ma 3x divny sroubik (nieco ako klaiscky 6hran ale kazda hrana ma vybrusenu ryhu) - da sa odtiahnut klasickou 8. Posledny sroub je vzadu, pre klasicku demontaz je najvyhodnejsia ohybna spojka na gola sadu
- odstiknut umelu rychlospojku (aby sa dal motorcek vybrat von)
- odpojit dve koncovky smerujuce do elektromotora (toto na fotkach nemam)
- motor vytiahnut, gumena spojka ostane pravdepodobne na tyci smerujucej k riadeniu
- spojka sa da vytiahnut bez problemov.
Zmontovanie naspat presne podla tohto sposobu, len opacne )))
- je potrebne otvorit kryt na poistky
- potom dat dolu kryt stlpika riadenia (4x maly imbus - neviem presne cislo)
- dat dolu kovovy kryt neviem kabelaze (3x 10tka - 6hran)
- elektromotor ma 3x divny sroubik (nieco ako klaiscky 6hran ale kazda hrana ma vybrusenu ryhu) - da sa odtiahnut klasickou 8. Posledny sroub je vzadu, pre klasicku demontaz je najvyhodnejsia ohybna spojka na gola sadu
- odstiknut umelu rychlospojku (aby sa dal motorcek vybrat von)
- odpojit dve koncovky smerujuce do elektromotora (toto na fotkach nemam)
- motor vytiahnut, gumena spojka ostane pravdepodobne na tyci smerujucej k riadeniu
- spojka sa da vytiahnut bez problemov.
Zmontovanie naspat presne podla tohto sposobu, len opacne )))
Punto MK2 1.2 8V ELX
- Reklama
Díky za rady dnes jsem to rozdelala valecek vyndala namazala vazelinou a je po rachotu vsem diky za rady i s tim pruznym kloubem ke gole to je skvely napad jinak by to byla asi hrozna prace.Jenom jsem si vsimla ze v tom valecku jeden z tych tisicihranu chyby asi nejaky vymlety ale to by sned nemelo vadit dyt jich tam je jeste 999 co myslite?
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 477
- Registrován: 12 úno 2007, 23:29
- Bydliště: Nové Mesto n/V
- Kontaktovat uživatele:
Btw rachotilo ti to len ked is isla po nerovnostiach? Alebo sa to kleplo obcas aj pri otacanim volantom?betisa píše:Díky za rady dnes jsem to rozdelala valecek vyndala namazala vazelinou a je po rachotu vsem diky za rady i s tim pruznym kloubem ke gole to je skvely napad jinak by to byla asi hrozna prace.Jenom jsem si vsimla ze v tom valecku jeden z tych tisicihranu chyby asi nejaky vymlety ale to by sned nemelo vadit dyt jich tam je jeste 999 co myslite?
Fiat Punto MKII 1.2 16V HLX
Čauky přesně to rachotilo jen když jsem jela třeba po kostkach nebo po nejakych nerovnostech a při zatočení i na těch kostkách to přestalo (zřejmě vždy když začal posilovač pracovat tak to bylo dobry)ale jak byl v klidu tak to drnčelo jinak při otáčení volantem to bylo v poradku....opravdu mi pomohlo promazani toho valečku vazelinou a mam klid holt mazat se musi kdo maze ten jede
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 477
- Registrován: 12 úno 2007, 23:29
- Bydliště: Nové Mesto n/V
- Kontaktovat uživatele:
No mne to rachoti aj pri rozbitej ceste ale aj klepne trochu pri otacani volantom. U mna to bude ten kriz asi ozaj.betisa píše:Čauky přesně to rachotilo jen když jsem jela třeba po kostkach nebo po nejakych nerovnostech a při zatočení i na těch kostkách to přestalo (zřejmě vždy když začal posilovač pracovat tak to bylo dobry)ale jak byl v klidu tak to drnčelo jinak při otáčení volantem to bylo v poradku....opravdu mi pomohlo promazani toho valečku vazelinou a mam klid holt mazat se musi kdo maze ten jede
Fiat Punto MKII 1.2 16V HLX
Caute, no mne to robi tiez a robi mi to hlavne ked nie je volant v zabere, servo som mal vonku a zdalo sa ze je vsetko OK. Takze ese to moze byt aj prevodovka servoriadenia. Niekto to tu uz rozoberal. Fiat tuto prevodovku neopravuje ale meni za kus. Nova vraj stoji oko 30 tis, co mi pripada dost. Bohuzial je to vec, ktora dokaze cloveka nastvat. Este to skusim raz rozobrat a pozret lepsie.
PUNTO II 1.9 JTD ELX r.v. 2001
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 477
- Registrován: 12 úno 2007, 23:29
- Bydliště: Nové Mesto n/V
- Kontaktovat uživatele:
Vcera som dal dole servomotor, vsetko vyzera OK tiez. Aj som namazal ten tisichran, ale ten klepkavy zvuk je tam stale. A ked som rukou tocil tim tisichranom, tak tam trochu nieco klepkalo, takze asi to bude ta prevodovka serva. Uz na to kaslem, nech si to klepka. Asi je tam nejaka vola alebo co a ako citam, tak to tu klepe viacerym, tak to bude asi nejaka bezna vec na tychto autach. 30 tisic v ziadnom pripade nebudem za novu davat a kupovat z vrakacu s tym, ze to mozbo bude klepat tiez, sa mi nechce.hudy píše:Caute, no mne to robi tiez a robi mi to hlavne ked nie je volant v zabere, servo som mal vonku a zdalo sa ze je vsetko OK. Takze ese to moze byt aj prevodovka servoriadenia. Niekto to tu uz rozoberal. Fiat tuto prevodovku neopravuje ale meni za kus. Nova vraj stoji oko 30 tis, co mi pripada dost. Bohuzial je to vec, ktora dokaze cloveka nastvat. Este to skusim raz rozobrat a pozret lepsie.
Fiat Punto MKII 1.2 16V HLX