Dobrý den, prosím vás mám 2 problémy :
Jeden je že nemůžu najít palivový filtr
Druhý- ranní starty jsou špatně , až třeba na po 5 ,vyčetl jsem dát lepší benzín 101 jsem dal do plna a ze začátku starty dobré a po 2 týdnech to samé a benzínu je tam ještě dost přes půl nádrže . Může to být tím palivovým filtrem který nemůžu najít ? Díky
Doblo 1.4 natural power cng - pal. Filtr
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: Doblo 1.4 natural power cng - pal. Filtr
Otázne je, či má okrem vyššieho oktánového čísla aj väčšiu časovú stabilitu. Domnievam sa, že nie.
Starý dobrý VIF si neskúsil? A kľudne ho predávkovať.
Starý dobrý VIF si neskúsil? A kľudne ho predávkovať.
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Re: Doblo 1.4 natural power cng - pal. Filtr
Dobrý den,Vif jsem zkoušel nepomohlo ,a prosím vás ten palivový filtr se kde nachází ??
Díky
Díky
Re: Doblo 1.4 natural power cng - pal. Filtr
Nemám také auto, pozri návod na Youtube.
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Re: Doblo 1.4 natural power cng - pal. Filtr
To by to video tam muselo být ... To tady nemá nikdo Fiat doblo natural power.diky
Re: Doblo 1.4 natural power cng - pal. Filtr
Pokud neni filtr klasicky za nádrží tak bude jen v čerpadle v nádrži (palivová jednotka). Podívej se do katalogu dílů na palivovou soustavu, jestli tam neni tak neni.
Startování bude jiný problém, nejlíp napoovi live data z čidel, adaptace směsi atd. (může být adaptovaná na plyn a na benzín to nemusí sedět), změření tlaku paliva atakdále. Může to být i kombinace několika drobností, nedávno tu vyskočil přechoďák kostry řídicí jednotky a při startu padalo napětí a jednotka kolabovala, ostatní obvody byly OK.
Po dvou týdnech nemůže být benzín nepoužitelný a ucpaný filtr by netáhlo ve vysokých otáčkách (to ale už můžeš jet na plyn, málokdo točí studenej motor a teplej už přepne), ucpanej filtr ověříš změřením tlaku paliva na liště, hlavně pokles při startu, měl by být kolem 3 bar. To by ale bylo i těsně po natannkování a ne až po 14 dnech..
Startování bude jiný problém, nejlíp napoovi live data z čidel, adaptace směsi atd. (může být adaptovaná na plyn a na benzín to nemusí sedět), změření tlaku paliva atakdále. Může to být i kombinace několika drobností, nedávno tu vyskočil přechoďák kostry řídicí jednotky a při startu padalo napětí a jednotka kolabovala, ostatní obvody byly OK.
Po dvou týdnech nemůže být benzín nepoužitelný a ucpaný filtr by netáhlo ve vysokých otáčkách (to ale už můžeš jet na plyn, málokdo točí studenej motor a teplej už přepne), ucpanej filtr ověříš změřením tlaku paliva na liště, hlavně pokles při startu, měl by být kolem 3 bar. To by ale bylo i těsně po natannkování a ne až po 14 dnech..