kurenie seicento - nazory

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
autoholik
Fiaťák
Příspěvky: 171
Registrován: 13 zář 2005, 17:05
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

kurenie seicento - nazory

Příspěvek od autoholik »

dnes som siel s bratovym grande puntom a co ma trochu zaskocilo, ze mu auto kuri lepsie ako moje seicento. jednoducho ide teplejsi vzduch. mimo toho, ze je jeho auto o 8 rokov novsie a ze je to 1,2 vs. moja 0,9 .....aj tak ma zaujima, aka je "norma" kurenia :D
proste ako zistit ze auto kuri tak ako ma? ako zistit, ze termostat zohreje motor na cca 90st a az potom otvori (nemam ukazovatel teploty) a ako zistit, ci neslzi a spravne funguje radiator kurenia? :mrgreen:
inak povedane - ci mi kurenie funguje na maximum 8)
Paradne, modre, krasne Seicento 0.9 ... 150ooo km, 1999/5 :)

http://www.milan.konzum.sk
Reklama
 

radek.s
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 419
Registrován: 02 zář 2007, 17:14
Bydliště: Praha

Re: kurenie seicento - nazory

Příspěvek od radek.s »

S příchodem chladného počasí oživuji téma. Měl jsem možnost se svézt s Grande 1,4 8V a co se týče topení, myslím, že to topilo přibližně stejně. Akorát mě přpadá, že Seicento se rychleji ohřeje. Ono se to těžko posuzuje, jestli auto topí tak, jak má. Moje zkušenost je taky že Seicento topí líp než Felicia 1,3. Pokud ti málo topí, prověřil bych, jestli není zavzdušněný radiátor nebo není zanesený listím. Já jsem to nedávno rozebral a v tom prostoru před radiátorem bylo listí a jinýho bordelu docela dost.
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Re: kurenie seicento - nazory

Příspěvek od peta.smolik »

radek.s píše:S příchodem chladného počasí oživuji téma. Měl jsem možnost se svézt s Grande 1,4 8V a co se týče topení, myslím, že to topilo přibližně stejně. Akorát mě přpadá, že Seicento se rychleji ohřeje. Ono se to těžko posuzuje, jestli auto topí tak, jak má. Moje zkušenost je taky že Seicento topí líp než Felicia 1,3. Pokud ti málo topí, prověřil bych, jestli není zavzdušněný radiátor nebo není zanesený listím. Já jsem to nedávno rozebral a v tom prostoru před radiátorem bylo listí a jinýho bordelu docela dost.
Čím menší obsah tím dřív se zahřeje a tím dřív topí Tak to vždycky bylo je a bude :lol:
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
r-omeo
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 07 říj 2010, 19:06
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: kurenie seicento - nazory

Příspěvek od r-omeo »

Kudla tak to budu muset asi buď vyčistit, nebo odvzdušnit... mě se trochu začne zahřívat až po nějakých 10 km... a to fakt jen trochu.. pořádně topí tak po 15 - 20 km.. Jako děs... tak prosím o radu, kde se to dá vyčistit a případně, kde se radiátorek odvzdušňuje.. Diiik :) :)
Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Re: kurenie seicento - nazory

Příspěvek od peta.smolik »

r-omeo píše:Kudla tak to budu muset asi buď vyčistit, nebo odvzdušnit... mě se trochu začne zahřívat až po nějakých 10 km... a to fakt jen trochu.. pořádně topí tak po 15 - 20 km.. Jako děs... tak prosím o radu, kde se to dá vyčistit a případně, kde se radiátorek odvzdušňuje.. Diiik :) :)
Dnes jsem to sledoval když sem jel do práce vlažnej vzduch z topení začne jít po ujetí 300metrů po 1km je už teplej Zítra když bude čas tak vyfotím kde se odvzdušňuje topení
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Re: kurenie seicento - nazory

Příspěvek od peta.smolik »

Ahoj při studeným motoru nebo před jízdou doplň do chladiče kapalinu na max(na horní rysku)až to zahřeješ jízdou tak odvzdušni tady tím šroubkem na hadici nejlepší je to rukou páč až to poteče tak to zvrchu neuvidíš-je tam normálně pravotočivej závit takže po směru hodin utahuješ a obráceně povoluješ Takže to povol a čekej až poteče voda tak to zatáhni Teď mně napadlo že nevím jaký máš auto Já mám Punto 1,1
IMG_1652.JPG
IMG_1652.JPG (28.95 KiB) Zobrazeno 7579 x
IMG_1653.JPG
IMG_1653.JPG (64.19 KiB) Zobrazeno 7579 x
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
r-omeo
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 07 říj 2010, 19:06
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: kurenie seicento - nazory

Příspěvek od r-omeo »

No tak mám Fiat Seicento 0.9.. A už jsem na to přišel jak to udvzdušnit... a dělal jsem jak popisuješ, chvíly šel vzduch a pak voda a už to nebublalo.. tak jsem to dotáhl... ale beztak... topí to furt až po dálce... no děs... hlavně teď ráno v těch mrazech :D... Mi tam mrzne prd** .. A nevím teda čím by to ještě bylo.... protože ho nastartuju, tak hadice k topení jsou během chvilky teplý, ale do radiátorku asi nic... Ještě mě napadlo zkusit ho vyčistit a protáhnout potrubí.. jestli náhodou není ucpaný.. Ale dík za radu ;-)
ToNx
Začátečník
Příspěvky: 16
Registrován: 11 čer 2007, 08:35
Kontaktovat uživatele:

Re: kurenie seicento - nazory

Příspěvek od ToNx »

vyměnit termostat....nic víc a bude to OK
Uživatelský avatar
Gaaspi
Začátečník
Příspěvky: 29
Registrován: 11 úno 2018, 01:34
Bydliště: Galanta
Kontaktovat uživatele:

Re: kurenie seicento - nazory

Příspěvek od Gaaspi »

A když mi auto netopí vúbec? Z ničeho nic mi to přestalo topit. De jenom studený vzduch i když otočím knoflíkem na rudou stranu. Proste či je to modrá nebo rudá stále fouká jen studený vzduch. Proste na oko vše funguje jenom to netopí. Mohla by být porouchaná klapka nebo tak? Dá se to nějako manualně nastavit? Před tím jsem měl stejní problém na škodovce 120 a tam se dalo šáhnout pod palubovku a rukou potáhnout klapku... Auto nepoužívám dennodenně takže stačilo by jakékoli provizorní řešení. (fiat seicento r.v.2005)
Odpovědět

Zpět na „Seicento“