kurenie seicento - nazory
Moderátor: peta.smolik
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 171
- Registrován: 13 zář 2005, 17:05
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
kurenie seicento - nazory
dnes som siel s bratovym grande puntom a co ma trochu zaskocilo, ze mu auto kuri lepsie ako moje seicento. jednoducho ide teplejsi vzduch. mimo toho, ze je jeho auto o 8 rokov novsie a ze je to 1,2 vs. moja 0,9 .....aj tak ma zaujima, aka je "norma" kurenia
proste ako zistit ze auto kuri tak ako ma? ako zistit, ze termostat zohreje motor na cca 90st a az potom otvori (nemam ukazovatel teploty) a ako zistit, ci neslzi a spravne funguje radiator kurenia?
inak povedane - ci mi kurenie funguje na maximum
proste ako zistit ze auto kuri tak ako ma? ako zistit, ze termostat zohreje motor na cca 90st a az potom otvori (nemam ukazovatel teploty) a ako zistit, ci neslzi a spravne funguje radiator kurenia?
inak povedane - ci mi kurenie funguje na maximum
Paradne, modre, krasne Seicento 0.9 ... 150ooo km, 1999/5 :)
http://www.milan.konzum.sk
http://www.milan.konzum.sk
- Reklama
Re: kurenie seicento - nazory
S příchodem chladného počasí oživuji téma. Měl jsem možnost se svézt s Grande 1,4 8V a co se týče topení, myslím, že to topilo přibližně stejně. Akorát mě přpadá, že Seicento se rychleji ohřeje. Ono se to těžko posuzuje, jestli auto topí tak, jak má. Moje zkušenost je taky že Seicento topí líp než Felicia 1,3. Pokud ti málo topí, prověřil bych, jestli není zavzdušněný radiátor nebo není zanesený listím. Já jsem to nedávno rozebral a v tom prostoru před radiátorem bylo listí a jinýho bordelu docela dost.
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: kurenie seicento - nazory
Čím menší obsah tím dřív se zahřeje a tím dřív topí Tak to vždycky bylo je a buderadek.s píše:S příchodem chladného počasí oživuji téma. Měl jsem možnost se svézt s Grande 1,4 8V a co se týče topení, myslím, že to topilo přibližně stejně. Akorát mě přpadá, že Seicento se rychleji ohřeje. Ono se to těžko posuzuje, jestli auto topí tak, jak má. Moje zkušenost je taky že Seicento topí líp než Felicia 1,3. Pokud ti málo topí, prověřil bych, jestli není zavzdušněný radiátor nebo není zanesený listím. Já jsem to nedávno rozebral a v tom prostoru před radiátorem bylo listí a jinýho bordelu docela dost.
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
-
- Začátečník
- Příspěvky: 7
- Registrován: 07 říj 2010, 19:06
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: kurenie seicento - nazory
Kudla tak to budu muset asi buď vyčistit, nebo odvzdušnit... mě se trochu začne zahřívat až po nějakých 10 km... a to fakt jen trochu.. pořádně topí tak po 15 - 20 km.. Jako děs... tak prosím o radu, kde se to dá vyčistit a případně, kde se radiátorek odvzdušňuje.. Diiik
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: kurenie seicento - nazory
Dnes jsem to sledoval když sem jel do práce vlažnej vzduch z topení začne jít po ujetí 300metrů po 1km je už teplej Zítra když bude čas tak vyfotím kde se odvzdušňuje topenír-omeo píše:Kudla tak to budu muset asi buď vyčistit, nebo odvzdušnit... mě se trochu začne zahřívat až po nějakých 10 km... a to fakt jen trochu.. pořádně topí tak po 15 - 20 km.. Jako děs... tak prosím o radu, kde se to dá vyčistit a případně, kde se radiátorek odvzdušňuje.. Diiik
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: kurenie seicento - nazory
Ahoj při studeným motoru nebo před jízdou doplň do chladiče kapalinu na max(na horní rysku)až to zahřeješ jízdou tak odvzdušni tady tím šroubkem na hadici nejlepší je to rukou páč až to poteče tak to zvrchu neuvidíš-je tam normálně pravotočivej závit takže po směru hodin utahuješ a obráceně povoluješ Takže to povol a čekej až poteče voda tak to zatáhni Teď mně napadlo že nevím jaký máš auto Já mám Punto 1,1
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
-
- Začátečník
- Příspěvky: 7
- Registrován: 07 říj 2010, 19:06
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: kurenie seicento - nazory
No tak mám Fiat Seicento 0.9.. A už jsem na to přišel jak to udvzdušnit... a dělal jsem jak popisuješ, chvíly šel vzduch a pak voda a už to nebublalo.. tak jsem to dotáhl... ale beztak... topí to furt až po dálce... no děs... hlavně teď ráno v těch mrazech ... Mi tam mrzne prd** .. A nevím teda čím by to ještě bylo.... protože ho nastartuju, tak hadice k topení jsou během chvilky teplý, ale do radiátorku asi nic... Ještě mě napadlo zkusit ho vyčistit a protáhnout potrubí.. jestli náhodou není ucpaný.. Ale dík za radu
Re: kurenie seicento - nazory
vyměnit termostat....nic víc a bude to OK
- Gaaspi
- Začátečník
- Příspěvky: 29
- Registrován: 11 úno 2018, 01:34
- Bydliště: Galanta
- Kontaktovat uživatele:
Re: kurenie seicento - nazory
A když mi auto netopí vúbec? Z ničeho nic mi to přestalo topit. De jenom studený vzduch i když otočím knoflíkem na rudou stranu. Proste či je to modrá nebo rudá stále fouká jen studený vzduch. Proste na oko vše funguje jenom to netopí. Mohla by být porouchaná klapka nebo tak? Dá se to nějako manualně nastavit? Před tím jsem měl stejní problém na škodovce 120 a tam se dalo šáhnout pod palubovku a rukou potáhnout klapku... Auto nepoužívám dennodenně takže stačilo by jakékoli provizorní řešení. (fiat seicento r.v.2005)