cukatura

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

punťas hgt
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 341
Registrován: 11 bře 2008, 18:04
Bydliště: koule evropy
Kontaktovat uživatele:

cukatura

Příspěvek od punťas hgt »

Zdravím Vás. Zkusím to napsat ještě sem. vlastním 1.8 hgt motor nepříjemně cuká.Dřív to jelo jen do 4tis, pak to odstavilo vstřik, nebo jiskru takovým způsobem, že jsem se málem zakousnul do volantu. Teď to dělá jak se mu zachce.Někdy to vytočím i do 5500 a zacuká a někdy třeba už při 3. rozdil je v tom, že to zacuká a když podržím plyn tak se to chytne a zase zrychluju dál. Dnes mě to zacukalo a hned po tom se mě rožla kontrolka ze symbolem volantu.Servo šlo,ale nešla funkce city. Umíte mi někdo poradit????? Ještě jedna věc, motor byl na opravě a když jsme to zkoušeli, tak nám došlo palivo.Pak jsem párkrát nechali natlačit čerpadlo ale i přesto jsme asi 3x zastartovali, než to chytlo-mohlo by to mít nějakou souvislost???? Tahle závada se projevuje jak při pomalém sešlapávání plynu,tak i při razantní akceleraci. Nemohl by byt třeba špatné nadstavený variátor-je totiž měněný a nadstavoval to nějaký borec prý z fiatu a prý bez přípravku.Je to vůbec možný????
Reklama
 

mafi
Všeználek
Příspěvky: 1987
Registrován: 01 zář 2007, 15:09
Bydliště: Trnava - SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mafi »

to cukanie ti ide z motora alebo z volantu?
punťas hgt
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 341
Registrován: 11 bře 2008, 18:04
Bydliště: koule evropy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od punťas hgt »

mafi píše:to cukanie ti ide z motora alebo z volantu?
A konečně někdo ze stejným vozítkem. Moc nechápu tvůj dotaz.Volant mi necuká, popisuju problém s motorem. Tu kontrolku jsem jen tak vysledoval že mě to dnes zacukalo a v ten okamžik se rožla ta kontrolka. Jinak se mě asi 2x stalo to, že se ta kontrolka rožla i za normální jízdy
mafi
Všeználek
Příspěvky: 1987
Registrován: 01 zář 2007, 15:09
Bydliště: Trnava - SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mafi »

mal by si ist na diagnostiku motora priamo do fiatu,oni ti hned zistia v com jej problem :wink:
punťas hgt
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 341
Registrován: 11 bře 2008, 18:04
Bydliště: koule evropy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od punťas hgt »

mafi píše:mal by si ist na diagnostiku motora priamo do fiatu,oni ti hned zistia v com jej problem :wink:
Jo ale je tu problém, dnes ráno už jsem nenastartoval vůbec a myslím, že už ani nenastartuju.Asi to tam budu muset odtáhnout
majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Příspěvek od majco »

punťas hgt píše:
mafi píše:mal by si ist na diagnostiku motora priamo do fiatu,oni ti hned zistia v com jej problem :wink:
Jo ale je tu problém, dnes ráno už jsem nenastartoval vůbec a myslím, že už ani nenastartuju.Asi to tam budu muset odtáhnout
chce to dať na počítač možností je fakt vela -snímač otáčok -palivové čerpadlo-regulátor tlaku paliva !
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
punťas hgt
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 341
Registrován: 11 bře 2008, 18:04
Bydliště: koule evropy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od punťas hgt »

majco píše:
punťas hgt píše:
mafi píše:mal by si ist na diagnostiku motora priamo do fiatu,oni ti hned zistia v com jej problem :wink:
Jo ale je tu problém, dnes ráno už jsem nenastartoval vůbec a myslím, že už ani nenastartuju.Asi to tam budu muset odtáhnout
chce to dať na počítač možností je fakt vela -snímač otáčok -palivové čerpadlo-regulátor tlaku paliva !
Jo pánové, zdá se, že je po problému. Nechci to zakřiknout,ale vypadá to, že je to ok. Šulda mechanik co dělal motor nedotáhl ukostření motoru.
mafi
Všeználek
Příspěvky: 1987
Registrován: 01 zář 2007, 15:09
Bydliště: Trnava - SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mafi »

super :wink: teraz mozes konecne davat do smutku bavoraky 8)
Uživatelský avatar
SHANE54
Znalec
Příspěvky: 823
Registrován: 15 čer 2007, 08:42
Bydliště: Lučenec, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SHANE54 »

mafi píše:super :wink: teraz mozes konecne davat do smutku bavoraky 8)
ako ktore.... :)
nic mafi, len podpichujem zasa :D
Obrázek
Obrázek
stilo-multiwagon-JTD-dynamic
spominame: Punto MK1 1.2 SX 3D, Punto MK2a 1.2 SX 5D
mafi
Všeználek
Příspěvky: 1987
Registrován: 01 zář 2007, 15:09
Bydliště: Trnava - SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mafi »

jasne pohodka sak som mylslel tie starsie typy ,ved tie novsie ako je napr.M5 by si nedal do smutku ani z Nitrom:)
jani
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 417
Registrován: 14 čer 2008, 20:14
Bydliště: Velky Krtis SVK

Příspěvek od jani »

ani starsie neboj nic.......BMW to uz je o inom .....
punťas hgt
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 341
Registrován: 11 bře 2008, 18:04
Bydliště: koule evropy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od punťas hgt »

jani píše:ani starsie neboj nic.......BMW to uz je o inom .....
Njn bramborák je o něčem jinym ale stejně se mi libí jak většině těm verglům natřu prdel :lol: :lol: no ikdyž vergl-ten můj je taky průser na 4 :lol: :lol: ale jinak spokojenost.Jak bude chvíla času hodím nějaké foto
punťas hgt
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 341
Registrován: 11 bře 2008, 18:04
Bydliště: koule evropy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od punťas hgt »

mafi píše:jasne pohodka sak som mylslel tie starsie typy ,ved tie novsie ako je napr.M5 by si nedal do smutku ani z Nitrom:)
Jinak zdravím mistra mafiho. Chtěl jsem se tě zeptat, jaký máš zkušenosti s tvým autem, zejména elketrikou, motorem. Já mám motor po GO a celkem mám obavy, aby to ten mechoš neojebal,abych ho nešvihl.Známý mě říkal, že zrovna tyhle motory nebyly moc velký držáky, prej jsou hodně kazový, já doufám, že se nevysere.Jinak by m zajímal názor, jestli máš seriový podvozek a jak to s ním případně sedí. Já mám od pana koniho, výškově stavitelný a jako že na naše cesty to není zrovna výhra.Musím ho zkusit zvednout a trochu změkčit, takže bych byl rád, za poznatek, jestli máš zkušenosti ze seriovým podvozkem,protože jsem ho k tomu dostal.
mafi
Všeználek
Příspěvky: 1987
Registrován: 01 zář 2007, 15:09
Bydliště: Trnava - SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mafi »

jani píše:ani starsie neboj nic.......BMW to uz je o inom .....
ved jasne zalezi aj od motora aky maju ,no niektore som uz dal dole na sprintoch ,kamos dal dole audi 1,8T a oktavia 1,8T,ale z vlastnej skusenosti viem ze auta z oznacenim TDI nemaju oproti oznaceniu HGT ziadnu sancu 8)
mafi
Všeználek
Příspěvky: 1987
Registrován: 01 zář 2007, 15:09
Bydliště: Trnava - SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mafi »

punťas hgt píše:
mafi píše:jasne pohodka sak som mylslel tie starsie typy ,ved tie novsie ako je napr.M5 by si nedal do smutku ani z Nitrom:)
Jinak zdravím mistra mafiho. Chtěl jsem se tě zeptat, jaký máš zkušenosti s tvým autem, zejména elketrikou, motorem. Já mám motor po GO a celkem mám obavy, aby to ten mechoš neojebal,abych ho nešvihl.Známý mě říkal, že zrovna tyhle motory nebyly moc velký držáky, prej jsou hodně kazový, já doufám, že se nevysere.Jinak by m zajímal názor, jestli máš seriový podvozek a jak to s ním případně sedí. Já mám od pana koniho, výškově stavitelný a jako že na naše cesty to není zrovna výhra.Musím ho zkusit zvednout a trochu změkčit, takže bych byl rád, za poznatek, jestli máš zkušenosti ze seriovým podvozkem,protože jsem ho k tomu dostal.
moje skusenosti su neni zatial moc velike kedze to auto mam len pol roka ,motor slape jak hodinky ,teda musim si zaklopat ,akurat ma serie ta spojka sa stale nejako "serie",elektrika v pohode akurat teraz mi zacala svietit kontrolka airbagu z nicoho nic ,tak musim ist na diagnostiku airbagov. Ten podvozok seriovy je meksi ovela oproti sportovemu ,povedal by som ze az priliz ,pretoze vzadu mam seriove struny a ked mi niekto dozadu sadne tak pri nejakej nerovnosti na ceste mi suchne koleso o vnutorny blatnik,chcel by som ich vymenit v najblizsej dobe za sportove struny ktore su neni take mekke,ak mas uz nastavitelny podvozok ,tak by som bol stastny na tvojom mieste ,pretoze auto je lepsie ovladatelnejsie aj vo vecsich rychlostiach,auto je sice tvrde,ale na dialnice a ine rovnejsie useky ciest jak stvorene ,pocitaj z tym ze HGTcko nieje auto do prirody ,je to auto stavane iba na rovne cesty a pre adrenalinovu jazdu,je sice na nom aj adrenalinova spotreba :lol: ,ale ked jazdis normalne pod 3000otacok tak aj spotreba je normalna ,ak chces aby ti aj motor sluzil co najviac davaj donho olej plnosynteticky 5W-40 na vysokonamahane sportove motori,ak mas este nejake otazky vohladom HGTcka rad poradim ak mozem ,caf :wink:
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“