cukatura
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
cukatura
Zdravím Vás. Zkusím to napsat ještě sem. vlastním 1.8 hgt motor nepříjemně cuká.Dřív to jelo jen do 4tis, pak to odstavilo vstřik, nebo jiskru takovým způsobem, že jsem se málem zakousnul do volantu. Teď to dělá jak se mu zachce.Někdy to vytočím i do 5500 a zacuká a někdy třeba už při 3. rozdil je v tom, že to zacuká a když podržím plyn tak se to chytne a zase zrychluju dál. Dnes mě to zacukalo a hned po tom se mě rožla kontrolka ze symbolem volantu.Servo šlo,ale nešla funkce city. Umíte mi někdo poradit????? Ještě jedna věc, motor byl na opravě a když jsme to zkoušeli, tak nám došlo palivo.Pak jsem párkrát nechali natlačit čerpadlo ale i přesto jsme asi 3x zastartovali, než to chytlo-mohlo by to mít nějakou souvislost???? Tahle závada se projevuje jak při pomalém sešlapávání plynu,tak i při razantní akceleraci. Nemohl by byt třeba špatné nadstavený variátor-je totiž měněný a nadstavoval to nějaký borec prý z fiatu a prý bez přípravku.Je to vůbec možný????
- Reklama
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
A konečně někdo ze stejným vozítkem. Moc nechápu tvůj dotaz.Volant mi necuká, popisuju problém s motorem. Tu kontrolku jsem jen tak vysledoval že mě to dnes zacukalo a v ten okamžik se rožla ta kontrolka. Jinak se mě asi 2x stalo to, že se ta kontrolka rožla i za normální jízdymafi píše:to cukanie ti ide z motora alebo z volantu?
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
chce to dať na počítač možností je fakt vela -snímač otáčok -palivové čerpadlo-regulátor tlaku paliva !punťas hgt píše:Jo ale je tu problém, dnes ráno už jsem nenastartoval vůbec a myslím, že už ani nenastartuju.Asi to tam budu muset odtáhnoutmafi píše:mal by si ist na diagnostiku motora priamo do fiatu,oni ti hned zistia v com jej problem
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Jo pánové, zdá se, že je po problému. Nechci to zakřiknout,ale vypadá to, že je to ok. Šulda mechanik co dělal motor nedotáhl ukostření motoru.majco píše:chce to dať na počítač možností je fakt vela -snímač otáčok -palivové čerpadlo-regulátor tlaku paliva !punťas hgt píše:Jo ale je tu problém, dnes ráno už jsem nenastartoval vůbec a myslím, že už ani nenastartuju.Asi to tam budu muset odtáhnoutmafi píše:mal by si ist na diagnostiku motora priamo do fiatu,oni ti hned zistia v com jej problem
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Jinak zdravím mistra mafiho. Chtěl jsem se tě zeptat, jaký máš zkušenosti s tvým autem, zejména elketrikou, motorem. Já mám motor po GO a celkem mám obavy, aby to ten mechoš neojebal,abych ho nešvihl.Známý mě říkal, že zrovna tyhle motory nebyly moc velký držáky, prej jsou hodně kazový, já doufám, že se nevysere.Jinak by m zajímal názor, jestli máš seriový podvozek a jak to s ním případně sedí. Já mám od pana koniho, výškově stavitelný a jako že na naše cesty to není zrovna výhra.Musím ho zkusit zvednout a trochu změkčit, takže bych byl rád, za poznatek, jestli máš zkušenosti ze seriovým podvozkem,protože jsem ho k tomu dostal.mafi píše:jasne pohodka sak som mylslel tie starsie typy ,ved tie novsie ako je napr.M5 by si nedal do smutku ani z Nitrom:)
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1987
- Registrován: 01 zář 2007, 15:09
- Bydliště: Trnava - SVK
- Kontaktovat uživatele:
moje skusenosti su neni zatial moc velike kedze to auto mam len pol roka ,motor slape jak hodinky ,teda musim si zaklopat ,akurat ma serie ta spojka sa stale nejako "serie",elektrika v pohode akurat teraz mi zacala svietit kontrolka airbagu z nicoho nic ,tak musim ist na diagnostiku airbagov. Ten podvozok seriovy je meksi ovela oproti sportovemu ,povedal by som ze az priliz ,pretoze vzadu mam seriove struny a ked mi niekto dozadu sadne tak pri nejakej nerovnosti na ceste mi suchne koleso o vnutorny blatnik,chcel by som ich vymenit v najblizsej dobe za sportove struny ktore su neni take mekke,ak mas uz nastavitelny podvozok ,tak by som bol stastny na tvojom mieste ,pretoze auto je lepsie ovladatelnejsie aj vo vecsich rychlostiach,auto je sice tvrde,ale na dialnice a ine rovnejsie useky ciest jak stvorene ,pocitaj z tym ze HGTcko nieje auto do prirody ,je to auto stavane iba na rovne cesty a pre adrenalinovu jazdu,je sice na nom aj adrenalinova spotrebapunťas hgt píše:Jinak zdravím mistra mafiho. Chtěl jsem se tě zeptat, jaký máš zkušenosti s tvým autem, zejména elketrikou, motorem. Já mám motor po GO a celkem mám obavy, aby to ten mechoš neojebal,abych ho nešvihl.Známý mě říkal, že zrovna tyhle motory nebyly moc velký držáky, prej jsou hodně kazový, já doufám, že se nevysere.Jinak by m zajímal názor, jestli máš seriový podvozek a jak to s ním případně sedí. Já mám od pana koniho, výškově stavitelný a jako že na naše cesty to není zrovna výhra.Musím ho zkusit zvednout a trochu změkčit, takže bych byl rád, za poznatek, jestli máš zkušenosti ze seriovým podvozkem,protože jsem ho k tomu dostal.mafi píše:jasne pohodka sak som mylslel tie starsie typy ,ved tie novsie ako je napr.M5 by si nedal do smutku ani z Nitrom:)

