Diferenciál-Punto 55 (54PS) r.v.:1996
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Začátečník
- Příspěvky: 9
- Registrován: 14 kvě 2008, 13:37
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Diferenciál-Punto 55 (54PS) r.v.:1996
Ahoj lidi,jsem tady novej,taky jsem si právě pořídil Fiata a bylo to rychle a levně.Čekal jsem nutný opravy,s těma jsem i počítal.V sekci PODVOZEK jsem psal dotaz,jak na zadní rameno,takže to je za mnou-uložení je zrepasovaný a rameno zpátky .No a teď proč jsem tady.Jde mi o diferenciál,jeho možnou opravu.Má se to tak,že auto má silný vibrace na předku a po všech kontrolách je jasný,že na tak silný vibrace nemájí vliv ani ložiska kol,ani čepy a anisamotný homoklouby-to vše se zkontrolovalo.A zjištění je takový,že poloosy mají v diferenciálu normálně pohyb-vůli.Takže to je sto ta příčina,protože ty vibrace jdou i na celej agragát,až se klepe řadička v autě.No a já to tak okoukl a snad bych ani nemusel vyndat převodovku a demontovat diferenciál na autě.Snad by to mohlo klapnout,ale přesto píšu sem,abych se třeba dozvěděl něčí zkušenost a hlavně jak demontovat ten diferák.Ani jsem nekoukal,jestli je olej v převodovce,ale že diferák je vadnej je jistý.Takže doufám,že to bude otázka repase(ložiska,simerinky) a hotovo.Pěknej román,co? Díky za všechny rady
- Reklama
-
- Začátečník
- Příspěvky: 9
- Registrován: 14 kvě 2008, 13:37
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Diferenciál
Cože?Diferenciál je v každym autě,bez toho bys nezatočil.Takže tak
Re: Diferenciál-Punto 55 (54PS) r.v.:1996
Trošku som nepochopil o akú vôlu sa jedná radialnu či axialnu ale najčastejšie čo bol problém na punte z vybráciou bolo--volná guma na poloosi na pravej v strede! alebo opotrebovaný triangel/tripoid/ na vnutornej časti poloosi čo sa vkladá do toho zvonu čo trčí z prevodovky von.garp píše:Ahoj lidi,jsem tady novej,taky jsem si právě pořídil Fiata a bylo to rychle a levně.Čekal jsem nutný opravy,s těma jsem i počítal.V sekci PODVOZEK jsem psal dotaz,jak na zadní rameno,takže to je za mnou-uložení je zrepasovaný a rameno zpátky .No a teď proč jsem tady.Jde mi o diferenciál,jeho možnou opravu.Má se to tak,že auto má silný vibrace na předku a po všech kontrolách je jasný,že na tak silný vibrace nemájí vliv ani ložiska kol,ani čepy a anisamotný homoklouby-to vše se zkontrolovalo.A zjištění je takový,že poloosy mají v diferenciálu normálně pohyb-vůli.Takže to je sto ta příčina,protože ty vibrace jdou i na celej agragát,až se klepe řadička v autě.No a já to tak okoukl a snad bych ani nemusel vyndat převodovku a demontovat diferenciál na autě.Snad by to mohlo klapnout,ale přesto píšu sem,abych se třeba dozvěděl něčí zkušenost a hlavně jak demontovat ten diferák.Ani jsem nekoukal,jestli je olej v převodovce,ale že diferák je vadnej je jistý.Takže doufám,že to bude otázka repase(ložiska,simerinky) a hotovo.Pěknej román,co? Díky za všechny rady
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Obnáša to rozobratie prevodovky výmenu ložísk a nakolko sú satelity čap a planetové kola uložené klzne možno bude potrebná výmena komlet diferákového súkolia ! ak nie tak už len vymedzovacie podložky - dajú sa objednať v oe fiate .garp píše:Kdo tady prosím Vás rozebíral diferák??? Díky za každou radu,co to obnáší.
Práca odborná a náročná tak vela štastia ! skús si zistiť za čo by si zohnal druhú prevodovku a čo ta výde lacnejšie
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
- SHANE54
- Znalec
- Příspěvky: 823
- Registrován: 15 čer 2007, 08:42
- Bydliště: Lučenec, SK
- Kontaktovat uživatele:
SKUS WWW.PUNTO.MYSTERIA.CZ, SNAD NIECO NAJDES...
stilo-multiwagon-JTD-dynamic
spominame: Punto MK1 1.2 SX 3D, Punto MK2a 1.2 SX 5D
Re: Diferenciál-Punto 55 (54PS) r.v.:1996
toto tema je dost staré,ale zajímalo by mě jak to s tim difer. dopadlo.Asi mě to čeká taky.
Poslal jsem čl. "garp" PM, ale asi už sem nechodí,tak kdyby někdo věděl.Díky.
Poslal jsem čl. "garp" PM, ale asi už sem nechodí,tak kdyby někdo věděl.Díky.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Re: Diferenciál-Punto 55 (54PS) r.v.:1996
ja už sem ho louskl na puňtaku 2x a jednou tam dal špatnej .. nesedělo ozubení věnce na převodovku a dopadlo to tak že staly převod i věnec difu měl zuby pryč vždycky to mělo příznaky že v tom občas v zatačce luplo a auto se i hodně přibrzdilo dokud se to nestřihlo
punto cabrio 90 1,6 8v 65kw mpi
cinquecento 1.1 8v asi 50 kw mpi
punto gt .. 1,4 8v turbo
stavba cabrio 2,4 20v 96kw td
cinquecento 1.1 8v asi 50 kw mpi
punto gt .. 1,4 8v turbo
stavba cabrio 2,4 20v 96kw td
Re: Diferenciál-Punto 55 (54PS) r.v.:1996
da se ten dif.pulit bez vyndání převodovky jen pro vyměnu ložisek?
Jak sem se na to dival tak je to pulený podel poloos.
Jak sem se na to dival tak je to pulený podel poloos.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Re: Diferenciál-Punto 55 (54PS) r.v.:1996
twolive:
Jak jsi prosimtě dostal ven ten pojištovací kolík co drží čep satelitů?
Tak jsme ho taky s mojim mechanikem rozlouply.kromě ložisek se musí vyměnit všechny satelity,jsou ožvejkaný jak od krávy.Muj mechoš chce měnit převodovku/z vraku/ ale na1.6 se nedá sehnat a jiná by tam neseděla. Tak se budou měnit jen satelity/až přijdou z ITALIE a POLSKA/.Sehnat je byla dost fuška.ja už sem ho louskl na puňtaku 2x a jednou tam dal špatnej .. nesedělo ozubení věnce na převodovku a dopadlo to tak že staly převod i věnec difu měl zuby pryč vždycky to mělo příznaky že v tom občas v zatačce luplo a auto se i hodně přibrzdilo dokud se to nestřihlo
Jak jsi prosimtě dostal ven ten pojištovací kolík co drží čep satelitů?
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002