cuká motor
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
-
- Začátečník
- Příspěvky: 7
- Registrován: 17 črc 2007, 08:04
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
cuká motor
Prosím Vás,koupil jsem multiplu CNG.Velmi to škubalo.Vzměnil jsem svíčky tak se to zlepšilo.Chtěl jsem nechat odborně vyčistit směšovač na plyn,ale na Ostravě nemá nikdo zájem.I oreginál fiat dál ruce pryč.Děkuji za rady.
Ahoj Petr
Ahoj Petr
Zdravím všechny
- Reklama
Mě to taky dělalo, když jem multinu koupil(CNG). Preventivně jsem vyměnil svíce a kabely (kabely jsem ještě celé pro jistotu odizoloval husím krkem). Něco to pomohlo, ale škubání úplně nepřestalo. Nakonec jsem vyměnil těsnící gumičky na vstřikách a cukání úplně zmizelo. Mám už rok pokoj. Snad to někomu pomůže.
Multi 1,6 Bipower, r.v.2000
Tak směšovač tohle vozítko nemá, to je jen u LPG, protože tam se mění kapalná fáze v plynnou a pak so to přivádí do sání vzduchu (směšuje). Tady máte na mysli nejspíš regulátor tlaku plynu, protože v nádržích je až 220 bar a to ke vstřikům rozhodně přivést nelze. Já problém nemám, ale vím, že nový regulátor stojí dost a tak se dělá náhradní řešení. Dává se tam ještě předregulátor za podstatně nižší cenu a údajně je to bez problémů. Projevy špatné funkce jsou cukání a kolísání volnoběžných otáček (jako by se motor dusil). Mám i číslo na soudruha, co to dělá. Můžu poskytnout individuálně.
Multipla Bipower 1,6 /2000
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 162
- Registrován: 25 lis 2005, 09:44
- Bydliště: Pardubice
-
- Začátečník
- Příspěvky: 23
- Registrován: 25 říj 2006, 16:16
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Taky se přidám
Zdravím Vás všechny,
mám podobné problémy u svojí Multiply Bipower jako tu popisujete. Za studena nepravidelný chod, chytí třeba až napotřetí, na volnoběh zhasíná. Při jízdě na benzín je to poněkud lepší.
Před časem jsem nechal změřit kabely a všechno OK. Svíčky jsem dal nové z BRISKu určené pro plyn a pořád žádné zlepšení. Nakonec jsem nechal auto zkontrolovat v servise a ouha!
Na prvním válci mi chybí tlak. Můžou to být v lepším případě zapečené kroužky, v tom horším ani nedomýšlím. Když vás tak ale poslouchám, tak už vážně nevím...
Motor jsem zatím neotvíral, to je až to poslední do čeho by se mi chtělo. Dokáže mi někdo poradit, kama ven z takové šlamastyky?
mám podobné problémy u svojí Multiply Bipower jako tu popisujete. Za studena nepravidelný chod, chytí třeba až napotřetí, na volnoběh zhasíná. Při jízdě na benzín je to poněkud lepší.
Před časem jsem nechal změřit kabely a všechno OK. Svíčky jsem dal nové z BRISKu určené pro plyn a pořád žádné zlepšení. Nakonec jsem nechal auto zkontrolovat v servise a ouha!
Na prvním válci mi chybí tlak. Můžou to být v lepším případě zapečené kroužky, v tom horším ani nedomýšlím. Když vás tak ale poslouchám, tak už vážně nevím...
Motor jsem zatím neotvíral, to je až to poslední do čeho by se mi chtělo. Dokáže mi někdo poradit, kama ven z takové šlamastyky?
- Alda
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 358
- Registrován: 07 srp 2006, 09:11
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Tak vítej mezi námi! Je fakt, že plyn je údajně citlivější na tlaky ve válcích (někdo to tady radil). Já mám čerstvě po výměně těsnění pod hlavou (a kontrole pístních kroužků) a dělá mi to stále. Kdy ti začaly ty problémy? Hned jak si to auto koupil? Mě i Buffyně asi až po měsíci. Každopádně jsme asi 4 co máme stejný problém, řešení se ale určitě najde. Projdi si fórum, možná tady najdeš něco co ti pomůže.
1,6 16V BiPower