HELP - rozpadajici se sterace
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto, zokot
HELP - rozpadajici se sterace
Ahojte, mam problem, tahlo od spolujezdcovyho sterace se mi rozpojuje v kloubu, kdyz to secvaknu zpet, tak to moc dlouho nevydrzi a zase se to rozpoji, nevite nekdo jak to opravit? nesetkal jste se s tim nekdo? chtel jsem koupit jen nove tahlo, ale prodava se to pouze jako celek, tj. sterace+motor+tahla a neco to stoji.
- Reklama
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 244
- Registrován: 14 led 2007, 15:27
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
nejsem si přesně jistej jak to vypadá u našich puntíků, ale podobný problém jsem u Peugeotu kdysi vyřešil rozboucháním čepu tak, aby se už nerozpojil. něco ve stylu rozmlácenýho nýtu ve filmu Jáchyme, hoď ho do stroje
Punto 85 1,2i 16v je na prodej
http://rozmy.rajce.idnes.cz/8.4.2008/
http://rozmy.rajce.idnes.cz/8.4.2008/
Re: rozpadajici se sterace
Predpokladám že máš Punto MK2 teda 99- a tam sa to dá len komplet s motorčekom inak nie a je pravda že opraviť sa to nedá! Máme vo firme Punto Mk2 a nič nepomohlo len výena! Skús www.pop-art.cz a číslo MM TGE511A--je to magneti marelli origoš! a máš to ok! len to treba zaplatiť!xmd píše:Ahojte, mam problem, tahlo od spolujezdcovyho sterace se mi rozpojuje v kloubu, kdyz to secvaknu zpet, tak to moc dlouho nevydrzi a zase se to rozpoji, nevite nekdo jak to opravit? nesetkal jste se s tim nekdo? chtel jsem koupit jen nove tahlo, ale prodava se to pouze jako celek, tj. sterace+motor+tahla a neco to stoji.
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Tak to je velmi nepříjemné, bez stěrače se snad nedá jezdit. U mne vypadl konec na straně řidiče. Do této chvíle mi pomohlo něco jako ve stylu předchozího příspěvku: Na konci táhla je silonová vložka zapadající do kulového kloubu. Vložku jsem opatrně po obvodu několikrát stiskl sika kleštěmi. Pozor, vložka nesmí prasknout. Abych se k tomu kleštěmi dostal bez demontáže, bylo nutno za chodu stěrače odpojit baterii, a to v okamžiku kdy raménka stěračů jsou právě kolmo. Při zacvaknutí táhla do kulového kloubu musí být znatelný odpor. Zatím to asi dva měsíce běžného používání stěračů drží. Celková výměna by byla asi nákladná.
-
- Znalec
- Příspěvky: 826
- Registrován: 17 led 2007, 20:29
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Dejte banány za 200,-kč kus aje to perfekt.
Desing jak hovado je to ůplně něco jiného.
Desing jak hovado je to ůplně něco jiného.
Naposledy upravil(a) FANDAK dne 22 říj 2007, 18:36, celkem upraveno 1 x.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
Vypadávající táhla stěračů u Punta 2 jsem jednoduše opravil bez demontáže dle zdejšího příspěvku z 6. března 2006 (pouhé stisknutí silonového pouzdra po obvodu ). Silon se trochu "nahemuje" ke středu a kulový čep už pak drží. Pro opravu je třeba stěrače zastavit v poloze kdy je kloub přístupný. Už 1,5 roku to chodí bez problému.