HELP - Prasklý rozvodový řemen

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Hurvajs(*

HELP - Prasklý rozvodový řemen

Příspěvek od Hurvajs(* »

Mam Fiat Punto 1.1 i, praskl mi rozvodový řemen. Vše je znovu nastavené, tak jak to má být a auto přesto nejde nastartovat. Je možné že se to potkalo, nebo může být závada ještě někde jinde?? Díky za odpovědi.
Reklama
 

Oli
Fiaťák
Příspěvky: 131
Registrován: 09 říj 2005, 20:10

Příspěvek od Oli »

nechci být prorokem ale na 99% to bude potkaný, ale lepší správa je že ty ventily nejsou tak drahý.
lacin

Příspěvek od lacin »

Potkany to na 100% nebude... :lol: Dyt je to firecko Punto, neee???

Znova to zkus nastavit. Jestli to nemas otoceny o pul otacky... Anebo mas poradne zastrcenou tu zasuvcicku na krytu rozvodaku? Nemas zasrany, nebo vypadly cidlo horni uvrate, co je u kola na klice u rozvodaku? To se taky stava...
mif
Začátečník
Příspěvky: 34
Registrován: 06 říj 2005, 22:36
Bydliště: Ústí n/L
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mif »

Já mám 1,2 60sx 1997 a ve fiatu mi tvrdili, ze motor je udelanej tak, ze kdyz prdne rozvodak, tak se to nemuze potkat. nevim, jak jiny motory.
Fiat Punto 60sx
sity

Re: Prasklý rozvodový řemen

Příspěvek od sity »

Hurvajs píše:Mam Fiat Punto 1.1 i, praskl mi rozvodový řemen. Vše je znovu nastavené, tak jak to má být a auto přesto nejde nastartovat. Je možné že se to potkalo, nebo může být závada ještě někde jinde?? Díky za odpovědi.
takyjsem slyšel že u punta se nic nestane stači dat druhý a jede to dál
Oli
Fiaťák
Příspěvky: 131
Registrován: 09 říj 2005, 20:10

Příspěvek od Oli »

tak tohle vypustil z huby nějakej neumětel protože u punta mk2 prasknutí nebo přeskočení rozvodového řemene důvod potkání ventilů s písty a pokud někdo trví že je to dělaný jinak tak leda tak jak to to např mercedes nebo bmw (nevim jestli všechny typy ale novější ano) že při nárazu pístu do ventilu se střihnou šrouby u vačky a pak má kam ventil uhnout a nedojde k ohnutí ventilu, poté stačí nasadit nový řemen seřídit znovu přišroubovat vačku novými šrouby opět seřídit vůle a vše je OK. Ale u punta ? :lol:
Hurvajs

Příspěvek od Hurvajs »

DÍKY Lacine za radu, nebylo dostrčený cidlo na otáčky, toť celý problém... Vše už funguje a auto zas jezdí jako drak.Hurvajs
lacin

Příspěvek od lacin »

Oli píše:tak tohle vypustil z huby nějakej neumětel protože u punta mk2 prasknutí nebo přeskočení rozvodového řemene důvod potkání ventilů s písty a pokud někdo trví že je to dělaný jinak tak leda tak jak to to např mercedes nebo bmw (nevim jestli všechny typy ale novější ano) že při nárazu pístu do ventilu se střihnou šrouby u vačky a pak má kam ventil uhnout a nedojde k ohnutí ventilu, poté stačí nasadit nový řemen seřídit znovu přišroubovat vačku novými šrouby opět seřídit vůle a vše je OK. Ale u punta ? :lol:
Ne u vsech Punt, ale Punt a u Un s motorem Fire, nedojde k potkani se ventilu s pisty... Neumetele... :-) Je videt, ze nemas Firecko ;-)
jidrab
Začátečník
Příspěvky: 8
Registrován: 05 lis 2005, 14:37

poraďte mi

Příspěvek od jidrab »

Jak je to s tím motorem Fire ,mám Puntika 55S 1,1 a tak nevím zda se mi to může potkat nebo ne
lacin
Znalec
Příspěvky: 991
Registrován: 05 lis 2005, 13:04
Bydliště: taky JM

Příspěvek od lacin »

Motor Fire, coz je 1,0 Uno, 1,1 Punto, 1,2 Punto se potkat proste nemuze, ani kdybyste chteli... Do Dobla se daval Fire motor 1,2 s prodlouzenym zdvihem ventilu, tak tam by se to potkat myslim mohlo. Ale to se do Punta nedavalo. Samozrejme GTcka, 1,6tky a dýzly se potkajou, ale u Fajrecek to nehroziiii....
jidrab
Začátečník
Příspěvky: 8
Registrován: 05 lis 2005, 14:37

Lacin

Příspěvek od jidrab »

Pokud je to pravda tak jsi mě uklidnil.mám s tím drahou zkušenost.Měl jem Fiat Daily Iveco 2,5 a stálo mě to pěknej balík. dík.
Broky
Začátečník
Příspěvky: 25
Registrován: 30 srp 2005, 15:27
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Broky »

Nevíte někdo kolik stojí ve Fiatu udělání rozvodů? Na kolik by vyšel řemen s kladkami a práce...? Musím to u svého punťáka taky udělat a nevím kolik si připravit. V pondělí do Fiatu zajedu a zeptám se... ale zajímalo by mě za kolik to vyjde jinde nez v Plzni...
lacin
Znalec
Příspěvky: 991
Registrován: 05 lis 2005, 13:04
Bydliště: taky JM

Příspěvek od lacin »

Jee, tak to nevim. Remen by mel stat cca 6 kil, orig. fiat mozna vic, kladka cca 4 kila. Praca petikilo? Tezko rict. Do 2 litru by ses mel vejit. Jestli mas znamy, tak si dily sezenes levneji a myslim, ze by ani nebylo moc slozity udelat si to sam. Na 1,6tce sem to nikdy nedelal, ale na firecku je to prace na pul hodky...
Broky
Začátečník
Příspěvky: 25
Registrován: 30 srp 2005, 15:27
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Broky »

To si má zdá málo, ptal jsme se kamaráda co dělá mechanika v servisu Škoda Porshe a ten říkal že tak kolem 5tis vše i s praci ve Fiatu. Myslím že na rozvodech není moc vhodné šetřit a svěřit to každému i když netvrdím že ve Fiatu jsou nějací odborníci ale mají s punťákama zkušenosti...
lacin
Znalec
Příspěvky: 991
Registrován: 05 lis 2005, 13:04
Bydliště: taky JM

Příspěvek od lacin »

Je fakt, ze 1,6 sem nikdy nedelal. Zlaty firecko. To uz delam s satkem pres oci... ;-)
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“