HELP - Prasklý rozvodový řemen
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
HELP - Prasklý rozvodový řemen
Mam Fiat Punto 1.1 i, praskl mi rozvodový řemen. Vše je znovu nastavené, tak jak to má být a auto přesto nejde nastartovat. Je možné že se to potkalo, nebo může být závada ještě někde jinde?? Díky za odpovědi.
- Reklama
Re: Prasklý rozvodový řemen
takyjsem slyšel že u punta se nic nestane stači dat druhý a jede to dálHurvajs píše:Mam Fiat Punto 1.1 i, praskl mi rozvodový řemen. Vše je znovu nastavené, tak jak to má být a auto přesto nejde nastartovat. Je možné že se to potkalo, nebo může být závada ještě někde jinde?? Díky za odpovědi.
tak tohle vypustil z huby nějakej neumětel protože u punta mk2 prasknutí nebo přeskočení rozvodového řemene důvod potkání ventilů s písty a pokud někdo trví že je to dělaný jinak tak leda tak jak to to např mercedes nebo bmw (nevim jestli všechny typy ale novější ano) že při nárazu pístu do ventilu se střihnou šrouby u vačky a pak má kam ventil uhnout a nedojde k ohnutí ventilu, poté stačí nasadit nový řemen seřídit znovu přišroubovat vačku novými šrouby opět seřídit vůle a vše je OK. Ale u punta ?
Ne u vsech Punt, ale Punt a u Un s motorem Fire, nedojde k potkani se ventilu s pisty... Neumetele... Je videt, ze nemas FireckoOli píše:tak tohle vypustil z huby nějakej neumětel protože u punta mk2 prasknutí nebo přeskočení rozvodového řemene důvod potkání ventilů s písty a pokud někdo trví že je to dělaný jinak tak leda tak jak to to např mercedes nebo bmw (nevim jestli všechny typy ale novější ano) že při nárazu pístu do ventilu se střihnou šrouby u vačky a pak má kam ventil uhnout a nedojde k ohnutí ventilu, poté stačí nasadit nový řemen seřídit znovu přišroubovat vačku novými šrouby opět seřídit vůle a vše je OK. Ale u punta ?
poraďte mi
Jak je to s tím motorem Fire ,mám Puntika 55S 1,1 a tak nevím zda se mi to může potkat nebo ne
Motor Fire, coz je 1,0 Uno, 1,1 Punto, 1,2 Punto se potkat proste nemuze, ani kdybyste chteli... Do Dobla se daval Fire motor 1,2 s prodlouzenym zdvihem ventilu, tak tam by se to potkat myslim mohlo. Ale to se do Punta nedavalo. Samozrejme GTcka, 1,6tky a dýzly se potkajou, ale u Fajrecek to nehroziiii....
Jee, tak to nevim. Remen by mel stat cca 6 kil, orig. fiat mozna vic, kladka cca 4 kila. Praca petikilo? Tezko rict. Do 2 litru by ses mel vejit. Jestli mas znamy, tak si dily sezenes levneji a myslim, ze by ani nebylo moc slozity udelat si to sam. Na 1,6tce sem to nikdy nedelal, ale na firecku je to prace na pul hodky...