kontrolka vstřikování
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
kontrolka vstřikování
Ahoj všem. Mám punto 1.1 Zničehonic, když chci nastartovat motor, mi nezhasíná kontrolka vstřikování.Motor chytne,ale běží jak na dva válce. Čerpadlo slyšim, že dává a u klapky benzín taky je. Celej den jsem jezdil, pak na 5minut vypnul motor a když jsem znovu nastartoval, už to dělalo a nemůžu na nic přijít. Nemáte někdo nějakou radu? Díky Šedek
- Reklama
Re: kontrolka vstřikování
zapalovacia cievka? kazdopadne diagnostika by ti snad povedala viac...
Punto MK2 1.2 16V HLX, r.v. 2000
Re: kontrolka vstřikování
ja som mal podobný problém a na chybe bol prepálený sviečkový kábel
Fiat Punto 1.2 16V 3D,r.v.2004
Re: kontrolka vstřikování
zapalovacie cievky, káble, sviečky. stáva sa to dosť často ale žiadna tragédia vymenit to zvladne aj menej skúseny šofér ak môžem poradit k sviečkam taliani su na ne haklivý tak jedine NGK
Sporting 1.2 16V - ex
Bravo 1.9 TD100 - ex
Lancia Lybra SW 2.4JTD
Bravo 1.9 TD100 - ex
Lancia Lybra SW 2.4JTD
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: kontrolka vstřikování
Hmm NGK... To je jen nafouknutá bublina... Netvrdím že nefungujou ale stejně dobře a možná lépe fungujou BRISK řada EXTRA Používám je 10 let a bez problémů... samozřejmě že né jednu sadu)))
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: kontrolka vstřikování
K teme : diagnostika by povedala preco sa kontrolka rozsvietila, najskor ide o kable, sviecky alebo cievky.
Pohravam sa s myslienkou vyskusat Brisk ale tie s kruhovou elektrodou co maju dlhu povrchovu iskru. Neskusal ich uz niekto ? Druha vec je ze ako sa prejavi rychlejsie horenie zmesi ked predstihova mapa je fixna. (OK, mozem menit predstih zapalovania o konstantu posunutim senzoru otacok )
Pohravam sa s myslienkou vyskusat Brisk ale tie s kruhovou elektrodou co maju dlhu povrchovu iskru. Neskusal ich uz niekto ? Druha vec je ze ako sa prejavi rychlejsie horenie zmesi ked predstihova mapa je fixna. (OK, mozem menit predstih zapalovania o konstantu posunutim senzoru otacok )
Punto Mk1 1.1 r.v. 1997 cca 140000 km
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: kontrolka vstřikování
Na svojem HGT mám ty Brisk Premium ZC/ZS http://www.brisk.cz/page.php?page=2800" onclick="window.open(this.href);return false; a můžu říct, že jsem s nima max. spokojený.Karol píše:K teme : diagnostika by povedala preco sa kontrolka rozsvietila, najskor ide o kable, sviecky alebo cievky.
Pohravam sa s myslienkou vyskusat Brisk ale tie s kruhovou elektrodou co maju dlhu povrchovu iskru. Neskusal ich uz niekto ? Druha vec je ze ako sa prejavi rychlejsie horenie zmesi ked predstihova mapa je fixna. (OK, mozem menit predstih zapalovania o konstantu posunutim senzoru otacok )
Re: kontrolka vstřikování
Díky za rady. Přemýšlel jsem, kupodivu , a zkusim se podívat na cívku, protože zvukově to jde na dva válce. Dám vědět.
Re: kontrolka vstřikování
Povodne som mal este dvojkontaktove NGK, pred tyzdnom do puntasa sli 1 kontaktove championky RA4HCX a auticko lieta uplne v pohode.
PUNTO II; 1,2 16v ELX; 2oo1 :-)
Re: kontrolka vstřikování
Ahojte mám podobný problem, že auto punti 1,1 benzin za studena naštartuje a všetko ide v pohode a niekedy za tepla kontrolka vstrekovania nechce zhasnuť a motor naskočí ale ide len na dva valce. Vymenil som nove káble, sviečky a ešte aj alternátor ktorý mi taktiež odišiel. Tak neviem čo by to mohlo robiť.
Re: kontrolka vstřikování
boban4: no asi taky civka - to se stava, ze pruraz na civce se projevi, az kdyz je zahrata...
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
Re: kontrolka vstřikování
No tak dnes som aj vymenil jednu cievku dúfam, že to už bude ok. Zatial kontrolka zhasla uvidime či nebude robiť šarapatu keď bude teply motor.
Re: kontrolka vstřikování
Tak jo, lidi, byla to cívka. Nejdřív jsem změřil sekundární odpor, který má být 6,6 kOhm až 8,1 a bylo tam jen 5,2. Pak jsem vyndal konektor cívky a chovalo se to stejně. Prostě na dva válce. Koupil jsem novou cívku a přece jen ve mě byla malá dušička, aby to bylo tim. BYLO. Uf. Takže díky všem za radu.
Re: kontrolka vstřikování
Zdravim páni
mam podobny problem ako vy
mam punto 1,8 HGT 1999 r.v
pred nedavnom som umyval motor odrbalo mi alternator a sviecky, vsetko som vymenil ale auto ide za studena na 3 valce nieje to ani svieckami ani zapalovacou cievkou neviete mi poradit dakujem
PS: ako nahla sa motor zohreje ide na 4 valce a dal som to prerobit na LPG a ako nahle to prepne tak auto ide ako nove
LPG mam 3 tyzne
mam podobny problem ako vy
mam punto 1,8 HGT 1999 r.v
pred nedavnom som umyval motor odrbalo mi alternator a sviecky, vsetko som vymenil ale auto ide za studena na 3 valce nieje to ani svieckami ani zapalovacou cievkou neviete mi poradit dakujem
PS: ako nahla sa motor zohreje ide na 4 valce a dal som to prerobit na LPG a ako nahle to prepne tak auto ide ako nove
LPG mam 3 tyzne
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: kontrolka vstřikování
No ne nadarmo se říká, že když se umývá motor, má se nechat pořádně vyschnout. Zkus to hodit na diagnostiku, jestli ti to řekne víc. Jinak co ty svíčky-jak víš, že to není svíčkama??? Pokud ti diagnostika nic neřekne, pak asi prozkoumat každý konektor......