Rapida musis rozskubat a vyflusnout...

)
Nevymyslej zase blbosti. Psals, ze mas svoje auto rad, tak ho nehuntuj turbama. Neni to tak jednoduchy a investice by ti vydaly za GT ve slusnym stavu. Hlavu tam jenom tak jinou nenapasujes a urcite ne z GT. Musel bys pouzit, co tam je, predelat sani, svody, vyresit mazani turba, nejlepsi by bylo predelat to na MPI, snizit kompresni pomer, nehlede na to, ze se ti snizi zivotnost na minimum. A pokud nemas motor ve 100%tnim stavu, tak to vubec nema smysl. To uz si radsi nech vyrobit, nebo si kup ostrou vacku, ladeny cely svody + vyfukovy potrubi a sani, to ti da takovejch 10 - 15 koni podle toho, jaky parametry vacka bude mit. Potom si nech udelat nejakej cipik (cca 5 koniku). Da se sehnat ridici jednotka s nastavitelnyma parametrama (s vicebodovym vstrikem), atd... Z te jednadvojky se da bez vetsich zasahu do mechaniky motoru (snizovani hlavy, preplnovani, atd) dostat cca 90 - 100 koni. A myslim, ze by to stalo stejne, jako kdybys pridelaval turbo, nehlede na to, ze by ten motor mel lepsi parametry nez s tim turbem. A hlavne sam si to asi neudelas (ikdyz ja bych se do toho pustil

), kdezto pridelat vacku, vyfuk a sani si udelas vpohode sam.
Turbo motory maji navic i chlazeni vodou mezi valcama, coz motory slabsi a mensi a neturbovy nemaji. Nektery samozrejme jo, ale ne vsechny a konkretne fire motory to nemaji. Jsou proste staveny na jiny vykony.