Jak jsem psal otec si tenhle rok koupil MATADOR letní a začali mu hučet za dva týdny přitom ty pneuservisáci říkají že to dneska všechno dělá tu výrobu počítač a že nemá hučet žádná guma.Mě teda hučej spíš do vostřejší zatáčky.
FANDAKUV FIJÁTEK-->STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v<--115hp r.v.:11/2003 MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v<-------------55hp r.v.:04/1996
Oli píše:to miki GT: no tak tomuhle nerozumim ja mel na GT 16" 195/45 a disky 7" et 35 a nebyl problem baltniky se vytahovat nemuseli tak netusim proc plasis lidi na punto se vleze kde co dokonce ja mam v technicaku zapsanou gumu 215/40/ a ted nevim jestli 14" nebo 15" ale samotnyho by me zajimalo jak se to tam vlete bez vytahnuti nebo zalicovani lemu
195/4516 vypada takhle
Tak jedno velké sklamanie v piatok večer ked asi v 90km som trafil gumový podstavec na zvislé značenie Presne taký ako Katy pred mesiacom ! Tak vám poviem šupa riadna Predmé pravé a zadné pravé koleso v prdeli zadný doraz v prdeli miska na zadnom ramene plastový podblatník a v predu zatial asi len tlmič!!
tky jsem v Polsku najel na ten podstavec v 80 km/hod jenom se to ve předu trochu hnulo tak mi to v servisu ne FIAT vyladily podložkou a geometrii a odklon seřídili vše ok.No ve FIATU bych dal minimum 6000,- za novou těhlici a to možná nepočítám tlumič takhle to bylo za 500,-kč.Guma to obsrala že tam byla boule z boku tak hned pneuservis teplej flek a oprava pod tlakem za tepla za 200,-kč a bylo hotovo.
Jo byl jsem moc štasnej kdyš elektron byl OK byla to šupa jako prase.
FANDAKUV FIJÁTEK-->STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v<--115hp r.v.:11/2003 MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v<-------------55hp r.v.:04/1996
FANDAK píše:tky jsem v Polsku najel na ten podstavec v 80 km/hod jenom se to ve předu trochu hnulo tak mi to v servisu ne FIAT vyladily podložkou a geometrii a odklon seřídili vše ok.No ve FIATU bych dal minimum 6000,- za novou těhlici a to možná nepočítám tlumič takhle to bylo za 500,-kč.Guma to obsrala že tam byla boule z boku tak hned pneuservis teplej flek a oprava pod tlakem za tepla za 200,-kč a bylo hotovo.
Jo byl jsem moc štasnej kdyš elektron byl OK byla to šupa jako prase.
No tak dnes mi volali zo servisu oprava 1500sk a jedno bude ok aj do predu a to druhé sa musí zosustružiť stred do roviny tkže sa zmení aj ET a asi pôjde len do zadu
A ten gumený podstavec som trafil priečne na hranu možno keby to bolo pozdlžne tak by nebola až taká škoda. Za mojim autom išiel sprinter a ten prebehol v pohode ale pindal riadne ! Opel Astra už také štastie nemala a skončila podobne ako ja.
Hledal jsem vhodny tema, abych kvuli takove blbosti nezakladal novy. Tak to pisu sem.
Dotaz zni: Je originalni hever na Punto Mk I. stejny jako na Tipo? Muj Punto hever se zvejkl, strzenej zavit (jesteze mi auto nepadlo dolu). Mam moznost heveru z Tipa a nevim jestli jsou stejny, jestli padne do te plastove klícky v rezerve. Je to na Aukru, tak si to nemuzu prohlidnout in natura. Diky.
Tipo 1.4 T-Jet LPG kombi (2017)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
Sakra. Diky za tvou ochotu. Funkce je ale jiste stejna, tj. zvedani za lem prahu. V garazi stejne pouzivam hydraulickej, ale kdyz defekt, tak jsem ted nahranej. Diky Pun-to
Tipo 1.4 T-Jet LPG kombi (2017)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)