TUNING - Alu kola, pneumatiky a podložky
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
-
- Znalec
- Příspěvky: 826
- Registrován: 17 led 2007, 20:29
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Jak jsem psal otec si tenhle rok koupil MATADOR letní a začali mu hučet za dva týdny přitom ty pneuservisáci říkají že to dneska všechno dělá tu výrobu počítač a že nemá hučet žádná guma.Mě teda hučej spíš do vostřejší zatáčky.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
- MIKI-GT
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 233
- Registrován: 03 srp 2007, 13:21
- Bydliště: garáž
- Kontaktovat uživatele:
Oli píše:to miki GT: no tak tomuhle nerozumim ja mel na GT 16" 195/45 a disky 7" et 35 a nebyl problem baltniky se vytahovat nemuseli tak netusim proc plasis lidi na punto se vleze kde co dokonce ja mam v technicaku zapsanou gumu 215/40/ a ted nevim jestli 14" nebo 15" ale samotnyho by me zajimalo jak se to tam vlete bez vytahnuti nebo zalicovani lemu
195/4516 vypada takhle
Ty máš ale origo podvozek?
Alfa Romeo 166 2,4 JTD, luxury lowrider
Punto GT - prodáno
Punto GT - prodáno
- pink-jackass
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 419
- Registrován: 10 kvě 2007, 17:46
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Tak jedno velké sklamanie v piatok večer ked asi v 90km som trafil gumový podstavec na zvislé značenie Presne taký ako Katy pred mesiacom ! Tak vám poviem šupa riadna Predmé pravé a zadné pravé koleso v prdeli zadný doraz v prdeli miska na zadnom ramene plastový podblatník a v predu zatial asi len tlmič!!
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
-
- Znalec
- Příspěvky: 826
- Registrován: 17 led 2007, 20:29
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
tky jsem v Polsku najel na ten podstavec v 80 km/hod jenom se to ve předu trochu hnulo tak mi to v servisu ne FIAT vyladily podložkou a geometrii a odklon seřídili vše ok.No ve FIATU bych dal minimum 6000,- za novou těhlici a to možná nepočítám tlumič takhle to bylo za 500,-kč.Guma to obsrala že tam byla boule z boku tak hned pneuservis teplej flek a oprava pod tlakem za tepla za 200,-kč a bylo hotovo.
Jo byl jsem moc štasnej kdyš elektron byl OK byla to šupa jako prase.
Jo byl jsem moc štasnej kdyš elektron byl OK byla to šupa jako prase.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
No tak dnes mi volali zo servisu oprava 1500sk a jedno bude ok aj do predu a to druhé sa musí zosustružiť stred do roviny tkže sa zmení aj ET a asi pôjde len do zaduFANDAK píše:tky jsem v Polsku najel na ten podstavec v 80 km/hod jenom se to ve předu trochu hnulo tak mi to v servisu ne FIAT vyladily podložkou a geometrii a odklon seřídili vše ok.No ve FIATU bych dal minimum 6000,- za novou těhlici a to možná nepočítám tlumič takhle to bylo za 500,-kč.Guma to obsrala že tam byla boule z boku tak hned pneuservis teplej flek a oprava pod tlakem za tepla za 200,-kč a bylo hotovo.
Jo byl jsem moc štasnej kdyš elektron byl OK byla to šupa jako prase.
A ten gumený podstavec som trafil priečne na hranu možno keby to bolo pozdlžne tak by nebola až taká škoda. Za mojim autom išiel sprinter a ten prebehol v pohode ale pindal riadne ! Opel Astra už také štastie nemala a skončila podobne ako ja.
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
- Mark L.
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 215
- Registrován: 15 lis 2006, 10:59
- Bydliště: Zastávka u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Hever
Hledal jsem vhodny tema, abych kvuli takove blbosti nezakladal novy. Tak to pisu sem.
Dotaz zni: Je originalni hever na Punto Mk I. stejny jako na Tipo? Muj Punto hever se zvejkl, strzenej zavit (jesteze mi auto nepadlo dolu). Mam moznost heveru z Tipa a nevim jestli jsou stejny, jestli padne do te plastove klícky v rezerve. Je to na Aukru, tak si to nemuzu prohlidnout in natura. Diky.
Dotaz zni: Je originalni hever na Punto Mk I. stejny jako na Tipo? Muj Punto hever se zvejkl, strzenej zavit (jesteze mi auto nepadlo dolu). Mam moznost heveru z Tipa a nevim jestli jsou stejny, jestli padne do te plastove klícky v rezerve. Je to na Aukru, tak si to nemuzu prohlidnout in natura. Diky.
Tipo 1.4 T-Jet LPG kombi (2017)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
- Mark L.
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 215
- Registrován: 15 lis 2006, 10:59
- Bydliště: Zastávka u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Sakra. Diky za tvou ochotu. Funkce je ale jiste stejna, tj. zvedani za lem prahu. V garazi stejne pouzivam hydraulickej, ale kdyz defekt, tak jsem ted nahranej. Diky Pun-to
Tipo 1.4 T-Jet LPG kombi (2017)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)