DISKUZE - Předřadný odpor ventilátoru
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: DISKUZE - Předřadný odpor ventilátoru
Měl sem problém že mě jel jen 3. stupeň protože ten je napřímo. A u toho předřadnýho odporu sem měl špatnou tepelnou pojistku takže pro kontrolu stačí vyřadit pojistku tím že se to spojí drátem ty kontakty a problém může být vyřešen
- Reklama
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 451
- Registrován: 01 říj 2007, 19:49
- Bydliště: Zdice okres Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: DISKUZE - Předřadný odpor ventilátoru
Já koupil odporovej drátek, protože měl šel jen 2 a 3 stupeň. Už to tam mám rok a fachá to v pořádku. 3 stupeň je jen na tepelnou pojistku, 1 a 2 na odporovej drát. Jinak investice za 1 metr drátku asi 10 Kč
Fiat Ulysse, rv. 95, 2.0 benzín
Re: DISKUZE - Předřadný odpor ventilátoru
Čaute... Kde tady na tom najdu ty drátky první a druhé rychlosti?? Mám tam jen nějaky odpor (či tu tepelnou pojistku) a nikde žádné odporové dráty. Je to takové heblo zalité v zeleném něčem
-
- Začátečník
- Příspěvky: 11
- Registrován: 18 říj 2021, 09:09
Re: DISKUZE - Předřadný odpor ventilátoru
Zdar na stilu 1.4 mi jde zapnout ventilátor topení i s vypnutým zapalováním .je to porucha nebo je to napadený kutilem ?
Re: DISKUZE - Předřadný odpor ventilátoru
"B"
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Re: DISKUZE - Předřadný odpor ventilátoru
Spíš spečenej kontakt v relé = nerozepne... Nebo spínačka..
Schema a měřit...
Schema a měřit...
Re: DISKUZE - Předřadný odpor ventilátoru
Asi tak, v motorovém prostoru je u baterie fusebox a je to červené relé R8 pokud si dobře pamatuju,pač před pár měsíci mi na Idei 1.4 přestal fungovat větrák,myslel jsem že se spálil motorek či pojistka,ale obojí bylo v pořádku,ve finále bylo shořelo relé. Takže to může být tvůj případ s tím,že spínací kontakt v něm zůstal seplý,proto jde na vypínač stálé napětí a ventilátor spustíš i s vyplým klíčkem.
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
-
- Začátečník
- Příspěvky: 11
- Registrován: 18 říj 2021, 09:09
Re: DISKUZE - Předřadný odpor ventilátoru
Tak relé funguje akorát sepne i při vypnutém klíčku.