DISKUZE - Předřadný odpor ventilátoru

Elektronika, el. výbava, diagnostika, kontrolky, přístroje

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

pipec
Začátečník
Příspěvky: 1
Registrován: 23 črc 2009, 22:57

Re: DISKUZE - Předřadný odpor ventilátoru

Příspěvek od pipec »

Měl sem problém že mě jel jen 3. stupeň protože ten je napřímo. A u toho předřadnýho odporu sem měl špatnou tepelnou pojistku takže pro kontrolu stačí vyřadit pojistku tím že se to spojí drátem ty kontakty a problém může být vyřešen :)
Reklama
 

abusacek
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 451
Registrován: 01 říj 2007, 19:49
Bydliště: Zdice okres Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: DISKUZE - Předřadný odpor ventilátoru

Příspěvek od abusacek »

Já koupil odporovej drátek, protože měl šel jen 2 a 3 stupeň. Už to tam mám rok a fachá to v pořádku. 3 stupeň je jen na tepelnou pojistku, 1 a 2 na odporovej drát. Jinak investice za 1 metr drátku asi 10 Kč :-)
Fiat Ulysse, rv. 95, 2.0 benzín
Buřton
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 10 pro 2013, 13:14

Re: DISKUZE - Předřadný odpor ventilátoru

Příspěvek od Buřton »

Čaute... Kde tady na tom najdu ty drátky první a druhé rychlosti?? Mám tam jen nějaky odpor (či tu tepelnou pojistku) a nikde žádné odporové dráty. Je to takové heblo zalité v zeleném něčem :(
JakubSarna2
Začátečník
Příspěvky: 11
Registrován: 18 říj 2021, 09:09

Re: DISKUZE - Předřadný odpor ventilátoru

Příspěvek od JakubSarna2 »

Zdar na stilu 1.4 mi jde zapnout ventilátor topení i s vypnutým zapalováním .je to porucha nebo je to napadený kutilem ?
Uživatelský avatar
tatko Tom
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 461
Registrován: 08 úno 2018, 12:05
Bydliště: Prievidza

Re: DISKUZE - Předřadný odpor ventilátoru

Příspěvek od tatko Tom »

"B"
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Vladka1
Znalec
Příspěvky: 511
Registrován: 20 úno 2020, 11:39

Re: DISKUZE - Předřadný odpor ventilátoru

Příspěvek od Vladka1 »

Spíš spečenej kontakt v relé = nerozepne... Nebo spínačka..
Schema a měřit...
Uživatelský avatar
liborko
Všeználek
Příspěvky: 2726
Registrován: 26 zář 2007, 16:06
Bydliště: Havířov

Re: DISKUZE - Předřadný odpor ventilátoru

Příspěvek od liborko »

Asi tak, v motorovém prostoru je u baterie fusebox a je to červené relé R8 pokud si dobře pamatuju,pač před pár měsíci mi na Idei 1.4 přestal fungovat větrák,myslel jsem že se spálil motorek či pojistka,ale obojí bylo v pořádku,ve finále bylo shořelo relé. Takže to může být tvůj případ s tím,že spínací kontakt v něm zůstal seplý,proto jde na vypínač stálé napětí a ventilátor spustíš i s vyplým klíčkem.
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96

IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
JakubSarna2
Začátečník
Příspěvky: 11
Registrován: 18 říj 2021, 09:09

Re: DISKUZE - Předřadný odpor ventilátoru

Příspěvek od JakubSarna2 »

Tak relé funguje akorát sepne i při vypnutém klíčku.
Odpovědět

Zpět na „Punto - elektrika“