Tak jsem zkusil tu rucicku presadit a ted se mi nezda jedna vec. Kdyz zapnu klicek tak se mi rucicka okamzite pohne z toho dorazu a je kousek pot tou prvni carkou. JE TO NORMALNI??? Jediny problem by pak mohl byt v tom ze mam cidlo s tipa ale podle prodejce by to melo byt shodne.
Chlapi má Punto TD ovládání vstřikovacího čerpadla s tlaku v sání? Do vstřikovacího čerpadla by měla vést ze sacího potrubí hadice. Tipo 1,9TD to tak má. Zajímá mne totiž právě váš motor 1,7TD.
PiP píše:Vstreky na štart nemajú skoro žiadny vplv to by museli byť úplne v ťahu a stav tachometru min. 200 000km. Rozhoduje žhavič (žeraviaca sviečka). Bývajú normálne a rýchlo žhaviče, jednovláknové a dvojvláknové (napr.Duraterm) a hlavne pozor na rozmery rozhoduje dĺžka žhaviča to je tá tyčka ktorá sa rozžeravý . Pokial je na konci zúžená jedná sa o rýchložhavič! Všetky štyri žhaviče by mali byť rovnaké od jedného výrobcu. TD Punto bude mať riadiacu jednotku žhavenia 8/11s, alebo 9/12s. Ale tie novšie motory 100% 8/11s. Takže treba jednoznačne rýchložhaviče. Pokial to špatne chytá a po štarte je bielo modrý dym aspoň dva žhaviče sú vťahu! Ja mám na Bravé 185 000km. A pri štarte sa štartér nestihne ani rozbehnúť a motor už frčí! Pokial sú žhaviče správne a sú OK a štart je aj napriek tomu špatný chyba je v tesnosti palivového systému (musí byť 100% tesnosť od nádrži až k čerpadlu. Kedy ste naposledy menili palivový filter? Ak chcete zvýšiť výkon a znížiť spotrebu vypnite ventil EGR, a vymente papierovú vložku vzduchového filtra za športovú.
Nevite nekdo jestli se daji dat na TD jine kotouce nez plne? A jak Vam TD brzdi. Kdyz to srovnam s fabii tak ja to mam o dost horsi! Hlavne se mi zda ze zadek brzdi malo.