DISKUZE - Punto Diesel 1.7 TD / 1.7 D

Nevíte kam to patří, pište to sem ...

Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
Mako
Fiaťák
Příspěvky: 109
Registrován: 29 zář 2005, 12:26
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Mako »

Tak jsem zkusil tu rucicku presadit a ted se mi nezda jedna vec. Kdyz zapnu klicek tak se mi rucicka okamzite pohne z toho dorazu a je kousek pot tou prvni carkou. JE TO NORMALNI??? Jediny problem by pak mohl byt v tom ze mam cidlo s tipa ale podle prodejce by to melo byt shodne.
Reklama
 

Oli
Fiaťák
Příspěvky: 131
Registrován: 09 říj 2005, 20:10

Příspěvek od Oli »

jo to je běžné mě to ukazatel teploty dělá taky.
MichalW

Příspěvek od MichalW »

Chlapi má Punto TD ovládání vstřikovacího čerpadla s tlaku v sání? Do vstřikovacího čerpadla by měla vést ze sacího potrubí hadice. Tipo 1,9TD to tak má. Zajímá mne totiž právě váš motor 1,7TD.
Mako
Fiaťák
Příspěvky: 109
Registrován: 29 zář 2005, 12:26
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Mako »

at premyslim jak chci tak jsem tam zadnou hadici nemel a ani nevim ze by to punto melo mit takze tak na 80% to nema
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Nevite nekdo co by melo byt napsáno na teplotnim cidle pro zhavení o kterem mluvi MAKO?
Mako
Fiaťák
Příspěvky: 109
Registrován: 29 zář 2005, 12:26
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Mako »

já to chci vědět takyyyy :lol:
Mako
Fiaťák
Příspěvky: 109
Registrován: 29 zář 2005, 12:26
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Mako »

PiP píše:Vstreky na štart nemajú skoro žiadny vplv :!: to by museli byť úplne v ťahu a stav tachometru min. 200 000km. :o Rozhoduje žhavič (žeraviaca sviečka). Bývajú normálne a rýchlo žhaviče, jednovláknové a dvojvláknové (napr.Duraterm) a hlavne pozor na rozmery rozhoduje dĺžka žhaviča to je tá tyčka ktorá sa rozžeravý :!: . Pokial je na konci zúžená jedná sa o rýchložhavič! :lol: Všetky štyri žhaviče by mali byť rovnaké od jedného výrobcu. :!: TD Punto bude mať riadiacu jednotku žhavenia 8/11s, alebo 9/12s. :lol: Ale tie novšie motory 100% 8/11s. Takže treba jednoznačne rýchložhaviče. :!: Pokial to špatne chytá a po štarte je bielo modrý dym aspoň dva žhaviče sú vťahu! :oops: Ja mám na Bravé 185 000km. A pri štarte sa štartér nestihne ani rozbehnúť a motor už frčí! Pokial sú žhaviče správne a sú OK a štart je aj napriek tomu špatný chyba je v tesnosti palivového systému (musí byť 100% tesnosť od nádrži až k čerpadlu. :oops: Kedy ste naposledy menili palivový filter? :?: Ak chcete zvýšiť výkon a znížiť spotrebu vypnite ventil EGR, a vymente papierovú vložku vzduchového filtra za športovú. :twisted: :twisted: :twisted:
jak poznám rychložhavič?
Mako
Fiaťák
Příspěvky: 109
Registrován: 29 zář 2005, 12:26
Bydliště: Zlín

BRZDY

Příspěvek od Mako »

Nevite nekdo jestli se daji dat na TD jine kotouce nez plne? A jak Vam TD brzdi. Kdyz to srovnam s fabii tak ja to mam o dost horsi! Hlavne se mi zda ze zadek brzdi malo.
tomáš fojtík
Začátečník
Příspěvky: 12
Registrován: 31 srp 2005, 12:33
Bydliště: plzen

Příspěvek od tomáš fojtík »

s tima kotoučema to teda netušim, ale jinak mi příde že mi punto brzdí velice slušně ( a to každou chvíli jedu taky v něčem jiným)
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Mako píše:Mel vic verzi ale ty verze Byly 51 a 52 KW. Nikdy jsem neslysel o 53KW verzi! 8)
a co verze 46kw
t f

Příspěvek od t f »

no to bude nejspíš bez turba ne?
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

t f píše:no to bude nejspíš bez turba ne?
ne mam 1.7 TD 46 kw byla to nahrada za 1.7D
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

t f píše:no to bude nejspíš bez turba ne?
mam 1.7TD 46 kw byla to nahrada za 1.7D
poitromasoni
Fiaťák
Příspěvky: 190
Registrován: 29 lis 2005, 13:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od poitromasoni »

jak vam ty diesely startuji?
fiat marea weekend 1.9TD 55kw
poitromasoni
Fiaťák
Příspěvky: 190
Registrován: 29 lis 2005, 13:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od poitromasoni »

vymaze se ridici jednotka u td kdyz odpojim baterku?
fiat marea weekend 1.9TD 55kw
Odpovědět

Zpět na „Punto - ostatní diskuse“