1.6 CNG volný chod
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
1.6 CNG volný chod
Zdar chlopi,
mám problém se svým šnekošem. Na volný chod mi strašně nepravidelně jede motor. Třepe to z celým autem. Je jedno jestli jedu na plyn nebo benzín třepe pořád stejně. Svíčky i kabely jsou nové. Asi měsíc jsem jezdil s prasklým výfukem a po opravě (doma) začalo to houpání.Jinak se mi zdá že jede normálně asi :--). Neměl jste někdo tento problém? Poraďte. Díky.
mám problém se svým šnekošem. Na volný chod mi strašně nepravidelně jede motor. Třepe to z celým autem. Je jedno jestli jedu na plyn nebo benzín třepe pořád stejně. Svíčky i kabely jsou nové. Asi měsíc jsem jezdil s prasklým výfukem a po opravě (doma) začalo to houpání.Jinak se mi zdá že jede normálně asi :--). Neměl jste někdo tento problém? Poraďte. Díky.
- Reklama
- Alda
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 358
- Registrován: 07 srp 2006, 09:11
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Byl to nějaký univerzál, žádná extra značka, je to 3/4 roku, název už nevím. Moc jsem tomu nevěřil, ale fakt MI to pomohlo. Netvrdím, že to bude u tebe stejný, ale za pokus to stojí. Tehdy to bylo za jízdy (na CNG) OK, ale při vyřazení, nebo stání na volnoběh byl velmi nepravidelný chod a skoro vždy to chcíplo. Stříkal se za chodu přímo před klapku (teda doufám, dělal mi to mechanik a já mu jen koukal přes rameno)
Hodně štěstí!
Hodně štěstí!
1,6 16V BiPower
-
- Začátečník
- Příspěvky: 47
- Registrován: 12 zář 2008, 07:37
- Bydliště: Střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6 CNG volný chod
Ahoj,
tak po 30 000km po GO hlavy mi prasklo těsnění pod hlavou mezi 1 a 2 válcem. Jako kdyby to někdo vybrousil. Taxem zjišťoval jakto a na CNG musí být jiné těsnění (oficiální informace od FIATU). Tož sem koupil těsnění vyměnil zatím jezdím. Opět se objevily problémy s volným chodem. Když auto jede volný chod motor se třepe no děs. Trošku se to zlepšuje při chladnějším počasí, ale není to ono. Na benzín je to celkem okej.
Kabely, svíčky, filtr vše nové. Tlaky ve válcích super. Auto jede naprosto normálně, spotřeba benzínu i plynu je stejná.
Prosím o radu nebo nápad.
Díky
SAki
tak po 30 000km po GO hlavy mi prasklo těsnění pod hlavou mezi 1 a 2 válcem. Jako kdyby to někdo vybrousil. Taxem zjišťoval jakto a na CNG musí být jiné těsnění (oficiální informace od FIATU). Tož sem koupil těsnění vyměnil zatím jezdím. Opět se objevily problémy s volným chodem. Když auto jede volný chod motor se třepe no děs. Trošku se to zlepšuje při chladnějším počasí, ale není to ono. Na benzín je to celkem okej.
Kabely, svíčky, filtr vše nové. Tlaky ve válcích super. Auto jede naprosto normálně, spotřeba benzínu i plynu je stejná.
Prosím o radu nebo nápad.
Díky
SAki
-
- Začátečník
- Příspěvky: 47
- Registrován: 12 zář 2008, 07:37
- Bydliště: Střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6 CNG volný chod
Tak to vážně nevim čím by to mohlo být... A co teplota?? nevíš jak na tom je? Sice tam není budík ale možná že zakopanej pes tam!!
1,6 16V BiPower
Re: 1.6 CNG volný chod
Jen takový laický nápad: nejaký problém s ventily???cervenydrak píše:Tak to vážně nevim čím by to mohlo být... A co teplota?? nevíš jak na tom je? Sice tam není budík ale možná že zakopanej pes tam!!
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
-
- Začátečník
- Příspěvky: 47
- Registrován: 12 zář 2008, 07:37
- Bydliště: Střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6 CNG volný chod
Ventily asi ne to by musely být slyšet jsou samoštelovací takže s nima nic neuděláš.. Ale pokud se to auto někdy potkalo a dělal to nějakej všeuměl a nedal tam nové zdvihátka tak proč né?
1,6 16V BiPower
- Alda
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 358
- Registrován: 07 srp 2006, 09:11
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6 CNG volný chod
Teplota by to být mohla, při spalování CNG je vyšší než u benzínu. Poté co jsem to 1x fest přehřál a 1x málem přehřál jsem namontoval teploměr. Mám alepoň nějakou kontrolu...cervenydrak píše:Tak to vážně nevim čím by to mohlo být... A co teplota?? nevíš jak na tom je? Sice tam není budík ale možná že zakopanej pes tam!!
Při tom prvním přehřátí byla ucpaná vratka do nádržky - taková malá hadička nahoře.
U mě poprvé odešlo samozřejmě těsnění pod hlavou (mj.) a podruhé bylo taky propálené asi na třech místech...
1,6 16V BiPower