Teplota, kurenie, otacky
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Teplota, kurenie, otacky
Cafte, moj problem je dost zlozity tak zacnem od zaciatku... Asi pred dvoma mesiacmi som pri odchode z prace som chcel nastartovat. Neslo... Chytilo az ako stara skodovka po pridani plynu, po uvolneni pedalu vsak znova zdochlo. Celu cestu domov som musel pridavat plyn lebo inak na volnobeh zdochlo. Na dalsi den bolo vsetko ok. Toto sa mi stava tak raz-dvakrat do mesiaca.. No a v poslednom case zacalo robit asi to, ze pri volnobehu, asi po 5tich minutach statia sa teplota dostane do 3/4 ukazovatela a auto prestava kurit. Tak isto ked si ho rano nastartujem na dialku, tak nekuri vobec iba teplota vylezie hrozne vysoko. Ak sa vsak zvysia otacky, ci uz na mieste pridanim plynu, alebo jazdou, teplomer ukazuje normalne 1/3 rozsahu.. pri dlhsom stani cca 2-3 minuty vsak viditelne lezie hore..
Precistil som vsetky kontakty co som nasiel na motore, ci to nieje iba nejaka zla informacia z cidla. Precistil som aj nieco na karburatore, asi to ude ten povestny krokovy motorcek, no ziadna zmena.. Uz si fakt neviem rady... Mate niekto nejaky napad prosim ? Aby som nezabudol je to Punto 1.1 MK1
Precistil som vsetky kontakty co som nasiel na motore, ci to nieje iba nejaka zla informacia z cidla. Precistil som aj nieco na karburatore, asi to ude ten povestny krokovy motorcek, no ziadna zmena.. Uz si fakt neviem rady... Mate niekto nejaky napad prosim ? Aby som nezabudol je to Punto 1.1 MK1
- Reklama
-
- Začátečník
- Příspěvky: 8
- Registrován: 01 led 2009, 13:40
- Buchtič
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 úno 2008, 19:48
- Bydliště: Broumov/Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Jednoznačně těsnění pod hlavou. Stejný příznaky jsem měl taky. A to, že se ti to začne přehřívat je tim, že se ztrácí voda
Fiat Punto 60 SX Cult, r.v. 1998, 5dv black -> Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet Sport 2008 5DV black
grande-punto.buchtic.net - https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18787 - osobní
grande-punto.buchtic.net - https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18787 - osobní
Pokud to je jak pises, tak at Ti to udelaji zaroven. Ceny jsou individualni, ale to tesneni pod hlavou stoji okolo petistovky. Prace na motoru je okolo 2-3tis kc, pokud se bude hlava i srovnavat, tak bude za praci vice, doufej, ze se nebudou menit i zdvihatka nebo ventily-to by bylo vice, rozvody okolo 1tis kc plus prace. Do 6-8tis kc by ses mohl vlezt. Ty rozvody ale vymen, usetris si pak dalsi mozne finance s pretrzenym remenem a naslednou opravou ventilu a pistu.Stanleyk píše:Ajajaaaaj, ok teda... neviete co to priblizne stoji ? A este otazocka.. menia sa pri tom aj rozvody ? ci sa daju dat spat.. ja totiz neviem kedy boli menene a v akom su stave
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)