Teplota, kurenie, otacky

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
Stanleyk
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 01 led 2009, 01:33
Kontaktovat uživatele:

Teplota, kurenie, otacky

Příspěvek od Stanleyk »

Cafte, moj problem je dost zlozity tak zacnem od zaciatku... Asi pred dvoma mesiacmi som pri odchode z prace som chcel nastartovat. Neslo... Chytilo az ako stara skodovka po pridani plynu, po uvolneni pedalu vsak znova zdochlo. Celu cestu domov som musel pridavat plyn lebo inak na volnobeh zdochlo. Na dalsi den bolo vsetko ok. Toto sa mi stava tak raz-dvakrat do mesiaca.. No a v poslednom case zacalo robit asi to, ze pri volnobehu, asi po 5tich minutach statia sa teplota dostane do 3/4 ukazovatela a auto prestava kurit. Tak isto ked si ho rano nastartujem na dialku, tak nekuri vobec iba teplota vylezie hrozne vysoko. Ak sa vsak zvysia otacky, ci uz na mieste pridanim plynu, alebo jazdou, teplomer ukazuje normalne 1/3 rozsahu.. pri dlhsom stani cca 2-3 minuty vsak viditelne lezie hore..
Precistil som vsetky kontakty co som nasiel na motore, ci to nieje iba nejaka zla informacia z cidla. Precistil som aj nieco na karburatore, asi to ude ten povestny krokovy motorcek, no ziadna zmena.. Uz si fakt neviem rady... Mate niekto nejaky napad prosim ? Aby som nezabudol je to Punto 1.1 MK1
Reklama
 

RADEK.1873
Začátečník
Příspěvky: 8
Registrován: 01 led 2009, 13:40

Příspěvek od RADEK.1873 »

Prasklí těsnění pod hlavou
Vasek176
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 342
Registrován: 07 led 2008, 18:21
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vasek176 »

RADEK.1873 píše:Prasklí těsnění pod hlavou
souhlasím s tebou,ale taky by to mohlo být přidřený na pístech
Stanleyk
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 01 led 2009, 01:33
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stanleyk »

Myslite ze je to az take zle ??? :( :( :(
Vo vode olej nieje, emulzia na olejovom vicku tiz nie a ani hadice niesu nejako moc natlakovane :(
Uživatelský avatar
Dohy
Všeználek
Příspěvky: 2337
Registrován: 26 úno 2006, 18:23
Bydliště: Klasterec nad ohri, OMW SHELL
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dohy »

těsnění pod hlavou :!:
Uživatelský avatar
Buchtič
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 448
Registrován: 11 úno 2008, 19:48
Bydliště: Broumov/Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Buchtič »

Jednoznačně těsnění pod hlavou. Stejný příznaky jsem měl taky. A to, že se ti to začne přehřívat je tim, že se ztrácí voda
Fiat Punto 60 SX Cult, r.v. 1998, 5dv black -> Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet Sport 2008 5DV black
Obrázek
grande-punto.buchtic.net - https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18787 - osobní
Stanleyk
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 01 led 2009, 01:33
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stanleyk »

Ajajaaaaj, ok teda... neviete co to priblizne stoji ? A este otazocka.. menia sa pri tom aj rozvody ? ci sa daju dat spat.. ja totiz neviem kedy boli menene a v akom su stave :-(
Graun
Znalec
Příspěvky: 683
Registrován: 03 zář 2008, 20:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Graun »

Stanleyk píše:Ajajaaaaj, ok teda... neviete co to priblizne stoji ? A este otazocka.. menia sa pri tom aj rozvody ? ci sa daju dat spat.. ja totiz neviem kedy boli menene a v akom su stave :-(
Pokud to je jak pises, tak at Ti to udelaji zaroven. Ceny jsou individualni, ale to tesneni pod hlavou stoji okolo petistovky. Prace na motoru je okolo 2-3tis kc, pokud se bude hlava i srovnavat, tak bude za praci vice, doufej, ze se nebudou menit i zdvihatka nebo ventily-to by bylo vice, rozvody okolo 1tis kc plus prace. Do 6-8tis kc by ses mohl vlezt. Ty rozvody ale vymen, usetris si pak dalsi mozne finance s pretrzenym remenem a naslednou opravou ventilu a pistu.
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
Anduril
Znalec
Příspěvky: 795
Registrován: 27 zář 2007, 10:19
Bydliště: OVA, F-M, OL

Příspěvek od Anduril »

Napr. v autorizovanem servise se rozvody meni pri temer jakekoliv manipulaci s nimi.. Jestlize vubec nevis jak jsou stare, tak rozhodne menit.
Ford Focus 1.6 Trend X 2009
ex. Fiat Punto MK2 1.2l 16V HLX 3dv.
Stanleyk
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 01 led 2009, 01:33
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stanleyk »

Oook teda, dakujem vsetkym za odpovede.. ako tak ratam tak by to malo vyst cca 200 libier... Este tak najst nejakeho anglicana co bude ochotny to urobit..
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“