klepanie "po druhe"
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Takze uz mozem definitivne povedat co je pricinou toho cudneho klepania. Na pricine je vackovy hriadel ktory ma malu volu a ta zapricinuje obcasne klepanie. Nieje to velmi vazna zavada a pri pravidelnom kontrolovani stavu oleja sa s tym moze v pohode jazdit. Musi byt v motore vzdy dostatok oleja. Tato zavada sa da odstranit iba vymenou komplet hlavy takze tak
- Reklama
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 252
- Registrován: 25 říj 2008, 17:48
- Bydliště: Úpice
- Kontaktovat uživatele:
Prosímtě to jsem nějak nepochopil.Kde má mít vačková hřídel vůli?Znám jenom vůli ventilů.Mě se začalo projevovat klepání motoru,chvíli po nastartování,v zimě po výměně oleje a filtru.Kontrolka zhasne o něco později než před výměnou a motor klepe ještě chviličku po zhasnutí kontrolky.Předtím tam byl olej Shell Helix plus 5W40 a já jsem tam dal Mogul 10W40 Extreme.Zajímalo by mě co způsobilo změnu zda větší mráz,olej nebo filtr?
Punto II-SX,8V,3 dv.r.v.2000
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 396
- Registrován: 15 led 2008, 13:33
- Bydliště: Prešov, Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj. Na motoroch 1.1. sa robi postupne vola v ulozeni vackoveho hriadela v hlave motora. Jedinym riesenim je vymena hlavy, ale nie je to zavada, s ktorou by sa nedalo jazdit a vymena hlavy nie je nutna.Pepik píše:Prosímtě to jsem nějak nepochopil.Kde má mít vačková hřídel vůli?Znám jenom vůli ventilů.Mě se začalo projevovat klepání motoru,chvíli po nastartování,v zimě po výměně oleje a filtru.Kontrolka zhasne o něco později než před výměnou a motor klepe ještě chviličku po zhasnutí kontrolky.Předtím tam byl olej Shell Helix plus 5W40 a já jsem tam dal Mogul 10W40 Extreme.Zajímalo by mě co způsobilo změnu zda větší mráz,olej nebo filtr?
Co sa tyka klepania po nastartovani, tak to tu robi asi kazdemu. V kazdom pripade si myslim, ze si nemal menit druh oleja. Do olejov az tak nevidim, ale vo vseobecnosti to nerobi dobrotu.
Drz sa
Fiat Stilo 1.6 16V, 201tis.km, r.v.2001