klepanie "po druhe"

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

popotuner
Fiaťák
Příspěvky: 81
Registrován: 12 říj 2008, 01:16
Bydliště: Bray (Irsko)

Příspěvek od popotuner »

Takze uz mozem definitivne povedat co je pricinou toho cudneho klepania. Na pricine je vackovy hriadel ktory ma malu volu a ta zapricinuje obcasne klepanie. Nieje to velmi vazna zavada a pri pravidelnom kontrolovani stavu oleja sa s tym moze v pohode jazdit. Musi byt v motore vzdy dostatok oleja. Tato zavada sa da odstranit iba vymenou komplet hlavy :D takze tak
Reklama
 

Pepik
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 252
Registrován: 25 říj 2008, 17:48
Bydliště: Úpice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepik »

Prosímtě to jsem nějak nepochopil.Kde má mít vačková hřídel vůli?Znám jenom vůli ventilů.Mě se začalo projevovat klepání motoru,chvíli po nastartování,v zimě po výměně oleje a filtru.Kontrolka zhasne o něco později než před výměnou a motor klepe ještě chviličku po zhasnutí kontrolky.Předtím tam byl olej Shell Helix plus 5W40 a já jsem tam dal Mogul 10W40 Extreme.Zajímalo by mě co způsobilo změnu zda větší mráz,olej nebo filtr?
Punto II-SX,8V,3 dv.r.v.2000
Stanno
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 396
Registrován: 15 led 2008, 13:33
Bydliště: Prešov, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stanno »

Pepik píše:Prosímtě to jsem nějak nepochopil.Kde má mít vačková hřídel vůli?Znám jenom vůli ventilů.Mě se začalo projevovat klepání motoru,chvíli po nastartování,v zimě po výměně oleje a filtru.Kontrolka zhasne o něco později než před výměnou a motor klepe ještě chviličku po zhasnutí kontrolky.Předtím tam byl olej Shell Helix plus 5W40 a já jsem tam dal Mogul 10W40 Extreme.Zajímalo by mě co způsobilo změnu zda větší mráz,olej nebo filtr?
Ahoj. Na motoroch 1.1. sa robi postupne vola v ulozeni vackoveho hriadela v hlave motora. Jedinym riesenim je vymena hlavy, ale nie je to zavada, s ktorou by sa nedalo jazdit a vymena hlavy nie je nutna.

Co sa tyka klepania po nastartovani, tak to tu robi asi kazdemu. V kazdom pripade si myslim, ze si nemal menit druh oleja. Do olejov az tak nevidim, ale vo vseobecnosti to nerobi dobrotu.

Drz sa
Fiat Stilo 1.6 16V, 201tis.km, r.v.2001
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“