DISKUZE - Rozdiel v pruzinach PuntoII vs. Sporting
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Začátečník
- Příspěvky: 41
- Registrován: 04 pro 2005, 15:05
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
DISKUZE - Rozdiel v pruzinach PuntoII vs. Sporting
Caute..Chcel by som sa Vas opýtat na nejake rozdiely v pruzinach pri tychto typoch...Ja sam mam punto 8V a rozmyslam o pruzinach zo Sportinga..Nemam v plane teraz investovat do kompletneho podvozku,no chcel by som vediet co mozem od tychto pruzin cakat,ake zlepsenia..Popripade ci sa vlastne oplati do nich investovat...
Diky vopred!
Diky vopred!
- Reklama
Rozdielna tvrdost neni???
Ale sporting je predsa tvrdsi, nee? Ako tam mozu byt rovnake pruziny a tlmice?
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 217
- Registrován: 14 bře 2006, 10:40
- Bydliště: Palarikovo Okres Nové Zamky
Takže som to pozeral u nas vo firme v katalogu a su to tie iste pružiny dokonca aj tie iste tlmiče takže je rozdiel len v stabilizatore a vlastne cele sporting sa liši od normalneho len tým že ma iný motor a že ma elektronicke lanko plynu a stredový panel v interieri je iny a volant je iny a ciachovanie tachačov a spataky su vo farbe auta to t vsjo
Motor je úplně stejný. Elektronicky ovládanou klapku má i normální Punto 1.2 16V. Rozdíl je pouze ve standardní výbavě (elektrony..), volitelné výbavě (možnost 6-ti kvaltu) a pár kosmetických detailech (trošku jiný volant, hlavice řadící páky, vymalování přístrojovky, a loga Sporting).Joe301 píše:Takže som to pozeral u nas vo firme v katalogu a su to tie iste pružiny dokonca aj tie iste tlmiče takže je rozdiel len v stabilizatore a vlastne cele sporting sa liši od normalneho len tým že ma iný motor a že ma elektronicke lanko plynu a stredový panel v interieri je iny a volant je iny a ciachovanie tachačov a spataky su vo farbe auta to t vsjo
Jak jsem tu už psal, označení Sporting je pro tento vůz nepřiměřené - víc by se mi líbilo třeba současné označení Dynamic, které je výstižné.
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2
Podle myho bude nejvetsi rozdil ve spodku(je snizenej a hodne ladenej do tvrda) a pak taky uz ve zminovany prevodovce.Patrik píše:Motor je úplně stejný. Elektronicky ovládanou klapku má i normální Punto 1.2 16V. Rozdíl je pouze ve standardní výbavě (elektrony..), volitelné výbavě (možnost 6-ti kvaltu) a pár kosmetických detailech (trošku jiný volant, hlavice řadící páky, vymalování přístrojovky, a loga Sporting).
Jak jsem tu už psal, označení Sporting je pro tento vůz nepřiměřené - víc by se mi líbilo třeba současné označení Dynamic, které je výstižné.
Jen tak mimochodem, náhodou jsem narazil na informaci, že řídící jednotka Bosch Motronic ME 7, kterou používá motor 1.2 16V v Puntu Mk2, byla použita ve stejném roce (1999) v AUDI pro model RS4.
Jedná se o 2.7 litrový bi-turbo motor V6, disponující 5-ti ventilovou technikou. Takže FIAT rozhodně dal svýmu 1.2 16V motoru "to nejlepší", co v té době bylo k dispozici, ale to se ví, že FIAT motory nikdy nešidí. Jinak by si zejména na domácím trhu (Itálie) ani neškrt.
Škoda má opačný způsob uvažování a tak pod její kapotou lze najít různé braky - třeba Siemens atd ....
Jedná se o 2.7 litrový bi-turbo motor V6, disponující 5-ti ventilovou technikou. Takže FIAT rozhodně dal svýmu 1.2 16V motoru "to nejlepší", co v té době bylo k dispozici, ale to se ví, že FIAT motory nikdy nešidí. Jinak by si zejména na domácím trhu (Itálie) ani neškrt.
Škoda má opačný způsob uvažování a tak pod její kapotou lze najít různé braky - třeba Siemens atd ....
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 217
- Registrován: 14 bře 2006, 10:40
- Bydliště: Palarikovo Okres Nové Zamky
To asi tažko predože ten sporting nie skoro vobec rozdielny od normalneho jedine v tom že ma iný výfukový systém ako 1,2 8V ale neočkavajte že to bude rozdiel od 1,2 8VKUFI píše:Podle myho bude nejvetsi rozdil ve spodku(je snizenej a hodne ladenej do tvrda) a pak taky uz ve zminovany prevodovce.Patrik píše:Motor je úplně stejný. Elektronicky ovládanou klapku má i normální Punto 1.2 16V. Rozdíl je pouze ve standardní výbavě (elektrony..), volitelné výbavě (možnost 6-ti kvaltu) a pár kosmetických detailech (trošku jiný volant, hlavice řadící páky, vymalování přístrojovky, a loga Sporting).
Jak jsem tu už psal, označení Sporting je pro tento vůz nepřiměřené - víc by se mi líbilo třeba současné označení Dynamic, které je výstižné.
Tak o jinym vyfukovym systemu zase ja slysim poprvy Ale ten podvozek a prevody sou fakt.Joe301 píše:To asi tažko predože ten sporting nie skoro vobec rozdielny od normalneho jedine v tom že ma iný výfukový systém ako 1,2 8V ale neočkavajte že to bude rozdiel od 1,2 8VKUFI píše:Podle myho bude nejvetsi rozdil ve spodku(je snizenej a hodne ladenej do tvrda) a pak taky uz ve zminovany prevodovce.Patrik píše:Motor je úplně stejný. Elektronicky ovládanou klapku má i normální Punto 1.2 16V. Rozdíl je pouze ve standardní výbavě (elektrony..), volitelné výbavě (možnost 6-ti kvaltu) a pár kosmetických detailech (trošku jiný volant, hlavice řadící páky, vymalování přístrojovky, a loga Sporting).
Jak jsem tu už psal, označení Sporting je pro tento vůz nepřiměřené - víc by se mi líbilo třeba současné označení Dynamic, které je výstižné.
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 217
- Registrován: 14 bře 2006, 10:40
- Bydliště: Palarikovo Okres Nové Zamky
No 1.2 8V nema stred tlmič len holu ruru a 1.2 16V ma stredovu ruruKUFI píše:Tak o jinym vyfukovym systemu zase ja slysim poprvy Ale ten podvozek a prevody sou fakt.Joe301 píše:To asi tažko predože ten sporting nie skoro vobec rozdielny od normalneho jedine v tom že ma iný výfukový systém ako 1,2 8V ale neočkavajte že to bude rozdiel od 1,2 8VKUFI píše: Podle myho bude nejvetsi rozdil ve spodku(je snizenej a hodne ladenej do tvrda) a pak taky uz ve zminovany prevodovce.
Středový tlumič má běžně i 1.2 8V. S trubkou se to dodává akorát na ty nejchudší trhy (jižanské státy, východní Evropa (eště že sme střední...)). Tím chci taky říct, že celý výfuk 1.2 8V i 1.2 16V (včetně Sportingu) je dodetailu stejný. Nevím jak je to s katem a svody. Bavím se o Mk2.Joe301 píše:bože som sa sekol 1.2 16V ma stredový tlmič nie stredovu ruru hehe
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2