DISKUZE - Rozdiel v pruzinach PuntoII vs. Sporting

Tlumiče, pružiny, kola, pneumatiky, brzdy, řízení

Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

puntoii
Začátečník
Příspěvky: 41
Registrován: 04 pro 2005, 15:05
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

DISKUZE - Rozdiel v pruzinach PuntoII vs. Sporting

Příspěvek od puntoii »

Caute..Chcel by som sa Vas opýtat na nejake rozdiely v pruzinach pri tychto typoch...Ja sam mam punto 8V a rozmyslam o pruzinach zo Sportinga..Nemam v plane teraz investovat do kompletneho podvozku,no chcel by som vediet co mozem od tychto pruzin cakat,ake zlepsenia..Popripade ci sa vlastne oplati do nich investovat...

Diky vopred!
Reklama
 

Joe301
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 217
Registrován: 14 bře 2006, 10:40
Bydliště: Palarikovo Okres Nové Zamky

Příspěvek od Joe301 »

takže rozdiel je žiadny pretože pružiny aj tlmiče su absolutne rovnake
olso
Začátečník
Příspěvky: 12
Registrován: 05 říj 2005, 20:10

Rozdielna tvrdost neni???

Příspěvek od olso »

Ale sporting je predsa tvrdsi, nee? Ako tam mozu byt rovnake pruziny a tlmice?
Uživatelský avatar
Katy
Všeználek
Příspěvky: 5555
Registrován: 13 zář 2005, 19:04
Bydliště: JM

Příspěvek od Katy »

je nejakej rozdil i Punt I.gen - napr. 1,2 rv 96 a 1,2 rv 98 ???
treba jestli nedavali lepsi.
nebo jestli se neco tyka i vybavy ? - pac se mi u nekterych Punt zda ze maj i tu seriovou vysku rozdilnou ????
my car, my life !
www.puntotuning.eu
www.girlstuning.cz
puntoii
Začátečník
Příspěvky: 41
Registrován: 04 pro 2005, 15:05
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od puntoii »

aj podla mna tie pruziny nemozu byt rovnake...pocul som,ze su samozrejme o daco tvrdsie a dokonca aj nizsie...ale,chcel by som vediet daco o praxi,ci sa to sprava lepsie,abo ci sa oplati za ten rozdiel investovat
Joe301
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 217
Registrován: 14 bře 2006, 10:40
Bydliště: Palarikovo Okres Nové Zamky

Příspěvek od Joe301 »

Takže som to pozeral u nas vo firme v katalogu a su to tie iste pružiny dokonca aj tie iste tlmiče takže je rozdiel len v stabilizatore a vlastne cele sporting sa liši od normalneho len tým že ma iný motor a že ma elektronicke lanko plynu a stredový panel v interieri je iny a volant je iny a ciachovanie tachačov a spataky su vo farbe auta to t vsjo
Patrik
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 10:07
Bydliště: Velká Morava

Příspěvek od Patrik »

Joe301 píše:Takže som to pozeral u nas vo firme v katalogu a su to tie iste pružiny dokonca aj tie iste tlmiče takže je rozdiel len v stabilizatore a vlastne cele sporting sa liši od normalneho len tým že ma iný motor a že ma elektronicke lanko plynu a stredový panel v interieri je iny a volant je iny a ciachovanie tachačov a spataky su vo farbe auta to t vsjo
Motor je úplně stejný. Elektronicky ovládanou klapku má i normální Punto 1.2 16V. Rozdíl je pouze ve standardní výbavě (elektrony..), volitelné výbavě (možnost 6-ti kvaltu) a pár kosmetických detailech (trošku jiný volant, hlavice řadící páky, vymalování přístrojovky, a loga Sporting).

Jak jsem tu už psal, označení Sporting je pro tento vůz nepřiměřené - víc by se mi líbilo třeba současné označení Dynamic, které je výstižné.
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2
Joe301
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 217
Registrován: 14 bře 2006, 10:40
Bydliště: Palarikovo Okres Nové Zamky

Příspěvek od Joe301 »

DOBRE ALE JA SOM POROVNAVAL 1,2 8V s 1,2 16V lebo on ma 8V a tam je lankový plyn a u 16V a sporting je elektronicky ovladatelný ale inak s tebou plne suhlasím ak niekto chce sporting stačí par uprav a ma z 8V 16V stačí vymenit motor a je to
KUFI
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 223
Registrován: 04 pro 2005, 20:57

Příspěvek od KUFI »

Patrik píše:Motor je úplně stejný. Elektronicky ovládanou klapku má i normální Punto 1.2 16V. Rozdíl je pouze ve standardní výbavě (elektrony..), volitelné výbavě (možnost 6-ti kvaltu) a pár kosmetických detailech (trošku jiný volant, hlavice řadící páky, vymalování přístrojovky, a loga Sporting).

Jak jsem tu už psal, označení Sporting je pro tento vůz nepřiměřené - víc by se mi líbilo třeba současné označení Dynamic, které je výstižné.
Podle myho bude nejvetsi rozdil ve spodku(je snizenej a hodne ladenej do tvrda) a pak taky uz ve zminovany prevodovce.
Patrik
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 10:07
Bydliště: Velká Morava

Příspěvek od Patrik »

Jen tak mimochodem, náhodou jsem narazil na informaci, že řídící jednotka Bosch Motronic ME 7, kterou používá motor 1.2 16V v Puntu Mk2, byla použita ve stejném roce (1999) v AUDI pro model RS4.

Jedná se o 2.7 litrový bi-turbo motor V6, disponující 5-ti ventilovou technikou. Takže FIAT rozhodně dal svýmu 1.2 16V motoru "to nejlepší", co v té době bylo k dispozici, ale to se ví, že FIAT motory nikdy nešidí. Jinak by si zejména na domácím trhu (Itálie) ani neškrt.
Škoda má opačný způsob uvažování a tak pod její kapotou lze najít různé braky - třeba Siemens atd ....
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2
Joe301
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 217
Registrován: 14 bře 2006, 10:40
Bydliště: Palarikovo Okres Nové Zamky

Příspěvek od Joe301 »

KUFI píše:
Patrik píše:Motor je úplně stejný. Elektronicky ovládanou klapku má i normální Punto 1.2 16V. Rozdíl je pouze ve standardní výbavě (elektrony..), volitelné výbavě (možnost 6-ti kvaltu) a pár kosmetických detailech (trošku jiný volant, hlavice řadící páky, vymalování přístrojovky, a loga Sporting).

Jak jsem tu už psal, označení Sporting je pro tento vůz nepřiměřené - víc by se mi líbilo třeba současné označení Dynamic, které je výstižné.
Podle myho bude nejvetsi rozdil ve spodku(je snizenej a hodne ladenej do tvrda) a pak taky uz ve zminovany prevodovce.
To asi tažko predože ten sporting nie skoro vobec rozdielny od normalneho jedine v tom že ma iný výfukový systém ako 1,2 8V ale neočkavajte že to bude rozdiel od 1,2 8V :D
KUFI
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 223
Registrován: 04 pro 2005, 20:57

Příspěvek od KUFI »

Joe301 píše:
KUFI píše:
Patrik píše:Motor je úplně stejný. Elektronicky ovládanou klapku má i normální Punto 1.2 16V. Rozdíl je pouze ve standardní výbavě (elektrony..), volitelné výbavě (možnost 6-ti kvaltu) a pár kosmetických detailech (trošku jiný volant, hlavice řadící páky, vymalování přístrojovky, a loga Sporting).

Jak jsem tu už psal, označení Sporting je pro tento vůz nepřiměřené - víc by se mi líbilo třeba současné označení Dynamic, které je výstižné.
Podle myho bude nejvetsi rozdil ve spodku(je snizenej a hodne ladenej do tvrda) a pak taky uz ve zminovany prevodovce.
To asi tažko predože ten sporting nie skoro vobec rozdielny od normalneho jedine v tom že ma iný výfukový systém ako 1,2 8V ale neočkavajte že to bude rozdiel od 1,2 8V :D
Tak o jinym vyfukovym systemu zase ja slysim poprvy :) Ale ten podvozek a prevody sou fakt.
Joe301
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 217
Registrován: 14 bře 2006, 10:40
Bydliště: Palarikovo Okres Nové Zamky

Příspěvek od Joe301 »

KUFI píše:
Joe301 píše:
KUFI píše: Podle myho bude nejvetsi rozdil ve spodku(je snizenej a hodne ladenej do tvrda) a pak taky uz ve zminovany prevodovce.
To asi tažko predože ten sporting nie skoro vobec rozdielny od normalneho jedine v tom že ma iný výfukový systém ako 1,2 8V ale neočkavajte že to bude rozdiel od 1,2 8V :D
Tak o jinym vyfukovym systemu zase ja slysim poprvy :) Ale ten podvozek a prevody sou fakt.
No 1.2 8V nema stred tlmič len holu ruru a 1.2 16V ma stredovu ruru
Joe301
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 217
Registrován: 14 bře 2006, 10:40
Bydliště: Palarikovo Okres Nové Zamky

Příspěvek od Joe301 »

bože som sa sekol 1.2 16V ma stredový tlmič nie stredovu ruru hehe :oops:
Patrik
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 10:07
Bydliště: Velká Morava

Příspěvek od Patrik »

Joe301 píše:bože som sa sekol 1.2 16V ma stredový tlmič nie stredovu ruru hehe :oops:
Středový tlumič má běžně i 1.2 8V. S trubkou se to dodává akorát na ty nejchudší trhy (jižanské státy, východní Evropa (eště že sme střední...)). Tím chci taky říct, že celý výfuk 1.2 8V i 1.2 16V (včetně Sportingu) je dodetailu stejný. Nevím jak je to s katem a svody. Bavím se o Mk2.
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2
Odpovědět

Zpět na „Punto - podvozek“