Emisna
Moderátor: peta.smolik
Emisna
Caute Paliaci,no tak som bol dnes na emisnej kontrole a nepresiel som.Mam vysoke CO,vraj mam bohatu zmes.Lambda a katalizator su v poriadku.Ale ta zmes mi nejde nejako do hlavy,pozeral som sviecky a su opalene pekne do bledocervena bez sadzi.A spotrebu mam tiez v norme.Tak nevim cim to moze bit. Poradite?
Palio Weekend 1,6 16V 100k
- Reklama
-
- Začátečník
- Příspěvky: 20
- Registrován: 13 črc 2007, 18:55
- Bydliště: okr.BRUNTAL
-
- Začátečník
- Příspěvky: 20
- Registrován: 13 črc 2007, 18:55
- Bydliště: okr.BRUNTAL
-
- Začátečník
- Příspěvky: 9
- Registrován: 01 kvě 2007, 10:27
- Kontaktovat uživatele:
Re: Emisna
Awojte . mam taky problém , že som neprešla emisnou preto ze mam hodnoty nad 1,86 stale mi ukazuje hodnoty nad 2,0 nerozumiem sice tomu ale nedali mi ju spravit . dala som ho opravarovi nech mi s tym niečo spraví, tak mi povedal že nevie čo s nim je lebo že vstreky su v poriadku turbo tak isto . tak teraz sama neviem co mam robit na koho sa obratit. skuste mi niekto poradiť. ďakujem. mám palio 1,7 td r.2000
Před STK doporučuji použít kvalitní palivo(třeba power od shellu) nebo aditiva na čištění palivového syszému,vyjezdit tak jednu nádrž a občas to prohnat ve vyšších otáčkách-vypálit saze.No a na technickou s teplým motorem-obzvlášť diesel potřebuje aspoň 20-30km na důkladné prohřátí.Je to sice pár zbytečných korun navíc, ale může to pomoc.
presne tak ako píšeš riadne zohriať a hlavne riadne povytáčať motor nech všetok bordel z výfuku ide von a potom len budú emisebigben.m píše:Před STK doporučuji použít kvalitní palivo(třeba power od shellu) nebo aditiva na čištění palivového syszému,vyjezdit tak jednu nádrž a občas to prohnat ve vyšších otáčkách-vypálit saze.No a na technickou s teplým motorem-obzvlášť diesel potřebuje aspoň 20-30km na důkladné prohřátí.Je to sice pár zbytečných korun navíc, ale může to pomoc.
Potvrdí vám to každý dobrý servisák a tak isto aj ten čo robí emisné ! Ale len známy lebo však ide o prachy
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996