Ano, v tychto otazkach sa skryva spravna odpoved.stifmajstrABARTH píše:To je pic*vina...jak neunese? zacne klouzat?
aku spojku do chipnutej multiply
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
- Reklama
-
- Začátečník
- Příspěvky: 47
- Registrován: 19 úno 2007, 18:22
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ak pripustim, ze by mi nejake ine auto svojou koncepciou vyhovovalo, tak stoji o niekolko sto tisic korun viac. To cipovanie vychadza stale ako najlacnejsie rieseniedarko píše:znova opakuji,nárust výkonu o cca 5 kw nestojí za investici kolem 10 000 kč za čipování a spojku.pokud chci auto které má lepší zátah a akceleraci,je potřeba se poohlídnout po jiné značce a motoru.
Multijet 141PS, 247 Nm, r.2007
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
Takze to jako dupnes na plyn a vyleti ti otacky a auto nezrychluje? jinak si myslim ze to bude spis unavenej pritlacak nez spatna lamela,,(?)Minimaxa píše:jj, není pak vyjímkou, že prostě proklouzne, znám to taky
ale zase to není pravidlem, je to individuální potíž
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
-
- Začátečník
- Příspěvky: 47
- Registrován: 19 úno 2007, 18:22
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Dupnes na plyn, vyletia otacky a auto nezrychluje.stifmajstrABARTH píše:Takze to jako dupnes na plyn a vyleti ti otacky a auto nezrychluje? jinak si myslim ze to bude spis unavenej pritlacak nez spatna lamela,,(?)
Unaveny pritlacak na aute, ktore ma dva mesiace a 10 tisic km...hm, hm
Spojka je zo starsich modelov, ktore mali tak 90 koni a na tomto neuspesnom modeli sa im to uz neoplatilo prerabat. Preto aj v tovarni viac krutiaci moment nedvihali. Asi.
Multijet 141PS, 247 Nm, r.2007
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
a kde je cena za spojku a za práci ? 20 kw? A kdo ti to řekl ? Anebo si snad vytáhl motor a měřil výkon na brzdě v kalibrované zkušebně? Každý fyzik ze základky by se tě zeptal odkud se těch 20 kw vzalo.Minimaxa píše:když už, tak cca 20 kw a máme jako klub smlouvu na čipování za 5tkčdarko píše:znova opakuji,nárust výkonu o cca 5 kw nestojí za investici kolem 10 000 kč za čipování a spojku.pokud chci auto které má lepší zátah a akceleraci,je potřeba se poohlídnout po jiné značce a motoru.
když ono se zbavovat Multiply nikomu prostě nechce, tak ji šperkuje, a šperkuje, a šperkuje, a .....
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
gratuluji,zažádej si o Nobelovu cenu za fyziku.Máš motor,který využije 100 % energie z paliva a ještě se při tom zahřívá.Očipování pouze změní délku a intenzitu vstřiku paliva.Pokud chci opravdu zvýšit výkon o 20 kw ,tak si musím namontovat sportovní vzduchový filtr,použít specialní motorový olej,vyleštit sací kanály, namontovat závodní výfuk,vyměnit převodovku a spojku a použít min. 100 oktanové palivo.Mám známého který jezdí poloprofesionalně rally,tak ví o čem mluvíMinimaxa píše: hehe, to je švanda, jak tomu nevěří ti, kteří s tím nemají žádný praktický zkušenosti. na brzdě jsem byl, dokonce několikrát. a nejvíc sem se divil, že před úpravou měl motor 82kw
-
- Začátečník
- Příspěvky: 29
- Registrován: 20 led 2008, 13:33
- Bydliště: Šaľa Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
darko
mas pravdu, ale tato debata je o dieselovych preplnovanych motoroch ...
to co pises plati 100 percetne o benzinovych motoroch /este ktomu bez turba/......., pri turbo diesloch je to trochu inac.
to co pises plati 100 percetne o benzinovych motoroch /este ktomu bez turba/......., pri turbo diesloch je to trochu inac.
multipla jtd 1.9 99 /130 ps/
+ multipla multijet 1.9 2008 /120 ps/
+ multipla multijet 1.9 2008 /120 ps/
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
Jeste neopomente dulezity fakt ze se po precipovani a zvyseni vykonu snizi spotrebadarko píše:gratuluji,zažádej si o Nobelovu cenu za fyziku.Máš motor,který využije 100 % energie z paliva a ještě se při tom zahřívá.Očipování pouze změní délku a intenzitu vstřiku paliva.Pokud chci opravdu zvýšit výkon o 20 kw ,tak si musím namontovat sportovní vzduchový filtr,použít specialní motorový olej,vyleštit sací kanály, namontovat závodní výfuk,vyměnit převodovku a spojku a použít min. 100 oktanové palivo.Mám známého který jezdí poloprofesionalně rally,tak ví o čem mluvíMinimaxa píše: hehe, to je švanda, jak tomu nevěří ti, kteří s tím nemají žádný praktický zkušenosti. na brzdě jsem byl, dokonce několikrát. a nejvíc sem se divil, že před úpravou měl motor 82kw
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35