aku spojku do chipnutej multiply

Vše o naftovém motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady, topení a chazení

Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman

Kadla
Začátečník
Příspěvky: 47
Registrován: 19 úno 2007, 18:22
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kadla »

stifmajstrABARTH píše:To je pic*vina...jak neunese? zacne klouzat? :roll:
Ano, v tychto otazkach sa skryva spravna odpoved.
Multijet 141PS, 247 Nm, r.2007
Reklama
 

Kadla
Začátečník
Příspěvky: 47
Registrován: 19 úno 2007, 18:22
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kadla »

darko píše:znova opakuji,nárust výkonu o cca 5 kw nestojí za investici kolem 10 000 kč za čipování a spojku.pokud chci auto které má lepší zátah a akceleraci,je potřeba se poohlídnout po jiné značce a motoru.
Ak pripustim, ze by mi nejake ine auto svojou koncepciou vyhovovalo, tak stoji o niekolko sto tisic korun viac. To cipovanie vychadza stale ako najlacnejsie riesenie :wink:
Multijet 141PS, 247 Nm, r.2007
stifmajstrABARTH
Znalec
Příspěvky: 725
Registrován: 09 led 2007, 18:35

Příspěvek od stifmajstrABARTH »

Minimaxa píše:jj, není pak vyjímkou, že prostě proklouzne, znám to taky :roll:

ale zase to není pravidlem, je to individuální potíž
Takze to jako dupnes na plyn a vyleti ti otacky a auto nezrychluje? jinak si myslim ze to bude spis unavenej pritlacak nez spatna lamela,,(?) :roll:
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
Kadla
Začátečník
Příspěvky: 47
Registrován: 19 úno 2007, 18:22
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kadla »

stifmajstrABARTH píše:Takze to jako dupnes na plyn a vyleti ti otacky a auto nezrychluje? jinak si myslim ze to bude spis unavenej pritlacak nez spatna lamela,,(?) :roll:
Dupnes na plyn, vyletia otacky a auto nezrychluje.
Unaveny pritlacak na aute, ktore ma dva mesiace a 10 tisic km...hm, hm
Spojka je zo starsich modelov, ktore mali tak 90 koni a na tomto neuspesnom modeli sa im to uz neoplatilo prerabat. Preto aj v tovarni viac krutiaci moment nedvihali. Asi.
Multijet 141PS, 247 Nm, r.2007
stifmajstrABARTH
Znalec
Příspěvky: 725
Registrován: 09 led 2007, 18:35

Příspěvek od stifmajstrABARTH »

a kdyz das jinou(jakou lamelu?) to jako klouzat nebude?
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
Minimaxa
Znalec
Příspěvky: 596
Registrován: 11 zář 2006, 20:32
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Minimaxa »

jj, keramická spojka tenhle problém řeší. ale je to otázka investice cca 5000kč
www.minimaxa.cz
stifmajstrABARTH
Znalec
Příspěvky: 725
Registrován: 09 led 2007, 18:35

Příspěvek od stifmajstrABARTH »

no jo ale s keramickou spojkou se neda jezdit.... myslim normalne :lol:
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
Uživatelský avatar
darko
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 301
Registrován: 21 úno 2007, 21:00
Bydliště: prostejov

Příspěvek od darko »

Minimaxa píše:
darko píše:znova opakuji,nárust výkonu o cca 5 kw nestojí za investici kolem 10 000 kč za čipování a spojku.pokud chci auto které má lepší zátah a akceleraci,je potřeba se poohlídnout po jiné značce a motoru.
když už, tak cca 20 kw a máme jako klub smlouvu na čipování za 5tkč :wink:

když ono se zbavovat Multiply nikomu prostě nechce, tak ji šperkuje, a šperkuje, a šperkuje, a ..... 8)
a kde je cena za spojku a za práci ? 20 kw? A kdo ti to řekl ? Anebo si snad vytáhl motor a měřil výkon na brzdě v kalibrované zkušebně? Každý fyzik ze základky by se tě zeptal odkud se těch 20 kw vzalo.
stifmajstrABARTH
Znalec
Příspěvky: 725
Registrován: 09 led 2007, 18:35

Příspěvek od stifmajstrABARTH »

Kde sio byl kdyz sem to tady rikal :lol: :lol: :lol: souhlasim s tebou :wink:
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
Minimaxa
Znalec
Příspěvky: 596
Registrován: 11 zář 2006, 20:32
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Minimaxa »

:lol: hehe, to je švanda, jak tomu nevěří ti, kteří s tím nemají žádný praktický zkušenosti. na brzdě jsem byl, dokonce několikrát. a nejvíc sem se divil, že před úpravou měl motor 82kw :wink:
www.minimaxa.cz
Uživatelský avatar
darko
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 301
Registrován: 21 úno 2007, 21:00
Bydliště: prostejov

Příspěvek od darko »

Minimaxa píše::lol: hehe, to je švanda, jak tomu nevěří ti, kteří s tím nemají žádný praktický zkušenosti. na brzdě jsem byl, dokonce několikrát. a nejvíc sem se divil, že před úpravou měl motor 82kw :wink:
gratuluji,zažádej si o Nobelovu cenu za fyziku.Máš motor,který využije 100 % energie z paliva a ještě se při tom zahřívá.Očipování pouze změní délku a intenzitu vstřiku paliva.Pokud chci opravdu zvýšit výkon o 20 kw ,tak si musím namontovat sportovní vzduchový filtr,použít specialní motorový olej,vyleštit sací kanály, namontovat závodní výfuk,vyměnit převodovku a spojku a použít min. 100 oktanové palivo.Mám známého který jezdí poloprofesionalně rally,tak ví o čem mluví
peeeto
Začátečník
Příspěvky: 29
Registrován: 20 led 2008, 13:33
Bydliště: Šaľa Slovensko
Kontaktovat uživatele:

darko

Příspěvek od peeeto »

mas pravdu, ale tato debata je o dieselovych preplnovanych motoroch ...
to co pises plati 100 percetne o benzinovych motoroch /este ktomu bez turba/......., pri turbo diesloch je to trochu inac.
multipla jtd 1.9 99 /130 ps/
+ multipla multijet 1.9 2008 /120 ps/
Minimaxa
Znalec
Příspěvky: 596
Registrován: 11 zář 2006, 20:32
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Minimaxa »

darko: jsi mimo mísu :wink:
www.minimaxa.cz
stifmajstrABARTH
Znalec
Příspěvky: 725
Registrován: 09 led 2007, 18:35

Příspěvek od stifmajstrABARTH »

darko píše:
Minimaxa píše::lol: hehe, to je švanda, jak tomu nevěří ti, kteří s tím nemají žádný praktický zkušenosti. na brzdě jsem byl, dokonce několikrát. a nejvíc sem se divil, že před úpravou měl motor 82kw :wink:
gratuluji,zažádej si o Nobelovu cenu za fyziku.Máš motor,který využije 100 % energie z paliva a ještě se při tom zahřívá.Očipování pouze změní délku a intenzitu vstřiku paliva.Pokud chci opravdu zvýšit výkon o 20 kw ,tak si musím namontovat sportovní vzduchový filtr,použít specialní motorový olej,vyleštit sací kanály, namontovat závodní výfuk,vyměnit převodovku a spojku a použít min. 100 oktanové palivo.Mám známého který jezdí poloprofesionalně rally,tak ví o čem mluví
Jeste neopomente dulezity fakt ze se po precipovani a zvyseni vykonu snizi spotreba :wink:
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
stifmajstrABARTH
Znalec
Příspěvky: 725
Registrován: 09 led 2007, 18:35

Příspěvek od stifmajstrABARTH »

Minimaxa píše:jj, keramická spojka tenhle problém řeší. ale je to otázka investice cca 5000kč
Ty mas tu keramiku v multiple? ja si to neumim predstavit jet s keramikou v normalnim aute :shock:
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
Odpovědět

Zpět na „Multipla | Motor - diesel“