TYP - výměna přístrojové desky MK1
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto, zokot
- Reklama
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 451
- Registrován: 01 říj 2007, 19:49
- Bydliště: Zdice okres Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Jasně. Stejně čidlo nechám vyměnit jak budu dělat komplet jarní údržbu v servisu, tak to už bude taková drobnost
Dneska jsem dodělat ten otáčkoměr. Nakonec jsem vyhodil tu rychlospojku a modrej kabel rozstřihhl a hodil to přes čokoládu. Pekně sem to zaizoloval a šup s tím do husího krku. Otáčkoměr šlape jak hodinky. No je to rozhodně lepší než čučet na hodiny
Dneska jsem dodělat ten otáčkoměr. Nakonec jsem vyhodil tu rychlospojku a modrej kabel rozstřihhl a hodil to přes čokoládu. Pekně sem to zaizoloval a šup s tím do husího krku. Otáčkoměr šlape jak hodinky. No je to rozhodně lepší než čučet na hodiny
Fiat Ulysse, rv. 95, 2.0 benzín
Tak som rád že ti to funguje ! ten čokoládkový spoj teda nic moc nebola po ruke letovačkaabusacek píše:Jasně. Stejně čidlo nechám vyměnit jak budu dělat komplet jarní údržbu v servisu, tak to už bude taková drobnost
Dneska jsem dodělat ten otáčkoměr. Nakonec jsem vyhodil tu rychlospojku a modrej kabel rozstřihhl a hodil to přes čokoládu. Pekně sem to zaizoloval a šup s tím do husího krku. Otáčkoměr šlape jak hodinky. No je to rozhodně lepší než čučet na hodiny
číslo čidla teploty 1.830.000-eps, orig číslo -7588882 alebo z Lady 2101-3808600----a funguje aj ten!!!
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
majco.... dnes som objednal podla tych tvojich čisiel to čidlo, tak ked to nebude ono, tak ti poslu fakturumajco píše:Tak som rád že ti to funguje ! ten čokoládkový spoj teda nic moc nebola po ruke letovačkaabusacek píše:Jasně. Stejně čidlo nechám vyměnit jak budu dělat komplet jarní údržbu v servisu, tak to už bude taková drobnost
Dneska jsem dodělat ten otáčkoměr. Nakonec jsem vyhodil tu rychlospojku a modrej kabel rozstřihhl a hodil to přes čokoládu. Pekně sem to zaizoloval a šup s tím do husího krku. Otáčkoměr šlape jak hodinky. No je to rozhodně lepší než čučet na hodiny
číslo čidla teploty 1.830.000-eps, orig číslo -7588882 alebo z Lady 2101-3808600----a funguje aj ten!!!
musel by si mať Uno 1,0 Firé alebi 1,1 aby ti to nepasovalosparco86 píše:majco.... dnes som objednal podla tych tvojich čisiel to čidlo, tak ked to nebude ono, tak ti poslu fakturumajco píše:Tak som rád že ti to funguje ! ten čokoládkový spoj teda nic moc nebola po ruke letovačkaabusacek píše:Jasně. Stejně čidlo nechám vyměnit jak budu dělat komplet jarní údržbu v servisu, tak to už bude taková drobnost
Dneska jsem dodělat ten otáčkoměr. Nakonec jsem vyhodil tu rychlospojku a modrej kabel rozstřihhl a hodil to přes čokoládu. Pekně sem to zaizoloval a šup s tím do husího krku. Otáčkoměr šlape jak hodinky. No je to rozhodně lepší než čučet na hodiny
číslo čidla teploty 1.830.000-eps, orig číslo -7588882 alebo z Lady 2101-3808600----a funguje aj ten!!!
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Ahoj, sehnal jsem si do punta 1.1 rok výroby 98 přístrojovou desku s otáčkoměrem a s ukazatelem teploty. Přístrojovka je z punta sporting. Otáčkoměr jede bez problémů, ale měřák teploty se vůbec nehne. Čidlo teploty vypadá v pořádku, údajně má mít při 100°C 156ohmů, já naměřil při teplým motoru něco přes 200ohmů, takže to by tak odpovídalo. Když jsem si na měřák teploty připojil trimr, tak ručička měřáku se mi pohla při 105ohmech, to by znamenalo že voda v motoru už mi dávno vře. Při cca 60ohmech byla ručička v půlce a při 40ohmech už za červeným. Nevíte v čem je problém? Já myslím, že bude čpatnej budík ukazatele teploty, ale chci se ujistit, než začnu shánět jinej. Ještě dodám, že přístrojovka ze sportingu měla elektrickej pohon počítadla kilometrů, tak jsem musel vše přehodit do původního šasi budíků 1.1.
je možné že mají sportingy čidla s jinýma hodnotama odporu než maš v 1.1,ja třeba mam ty čidla doma tři a všechny ukazují uplně jiné hodnoty při urč.teplotach,takže jsem dost laboroval aby mi to ukazovalo správně a nebo se už někdo v tom teploměru vrtal,měl sundanou ručičku a nasadil ji do jiné pozice,zkus změřit signal na konektoru na přistrojovce jestli není někde přerušený kablik, jo a jak si vyřešil tachometr když sportingy nemají bowden na tacháč z převodovky ale maji to jaksi přes řj?rehty píše:Ahoj, sehnal jsem si do punta 1.1 rok výroby 98 přístrojovou desku s otáčkoměrem a s ukazatelem teploty. Přístrojovka je z punta sporting. Otáčkoměr jede bez problémů, ale měřák teploty se vůbec nehne. Čidlo teploty vypadá v pořádku, údajně má mít při 100°C 156ohmů, já naměřil při teplým motoru něco přes 200ohmů, takže to by tak odpovídalo. Když jsem si na měřák teploty připojil trimr, tak ručička měřáku se mi pohla při 105ohmech, to by znamenalo že voda v motoru už mi dávno vře. Při cca 60ohmech byla ručička v půlce a při 40ohmech už za červeným. Nevíte v čem je problém? Já myslím, že bude čpatnej budík ukazatele teploty, ale chci se ujistit, než začnu shánět jinej. Ještě dodám, že přístrojovka ze sportingu měla elektrickej pohon počítadla kilometrů, tak jsem musel vše přehodit do původního šasi budíků 1.1.
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Signál tam je, když drát z čidla dám přímo na kostru tak ručička měřáku veletí kam až to jde. Vytáhnul jsem budík teploty ven z přístrojovky a ručička pohnutá není. K měřící cívce měřáku je paralelně připojen odpor s hodnotou 143ohmů. Celkovej odpor cívky i s tím odporem je 83ohmů. Pomohlo by mně kdybych věděl jaká je hodnota u jinýho měřáku a o kolik se liší. Teoreticky kdybych zvětšil hodnotu toho odporu tak bych se dostat do měřícího rozsahu čidla, ale o kolik? Elektrotechnika není moje hobyliborko píše:je možné že mají sportingy čidla s jinýma hodnotama odporu než maš v 1.1,ja třeba mam ty čidla doma tři a všechny ukazují uplně jiné hodnoty při urč.teplotach,takže jsem dost laboroval aby mi to ukazovalo správně a nebo se už někdo v tom teploměru vrtal,měl sundanou ručičku a nasadil ji do jiné pozice,zkus změřit signal na konektoru na přistrojovce jestli není někde přerušený kablik, jo a jak si vyřešil tachometr když sportingy nemají bowden na tacháč z převodovky ale maji to jaksi přes řj?rehty píše:Ahoj, sehnal jsem si do punta 1.1 rok výroby 98 přístrojovou desku s otáčkoměrem a s ukazatelem teploty. Přístrojovka je z punta sporting. Otáčkoměr jede bez problémů, ale měřák teploty se vůbec nehne. Čidlo teploty vypadá v pořádku, údajně má mít při 100°C 156ohmů, já naměřil při teplým motoru něco přes 200ohmů, takže to by tak odpovídalo. Když jsem si na měřák teploty připojil trimr, tak ručička měřáku se mi pohla při 105ohmech, to by znamenalo že voda v motoru už mi dávno vře. Při cca 60ohmech byla ručička v půlce a při 40ohmech už za červeným. Nevíte v čem je problém? Já myslím, že bude čpatnej budík ukazatele teploty, ale chci se ujistit, než začnu shánět jinej. Ještě dodám, že přístrojovka ze sportingu měla elektrickej pohon počítadla kilometrů, tak jsem musel vše přehodit do původního šasi budíků 1.1.
S tachometrem problém nebyl, nechal jsem původní šasi vč. tachometru z 1.1 a přehodil pouze otáčkoměr a ukazatel teploty s ukazatelem paliva. Vyměnil jsem pro jistotu i "igelitovej tišťák", ale to není třeba, jsou naprosto stejný.
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
Tak jsem nakoneck koupil nový čídlo, stálo 170Kč. Ručička už se dala do pohybu, ale při jízdě se ručička drží max v 1/4 měřáku. Stále ale nemám jistotu zda to ukazuje správně. Na čidle je to cca 150ohmů což odpovída teplotě chladící vody 100°(osobně odzkoušeno když jsem si vařil čaj:-)). Jaká je pracovní teplota motoru? rep. jaká teplota motoru je, když vám ručička ukazuje přesnou polovinu?