DISKUZE - tankovani Shell V-Power
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 244
- Registrován: 14 led 2007, 15:27
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
hele a to ten shell v-power racing můžem do punta lejt? aby se mu něco nestalo
Punto 85 1,2i 16v je na prodej
http://rozmy.rajce.idnes.cz/8.4.2008/
http://rozmy.rajce.idnes.cz/8.4.2008/
- Reklama
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 02 dub 2007, 16:08
- Bydliště: Praha / Karvina
- Kontaktovat uživatele:
Ajaj, bacha, je rozdil mezi V-Power (95) anebo V-Power Racing (100). Ja doporucuju tu 95, protoze prece jen ty motory jsou na to staveny a ne na stooktanovy benzin (tim bys taky mohl docela zkratit jeho zivotnost, kdybys to tankoval porad...)
Mazda2 1.3 TE '08
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
Neviem ako 100okt je akurát vyššia hodnota samozápalu to ynaši že sa ti nezapáli sám benzín samozápalom ale až sviečkou! Jazdím na tom ako som napísal 5ty rok a uplne bez problémov ! ked som menil tesnenie pod hlavou /bolo este originál / tak motor bol čistučký ako batoľa som spokojný a 95 do toho asi už nedám. Nie že by bol zlý ale na asi si moje autíčo už zvyklo a pri 95okt tak dobre nešlapemajki píše:Ajaj, bacha, je rozdil mezi V-Power (95) anebo V-Power Racing (100). Ja doporucuju tu 95, protoze prece jen ty motory jsou na to staveny a ne na stooktanovy benzin (tim bys taky mohl docela zkratit jeho zivotnost, kdybys to tankoval porad...)
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 244
- Registrován: 14 led 2007, 15:27
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
jako ten v-power už jsem v autě taky měl, ale ten racing nevim. právě že jsem taky četl, že by vyšší oktanové číslo nemuselo delat dobrotu, protože se to pak chová při vznícení trochu jinak
Punto 85 1,2i 16v je na prodej
http://rozmy.rajce.idnes.cz/8.4.2008/
http://rozmy.rajce.idnes.cz/8.4.2008/
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 02 dub 2007, 16:08
- Bydliště: Praha / Karvina
- Kontaktovat uživatele:
Vy nechapete ten rozdil? V-power a V-Power racing maji jediny rozdil a to ten, ze racing je 100oktanovy. Ty cistici prisady jsou v OBOU techto benzinech. Takze proste si nacepuj jednu nadrz V-Power (ne racing) a uvidis...
Mazda2 1.3 TE '08
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
-
- Znalec
- Příspěvky: 826
- Registrován: 17 led 2007, 20:29
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Souhlasím s majkim.
Tankujte v-power 95 je ten motor od výrobce na to delanej né?
A slyšel jsem že v-power 100 může právě v motoru jezdit bud stejně,nebo hůř a nebo ve výjmečných případech a když je motor dost odladěn a záleží taky na typu a stavbě motoru lépe ba i suprově.
Ale jak sem psal na začátku asi nějaký hogofo supr motory jen tak někdo nemá aby využil plný nebo aspon částečný potenciál PALIVA SHELL V-POWER RACING 100.
Tankujte v-power 95 je ten motor od výrobce na to delanej né?
A slyšel jsem že v-power 100 může právě v motoru jezdit bud stejně,nebo hůř a nebo ve výjmečných případech a když je motor dost odladěn a záleží taky na typu a stavbě motoru lépe ba i suprově.
Ale jak sem psal na začátku asi nějaký hogofo supr motory jen tak někdo nemá aby využil plný nebo aspon částečný potenciál PALIVA SHELL V-POWER RACING 100.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 139
- Registrován: 25 pro 2006, 14:43
- Bydliště: 4000-5000 RPM
Ja sem na V-Power Diesel taky par stovek km najel a zdalo se mi ze motor byl min hlucnejsi a ani stopa po nakym kouri z vejfuku. I kdyz asi zastavam taky ten nazor, ze vetsina normalnich ridicu zadnej efekt nepozna a kdyz jo, tak je to jen v jejich hlave Ale mit benzinaka tak se toho 100 oktanovyho asi bojim,kdyz je motor delanej na 95...
Punto 1.7 TD60 -
-
- Znalec
- Příspěvky: 826
- Registrován: 17 led 2007, 20:29
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Jo u tý nafty V-POWER diesel je to znát jezdím na ni už rok.Ztichne a je živější.
Ale z benzínem je to trochu jinak.Jo a ještě je OMV diesel sprint to je taky dobrá nafta kde je to znát.
Ale z benzínem je to trochu jinak.Jo a ještě je OMV diesel sprint to je taky dobrá nafta kde je to znát.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
Já jsem do motorky (Jawa New Pionyr 50ccm 4T) normálně lil i ten 100 oktanovej a nedělalo to vůbec nic, takže bych se toho nebál i v autě. Doporučuje se to natankovat jednou za čas, zejména do starších aut na pročištění motoru. Ale jestli má 95, nebo 100oktanů je šumák, protože většina aut má pěvně nastavenej předstih, že to zapaluje v určitým počtu stupňů před horní úvratí. a když tam nalijete 100oktanovej, kterej je potřeba zapalovat v jinou dobu, tak po pojede stejně jako 95 oktanovej, akorat plná nádrž vyjde dráž:) Některý auta si to umí nastavit samy podle toho paliva, ale většína ne-e
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 139
- Registrován: 25 pro 2006, 14:43
- Bydliště: 4000-5000 RPM