DISKUZE - tankovani Shell V-Power

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

rozmetal
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 244
Registrován: 14 led 2007, 15:27
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozmetal »

hele a to ten shell v-power racing můžem do punta lejt? aby se mu něco nestalo
Punto 85 1,2i 16v je na prodej
http://rozmy.rajce.idnes.cz/8.4.2008/
Reklama
 

majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Příspěvek od majco »

rozmetal píše:hele a to ten shell v-power racing můžem do punta lejt? aby se mu něco nestalo
Jazdím na tom už piaty rok a tankujem len v- power a uplne v pohode :wink:
Výkon to moc nezdvihe tak 1 koník možno ! pri golf V GTI to spravilo 12koní
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
majki
Všeználek
Příspěvky: 1021
Registrován: 02 dub 2007, 16:08
Bydliště: Praha / Karvina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od majki »

Ajaj, bacha, je rozdil mezi V-Power (95) anebo V-Power Racing (100). Ja doporucuju tu 95, protoze prece jen ty motory jsou na to staveny a ne na stooktanovy benzin (tim bys taky mohl docela zkratit jeho zivotnost, kdybys to tankoval porad...)
Mazda2 1.3 TE '08 :D
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Příspěvek od majco »

majki píše:Ajaj, bacha, je rozdil mezi V-Power (95) anebo V-Power Racing (100). Ja doporucuju tu 95, protoze prece jen ty motory jsou na to staveny a ne na stooktanovy benzin (tim bys taky mohl docela zkratit jeho zivotnost, kdybys to tankoval porad...)
Neviem ako 100okt je akurát vyššia hodnota samozápalu to ynaši že sa ti nezapáli sám benzín samozápalom ale až sviečkou! Jazdím na tom ako som napísal 5ty rok a uplne bez problémov ! ked som menil tesnenie pod hlavou /bolo este originál / tak motor bol čistučký ako batoľa :lol: som spokojný a 95 do toho asi už nedám. Nie že by bol zlý ale na asi si moje autíčo už zvyklo :D :D a pri 95okt tak dobre nešlape :wink:
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
rozmetal
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 244
Registrován: 14 led 2007, 15:27
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozmetal »

jako ten v-power už jsem v autě taky měl, ale ten racing nevim. právě že jsem taky četl, že by vyšší oktanové číslo nemuselo delat dobrotu, protože se to pak chová při vznícení trochu jinak
Punto 85 1,2i 16v je na prodej
http://rozmy.rajce.idnes.cz/8.4.2008/
majki
Všeználek
Příspěvky: 1021
Registrován: 02 dub 2007, 16:08
Bydliště: Praha / Karvina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od majki »

Jakoze delejte si co chcete, ale do Punta staci bohate V-Power. Za 100oktanovy zbytecny prachy a cetl jsem to uz hodnekrat, ze to nemusi delat dobrotu.
Mazda2 1.3 TE '08 :D
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
Ok-9
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 241
Registrován: 17 srp 2007, 23:16
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Ok-9 »

Tak tam toho V-poweru racing nalej jen par litru sem taky slisel ze to ten motor vycisti skus a uvidis tim nic neskazis sem ti taky na rozkosi rikal ze to mas jak nejake TDI holt mas 16V slozitejsi motor a co ten sterac uz ti fachci? :D :wink:
majki
Všeználek
Příspěvky: 1021
Registrován: 02 dub 2007, 16:08
Bydliště: Praha / Karvina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od majki »

Vy nechapete ten rozdil? V-power a V-Power racing maji jediny rozdil a to ten, ze racing je 100oktanovy. Ty cistici prisady jsou v OBOU techto benzinech. Takze proste si nacepuj jednu nadrz V-Power (ne racing) a uvidis...
Mazda2 1.3 TE '08 :D
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
FANDAK
Znalec
Příspěvky: 826
Registrován: 17 led 2007, 20:29
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FANDAK »

Souhlasím s majkim.
Tankujte v-power 95 je ten motor od výrobce na to delanej né?
A slyšel jsem že v-power 100 může právě v motoru jezdit bud stejně,nebo hůř a nebo ve výjmečných případech a když je motor dost odladěn a záleží taky na typu a stavbě motoru lépe ba i suprově.
Ale jak sem psal na začátku asi nějaký hogofo supr motory jen tak někdo nemá aby využil plný nebo aspon částečný potenciál PALIVA SHELL V-POWER RACING 100. :idea:
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
Intercooler
Fiaťák
Příspěvky: 139
Registrován: 25 pro 2006, 14:43
Bydliště: 4000-5000 RPM

Příspěvek od Intercooler »

Ja sem na V-Power Diesel taky par stovek km najel a zdalo se mi ze motor byl min hlucnejsi a ani stopa po nakym kouri z vejfuku. I kdyz asi zastavam taky ten nazor, ze vetsina normalnich ridicu zadnej efekt nepozna a kdyz jo, tak je to jen v jejich hlave :P Ale mit benzinaka tak se toho 100 oktanovyho asi bojim,kdyz je motor delanej na 95...
Punto 1.7 TD60 - Obrázek
FANDAK
Znalec
Příspěvky: 826
Registrován: 17 led 2007, 20:29
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FANDAK »

Jo u tý nafty V-POWER diesel je to znát jezdím na ni už rok.Ztichne a je živější.
Ale z benzínem je to trochu jinak.Jo a ještě je OMV diesel sprint to je taky dobrá nafta kde je to znát.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
JohnnyBOSS

Příspěvek od JohnnyBOSS »

Já jsem do motorky (Jawa New Pionyr 50ccm 4T) normálně lil i ten 100 oktanovej a nedělalo to vůbec nic, takže bych se toho nebál i v autě. Doporučuje se to natankovat jednou za čas, zejména do starších aut na pročištění motoru. Ale jestli má 95, nebo 100oktanů je šumák, protože většina aut má pěvně nastavenej předstih, že to zapaluje v určitým počtu stupňů před horní úvratí. a když tam nalijete 100oktanovej, kterej je potřeba zapalovat v jinou dobu, tak po pojede stejně jako 95 oktanovej, akorat plná nádrž vyjde dráž:) Některý auta si to umí nastavit samy podle toho paliva, ale většína ne-e :lol:
Uživatelský avatar
MIKI-GT
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 233
Registrován: 03 srp 2007, 13:21
Bydliště: garáž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MIKI-GT »

V-Power 95, blueoktan 99 nebo verva 100..nej benzíny co fakt fungujou
Alfa Romeo 166 2,4 JTD, luxury lowrider
Punto GT - prodáno
Intercooler
Fiaťák
Příspěvky: 139
Registrován: 25 pro 2006, 14:43
Bydliště: 4000-5000 RPM

Příspěvek od Intercooler »

MIKI-GT píše:V-Power 95, blueoktan 99 nebo verva 100..nej benzíny co fakt fungujou
V cem jsi poznal rozdil oproti normalnimu naturalu 95 co natankujes u stejny pumpy? To by me zajimalo...
Punto 1.7 TD60 - Obrázek
FANDAK
Znalec
Příspěvky: 826
Registrován: 17 led 2007, 20:29
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FANDAK »

Je to tak jak psal JOHNNYBOSS souhlasím některá moderní technologie si to umějí nastavit motor sami.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“