Startování, hned chcípne, 2.0
Moderátor: peta.smolik
Startování, hned chcípne, 2.0
Zdravím všechny známe z tipo info chatu.
Stále řeším problém se startováním -když to auto stojí víc jak 8 hodin tak to nastartuju a hned to chcípne když to nastartuju po druhý takto beží uplně v pohodě. Už jsem měnil kabely,víčko,cívku,svíčky, ale stále nic. Pokud to nastartujeme přes kabely tak na poprvé už jsem z toho fakt blázen
Jinak lambda je nová a řídící jednotka je vyrestartována
Jo a je to 2.0 ie
Stále řeším problém se startováním -když to auto stojí víc jak 8 hodin tak to nastartuju a hned to chcípne když to nastartuju po druhý takto beží uplně v pohodě. Už jsem měnil kabely,víčko,cívku,svíčky, ale stále nic. Pokud to nastartujeme přes kabely tak na poprvé už jsem z toho fakt blázen
Jinak lambda je nová a řídící jednotka je vyrestartována
Jo a je to 2.0 ie
- Reklama
Mám Tipo 1.4 ie z r.88 a dělá to taky.Sice to nechcípne hned,ale asi tak do desíti vteřin.Na podruhý to nastartuje taky normálně.Zatím jsem to nijak neřešil,prostě o tom vím,že to dělá.Startovat přes kabel jsem to teda nezkoušel.Ale pokud bude někdo vědět co s tím,tak se taky rád poučím
Od 29.8.2005 máme nové auto - Fiat Tipo r.v.88
startovani
Asi to budou problemy s tlakem benzinu - kdyz se startuje par hodin po vypnuti motoru, tlak tam zustava z predchozi jizdy, protoze i radove mnoha hodinach kdyz se povoli hadicka benzinoveho vedeni tak benzin vystrikne ven - zajet nekam do servisu kde maji merak tlaku benzinu. U ty 1,4 je moz sundat sani a divat se primo na klapku pod vstrikovacem, je tam krasne videt jak pri volnobehu na ni dopadaji kapicky benzinu.
stav motoru
Jo a jeste bych podotknul, ze moje tipo se chova uplne stejne - napoprve bud nenastartuju nebo zdechne, na podruhe je to vetsinou ok a duvedem je spatna komprese dvou valcu. Takze kdyz budete mit moznost to zmerit - ten merak ma dost lidi, staci se poptat, nekdo ho pujci, tak aspon mate zachvilku jasno jak na tom motor mechanicky je. Ja jsem taky pul roku meril cidla, kabely, zkousel palivovy system, zapalovani az to bylo tohle. Zatim s tim jezdim dal, jede jinak v pohode a zere cca 7,6L/100km pri delsi jizde. Ve meste na popojizdeni zere ale fakt hodne, tak 9-10.
startovani
JirkaR: no tak jak myslis, kolikrat si to zkousel s tim kabelem? ale ok. Je jasny, ze pokud je komprese ok, tak to chcipne, ze tam bud neni benzin, a nebo to nezapaluje... k tomu zapalovani, ja nevim jek je to u 2.0, ale u 1,4 je digiplex zvlast a nekdo mel problem, ze ta krabicka byla napajena malym napetim, protoze byl nekde prechodak a pak to taky nechtelo startovat...
Re: stav motoru
hanzs píše:Jo a jeste bych podotknul, ze moje tipo se chova uplne stejne - napoprve bud nenastartuju nebo zdechne, na podruhe je to vetsinou ok a duvedem je spatna komprese dvou valcu. Takze kdyz budete mit moznost to zmerit - ten merak ma dost lidi, staci se poptat, nekdo ho pujci, tak aspon mate zachvilku jasno jak na tom motor mechanicky je. Ja jsem taky pul roku meril cidla, kabely, zkousel palivovy system, zapalovani az to bylo tohle. Zatim s tim jezdim dal, jede jinak v pohode a zere cca 7,6L/100km pri delsi jizde. Ve meste na popojizdeni zere ale fakt hodne, tak 9-10.
Jezdím s tím taky dál,ale co to máš za spotřebu ? Mám autí teprve od 28.8.,ale natankoval jsem skoro plnou nádrž / do plné ještě chybělo trochu podle ukazatelu / a ujel jsem zatím 400 km po Brně a ještě nesvítí kontrolka.Nevzal jsem si ale ústřižek,takže nevím kolik litrů jsem tam dal.
Na kolik litrů je nádrž u 1.4 ? A nebo blbě ukazuje počítadlo km ?
Od 29.8.2005 máme nové auto - Fiat Tipo r.v.88
JirkaR
Přes kabely jsem to zkoušel dvakrát a vždy to chytlo spotřeba je cca 8,5l
což je v pohodě zapalování mám taky dipiplex a nádrž na tipo je prý 55 l u všech ale já tam víc jak 40l nedostal podle mě má tipo rezervu na 150 km.
Jinak to zapalování by to mohlo dělat s tím přechodákem ale to by snad dělalo po každý ne?
což je v pohodě zapalování mám taky dipiplex a nádrž na tipo je prý 55 l u všech ale já tam víc jak 40l nedostal podle mě má tipo rezervu na 150 km.
Jinak to zapalování by to mohlo dělat s tím přechodákem ale to by snad dělalo po každý ne?
Fiat tipo 2.0Ie
startovani
No ja vim, je to ale nejaka dost hloupa zavada a taky nejspis bude mit dost hloupy puvod :-/ Jinak zkus popsat co se dej pri tom startovani - jakoze startujes, plyn pusteny, chytne to, a kdyz pak pridas plyn nohou tak to stejne chcipne nebo ne? a nejaky dalsi podrobnosti co jsi pri tom vysledoval...
Jen mne tak napadlo, jestli by nemohl byt kamenem urazu spatna baterie a take nedostatecne dobijeni alternatorem. Kdyz se totiz stane, ze pres ty kabely to je dobre, tak by mohl byt problem v elektrice.JirkaR. píše:Startuju bez plynu a když bych ho hned nepřidal tak to chcípne a musel bych přidat alespon na 3500 ot.
S kabelala uplne v pohode i bez plynu
Re: stav motoru
Luboš píše:hanzs píše:Jo a jeste bych podotknul, ze moje tipo se chova uplne stejne - napoprve bud nenastartuju nebo zdechne, na podruhe je to vetsinou ok a duvedem je spatna komprese dvou valcu. Takze kdyz budete mit moznost to zmerit - ten merak ma dost lidi, staci se poptat, nekdo ho pujci, tak aspon mate zachvilku jasno jak na tom motor mechanicky je. Ja jsem taky pul roku meril cidla, kabely, zkousel palivovy system, zapalovani az to bylo tohle. Zatim s tim jezdim dal, jede jinak v pohode a zere cca 7,6L/100km pri delsi jizde. Ve meste na popojizdeni zere ale fakt hodne, tak 9-10.
Jezdím s tím taky dál,ale co to máš za spotřebu ? Mám autí teprve od 28.8.,ale natankoval jsem skoro plnou nádrž / do plné ještě chybělo trochu podle ukazatelu / a ujel jsem zatím 400 km po Brně a ještě nesvítí kontrolka.Nevzal jsem si ale ústřižek,takže nevím kolik litrů jsem tam dal.
Na kolik litrů je nádrž u 1.4 ? A nebo blbě ukazuje počítadlo km ?
Všechny vás zdravím. Jsem tu nový. Tipo mám 3 roky. Měl jsem 1.7D teď mám 1.6i-e DOHC s LPG. Nádrže jsou všude 55-ti litrové a rezerva cca 5-8litrů.