imobilizer
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
imobilizer
Pri pretočení kľúčika do polohy MAR mi trvale svieti "kľučik" a nedá sa naštartovať. Až po niekoľkých pokusoch pri prepínaní polohy kľuča STOP-MAR sa porucha odstráni. Problém je aj v tom ,že pri kúpe auta (sekač) som nedostal kodovaciu kartu ku kľuču a nevedel by som ho naštartovať ani nudzovo. Ma niekto z vás s tým nejaké skúsenosti?
- Reklama
Mam pocit, že to možno nebude problem s imobilizerom. Pri pretočení kľuča do polohy MAR by sa mala rozsvietiť súčasne s kontrolkou kľuča aj kontrolka žhavenia. Keď mám poruchový stav, svieti len kontrolka kľuča trvalo a vôbec sa nerozsvieti kontrolka žhavenia. Myslím teraz, keď je motor studený, ráno pri -5C. Alebo sa mýlim ?
-
- Začátečník
- Příspěvky: 3
- Registrován: 28 led 2007, 21:52
- Bydliště: BANSKA BYSTRICA
mam ten isty problem zo startom na multiple jtd rv.00,code zhasne tak na 20-30 pokus,idem menit snimac kluca dufam ze to pomoze,mam francuzsky manual,porteboval by som pozicat cesky alebo slovensky,prefotim a vratim pripadne ma niekto servisne cd?pomoz! vigas.boris@post.sk
MAM TEN ISTY PROBLEM ,NEDA SA NASTARTOVAT A SVIETI CODE, NA 10X TO PRECITA KLUC A POTOM TO JE OK
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 197
- Registrován: 04 led 2007, 16:35
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Ked imobilizér nezopne (nenačíta)Tak kontrolku žhavenia nemôže zopnúť.Túto závadu treba riešiť cez čítačku (servisný počítač) kde po vložení klúča ukáže či rozpoznalo klúč ,alebo nie a podla toho sa určí čím to je.jaroslebo píše:Mam pocit, že to možno nebude problem s imobilizerom. Pri pretočení kľuča do polohy MAR by sa mala rozsvietiť súčasne s kontrolkou kľuča aj kontrolka žhavenia. Keď mám poruchový stav, svieti len kontrolka kľuča trvalo a vôbec sa nerozsvieti kontrolka žhavenia. Myslím teraz, keď je motor studený, ráno pri -5C. Alebo sa mýlim ?
-
- Začátečník
- Příspěvky: 3
- Registrován: 28 led 2007, 21:52
- Bydliště: BANSKA BYSTRICA
Imobilizer nemá nič spoločné so žhavičmi. Ja som problém odstránil tým, že som odpojil konektory z riadiacej jednotky (dôležitý je stredný konektor) a prečistil som ich kontoxom. Riadiaca jednotka sa nachádza pri
nohách spolujazdca. U mňa sa problém prejavoval tým, že v 1.pohohe kľúča nenabehli žhaviče (špirála) a zároveň ostal svietiť kľúč. Zatiaľ je to OK.
nohách spolujazdca. U mňa sa problém prejavoval tým, že v 1.pohohe kľúča nenabehli žhaviče (špirála) a zároveň ostal svietiť kľúč. Zatiaľ je to OK.
AHOJ chtěl bych se zeptat jak to dopadlo,byl to opravdu čtecí kroužek????začínám mít taky problémy, sice né na 20 pokus ,tak na 2-4 pokus ,ale i tak mne to sejří a nejspíš se to bude zhoršovat!! díky
Kubas
r.v.2000 294 000km MLOK/multipla/prodáno
r.v.2005 53 300km Fiat Idea červená
r.v.2006 160 000km Multipla ll /mlok podruhé/
r.v.2008 13800km SUZUKI SV 650
r.v.2000 294 000km MLOK/multipla/prodáno
r.v.2005 53 300km Fiat Idea červená
r.v.2006 160 000km Multipla ll /mlok podruhé/
r.v.2008 13800km SUZUKI SV 650
Mně se to kupodivu nezhoršuje! Tak před půl rokem to bylo taky na 2-4 pokus jednou za dva dny a teď tak jednou za dva týdny. Jezdím denně a asi 6-8x za den startuji. Asi to chce opravdu všechny spoje prostříkat kontoxem. Myslím si, že když odejde čtecí kroužek, tak prostě odejde a dál už nenačítá.Kubanec píše:AHOJ chtěl bych se zeptat jak to dopadlo,byl to opravdu čtecí kroužek????začínám mít taky problémy, sice né na 20 pokus ,tak na 2-4 pokus ,ale i tak mne to sejří a nejspíš se to bude zhoršovat!! díky
Multipla JTD 105