imobilizer

Elektronika, el. výbava, diagnostika, kontrolky, přístroje

Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman

Odpovědět
jaroslebo
Začátečník
Příspěvky: 24
Registrován: 03 led 2007, 12:10
Bydliště: Kosice

imobilizer

Příspěvek od jaroslebo »

Pri pretočení kľúčika do polohy MAR mi trvale svieti "kľučik" a nedá sa naštartovať. Až po niekoľkých pokusoch pri prepínaní polohy kľuča STOP-MAR sa porucha odstráni. Problém je aj v tom ,že pri kúpe auta (sekač) som nedostal kodovaciu kartu ku kľuču a nevedel by som ho naštartovať ani nudzovo. Ma niekto z vás s tým nejaké skúsenosti? :cry:
Reklama
 

MB
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: 24 zář 2006, 10:23

Příspěvek od MB »

Osobní zkušenost naštěstí nemám. Má to znamenat, že imobilizér nerozpoznal klíček, tedy nepřečetl mikročip který je v klíčku. Ke každému autu jsou nejméně dva klíče, promiňte hloupou otázku, ale vyzkoušel jste ten druhý klíček?

MB
jaroslebo
Začátečník
Příspěvky: 24
Registrován: 03 led 2007, 12:10
Bydliště: Kosice

Příspěvek od jaroslebo »

Dík za každú radu. Vyskušal som samozrejma aj druhý kľúč s rovnakým efektom.Teraz sa zamýšľam nad tým, ako v prípade núdze vyradiť imobilizer bez použitia kodovacej karty. Vraj imobolizer dáva do riadiacej jednotky len jeden dig. vstup. V servise som to zatiaľ neskúšal.
m6564xp
Fiaťák
Příspěvky: 57
Registrován: 19 úno 2006, 20:55
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od m6564xp »

Tenhle problém jsem řešil na Brava a na Marea. Pokaždé to byl špatný snímací kroužek co je u spínací skříňky a vede do ŘJ immobilizéru. Je záměnný např. s Puntem (osobně vyzkoušeno). Nevím proč, ale občas odchází. Zajímavé je, že to byli vždy auta z roku 1999.
Mitsubishi Pajero 3.2 DID
jaroslebo
Začátečník
Příspěvky: 24
Registrován: 03 led 2007, 12:10
Bydliště: Kosice

Příspěvek od jaroslebo »

Mam pocit, že to možno nebude problem s imobilizerom. Pri pretočení kľuča do polohy MAR by sa mala rozsvietiť súčasne s kontrolkou kľuča aj kontrolka žhavenia. Keď mám poruchový stav, svieti len kontrolka kľuča trvalo a vôbec sa nerozsvieti kontrolka žhavenia. Myslím teraz, keď je motor studený, ráno pri -5C. Alebo sa mýlim ?
boris vigas
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 28 led 2007, 21:52
Bydliště: BANSKA BYSTRICA

Příspěvek od boris vigas »

mam ten isty problem zo startom na multiple jtd rv.00,code zhasne tak na 20-30 pokus,idem menit snimac kluca dufam ze to pomoze,mam francuzsky manual,porteboval by som pozicat cesky alebo slovensky,prefotim a vratim pripadne ma niekto servisne cd?pomoz! vigas.boris@post.sk :(
MAM TEN ISTY PROBLEM ,NEDA SA NASTARTOVAT A SVIETI CODE, NA 10X TO PRECITA KLUC A POTOM TO JE OK
dedo.miki
Fiaťák
Příspěvky: 197
Registrován: 04 led 2007, 16:35
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedo.miki »

jaroslebo píše:Mam pocit, že to možno nebude problem s imobilizerom. Pri pretočení kľuča do polohy MAR by sa mala rozsvietiť súčasne s kontrolkou kľuča aj kontrolka žhavenia. Keď mám poruchový stav, svieti len kontrolka kľuča trvalo a vôbec sa nerozsvieti kontrolka žhavenia. Myslím teraz, keď je motor studený, ráno pri -5C. Alebo sa mýlim ?
Ked imobilizér nezopne (nenačíta)Tak kontrolku žhavenia nemôže zopnúť.Túto závadu treba riešiť cez čítačku (servisný počítač) kde po vložení klúča ukáže či rozpoznalo klúč ,alebo nie a podla toho sa určí čím to je.
boris vigas
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 28 led 2007, 21:52
Bydliště: BANSKA BYSTRICA

Příspěvek od boris vigas »

vymenil som snimac kluca stalo ma to 500sk a stoji to za figu stale svieti kluc a multipla jtd nestartuje,startuje na 30 pokus :( :cry:
MAM TEN ISTY PROBLEM ,NEDA SA NASTARTOVAT A SVIETI CODE, NA 10X TO PRECITA KLUC A POTOM TO JE OK
jaroslebo
Začátečník
Příspěvky: 24
Registrován: 03 led 2007, 12:10
Bydliště: Kosice

Příspěvek od jaroslebo »

Imobilizer nemá nič spoločné so žhavičmi. Ja som problém odstránil tým, že som odpojil konektory z riadiacej jednotky (dôležitý je stredný konektor) a prečistil som ich kontoxom. Riadiaca jednotka sa nachádza pri
nohách spolujazdca. U mňa sa problém prejavoval tým, že v 1.pohohe kľúča nenabehli žhaviče (špirála) a zároveň ostal svietiť kľúč. Zatiaľ je to OK.
Kubanec
Fiaťák
Příspěvky: 128
Registrován: 18 úno 2007, 09:54
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Kubanec »

AHOJ chtěl bych se zeptat jak to dopadlo,byl to opravdu čtecí kroužek????začínám mít taky problémy, sice né na 20 pokus ,tak na 2-4 pokus ,ale i tak mne to sejří a nejspíš se to bude zhoršovat!! díky :roll:
Kubas
r.v.2000 294 000km MLOK/multipla/prodáno
r.v.2005 53 300km Fiat Idea červená
r.v.2006 160 000km Multipla ll /mlok podruhé/
r.v.2008 13800km SUZUKI SV 650
Roman G
Začátečník
Příspěvky: 29
Registrován: 17 dub 2007, 15:19
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek od Roman G »

Měl jsem stejný problém. V servisu zkusili vyměnit anténu imobilizéru(čtecí kroužek) za jinou, půjčenou z jiného auta a fungovalo to. Pak tam dali tu původní a taky to fungovalo. A funguje dodnes (dva měsíce).
Takže problém byl jenom vadný kontakt.


Multipla 1,6 Bipower, 2001
barčus
Fiaťák
Příspěvky: 60
Registrován: 27 říj 2005, 22:08
Bydliště: Brno

Příspěvek od barčus »

Kubanec píše:AHOJ chtěl bych se zeptat jak to dopadlo,byl to opravdu čtecí kroužek????začínám mít taky problémy, sice né na 20 pokus ,tak na 2-4 pokus ,ale i tak mne to sejří a nejspíš se to bude zhoršovat!! díky :roll:
Mně se to kupodivu nezhoršuje! Tak před půl rokem to bylo taky na 2-4 pokus jednou za dva dny a teď tak jednou za dva týdny. Jezdím denně a asi 6-8x za den startuji. Asi to chce opravdu všechny spoje prostříkat kontoxem. Myslím si, že když odejde čtecí kroužek, tak prostě odejde a dál už nenačítá.
Multipla JTD 105
jaroslebo
Začátečník
Příspěvky: 24
Registrován: 03 led 2007, 12:10
Bydliště: Kosice

Příspěvek od jaroslebo »

U mňa sa to prejavovalo veľmi často a preto som to musel riešiť.
Problém bol v relátku, ktoré nájdete vedľa riadiacej jednotky, dole pri nohách spolujazdca. Je červenej farby. Najlepšie je ho vymeniť, ja som prečistil kontakty relátka a je to OK. Asi dva mesiace už nemám žiaden problém.
Odpovědět

Zpět na „Multipla | Elektrika“