HELP - Prasklý rozvodový řemen

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Uživatelský avatar
proch
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 390
Registrován: 06 kvě 2007, 20:19
Bydliště: Brandys n/L
Kontaktovat uživatele:

Rozvody 1.9 JTD 80

Příspěvek od proch »

Rozvody se měněj až na 110 tis? Myslel jsem tak na 80, tak jsem si říkal, že už budou hotoví... No, na poště už mám chytrou knížku tak to všechno prostuduju. Ale pro klid to nechám udělat, výjde to tak na 5000 tis. novej motor asi na víc... :roll:
Stilo JTD 85kW, 2005,115@?, Cruise control, XcarLink mp3, dual clima, LLumar black, parking assist, EGR off, cat off...

_______________________________
Reklama
 

majki
Všeználek
Příspěvky: 1021
Registrován: 02 dub 2007, 16:08
Bydliště: Praha / Karvina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od majki »

Mario píše:kolik může stát výměna rozvodáku a klatky v SERVIZU FIAT .
motor 1.2 16v ? příští týden tam jedu tak at mi neřikaj pak nesmysli.
Díky :idea: :arrow:
Jak jsem psal jinde, me rekli ve Fiatu do osmi tisic...takze to necham udelat u znamyho za cca. 5500
Naposledy upravil(a) majki dne 24 kvě 2007, 13:58, celkem upraveno 1 x.
Mazda2 1.3 TE '08 :D
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
Ivo11
Začátečník
Příspěvky: 10
Registrován: 08 zář 2006, 09:53

Příspěvek od Ivo11 »

Má se ještě po výměně rozvodového řemenu po najetí třeba 1000km kontrolovat napnutí řemene?
lacin
Znalec
Příspěvky: 991
Registrován: 05 lis 2005, 13:04
Bydliště: taky JM

Příspěvek od lacin »

Nemusis, ale nic tim nepokazis.
Hustokrutost
jirka
Fiaťák
Příspěvky: 115
Registrován: 26 pro 2005, 09:14

Re: Rozvody 1.9 JTD 80

Příspěvek od jirka »

proch píše:Zdravím, nevíte někdo, jestli se dá diagnostikou nebo nejak jinak zjistit, jestli byly udělaný rozvody? Koupil jsem to nedávno, jezdilo to v německu, ale serviska je jenom do 40 tis. Má to najeto "doufám" 110 tis a o rozvodech nic nevím. Díky za reakce.
já mám taky auto s německa se serviskou a řemen byl měněný v 60tkm, takže ho budu asi měnit až ve 160 :)
majki
Všeználek
Příspěvky: 1021
Registrován: 02 dub 2007, 16:08
Bydliště: Praha / Karvina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od majki »

Jirko, na to bacha. Taky jsem mel remen meneny v 60tkm, podle servisky, taky mam dovoz z Nemecka, ale byl meneny JEN remen. Ne kladka, coz je docela podstatny. Takze bych byt tebou ve 120tkm vymenil remen i kladku a na dalsich 100tkm mas klid.
Mazda2 1.3 TE '08 :D
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
jirka
Fiaťák
Příspěvky: 115
Registrován: 26 pro 2005, 09:14

Příspěvek od jirka »

hmm, to mě nenapadlo :roll: Každopádně všichni tady tvrdí, že u MK1 1,2 16V se nemůžou potkat ventily. Mám najeto 106tkm a ve 120 to raději prodám :)
lacin
Znalec
Příspěvky: 991
Registrován: 05 lis 2005, 13:04
Bydliště: taky JM

Příspěvek od lacin »

U sestnactiventila se potkat muzou. U osmiventila ne. Ale kladka zacne nejdriv piskat a teprve pak se vysype... :-)
Hustokrutost
jirka
Fiaťák
Příspěvky: 115
Registrován: 26 pro 2005, 09:14

Příspěvek od jirka »

a sakra, já se divil co mi to po nastartování píská jak cikáda, že by to byla kladka, když se to zahřeje je to ok.
lacin
Znalec
Příspěvky: 991
Registrován: 05 lis 2005, 13:04
Bydliště: taky JM

Příspěvek od lacin »

No tak nemusi to delat jenom kladka, muze to delat alternator, pripadne vodni pumpa. Ale rozvody udelej, na tom neusetris.
Hustokrutost
rozmetal
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 244
Registrován: 14 led 2007, 15:27
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozmetal »

to jste mě moc nepotěšil, když se tady dočítám, že se u 1,2 16v můžou potrak ventily s pístem, jsem myslel, že to nejde :( no nic, tak společně s podvozkem se udělají ve středu i rozvody
Punto 85 1,2i 16v je na prodej
http://rozmy.rajce.idnes.cz/8.4.2008/
mif
Začátečník
Příspěvky: 34
Registrován: 06 říj 2005, 22:36
Bydliště: Ústí n/L
Kontaktovat uživatele:

rozvody

Příspěvek od mif »

Tak mám novou zkušenost s Punťou.
Podřadim (trochu jsem to hnal) a najednou nic. Motor zdechnul. Nechal jsem se odtáhnout, protože jsem na místě na nic nepřišel (byla už tma) a doma jsem zjistil, že mi prdnul klínek, co je dole na tý řemenici na klice a protočilo se mi to :-). Ještě že se to nemůže potkat. koupil jsem novou řemenici (asi 600kč) nastavil a hurá, jede to, nic se nestalo. Nedávno jsem s tim byl v Hamburku, nevim, jak bych to tam spravil. UF
Fiat Punto 60sx
MartinBrr
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: 23 úno 2007, 01:06

Příspěvek od MartinBrr »

Nechce se mi zakládat nové téma a vy jste tady podobnou věc řešili, tak bych se chtěl zeptat nějakého zdejšího odborníka. :oops:

Ztrácí se mi voda z chladiče, ale už neúnosným stylem.
Před týdnem jsem ještě ujel cca 100km na plný chladič, ale dnes už neujedu ani 20km, aby se mi auto nezačalo přehřívat.

Prve jsem si myslel, že mám asi prasklý těsnění pod hlavou (když jsem si tady projížděl příspěvky, tak to tomu tak nasvědčovalo), ale zjistil sem, že když doliju plnej chladič vody, odvzdušním a přidám pořádně plynu, tak mně doslova stříká voda z vodní pupy (z takové dírky, co na ní je).

To je kámen úrazu toho přehřívání, odteče mně všechna voda, zavzdušní se hadice, (přestane jet topení v autě) a za chvilku se auto přehřeje :cry:

:arrow: Poraďte prosím, jestli je to tou pumpou nebo něčím jiným. Jestli nemůže být ani prasklý to těsnění pod hlavou, popřípadě co to všechno může být...

:arrow: Šlo by, abych si to zvládnul vyměnit sám? (protože dávat auto do servisu na tři dny se mi nechce a nevíc to už hodně moc spěchá)...podotýkám, že nejsu žádnej nešika, ale je potřeba tam oddělat ten rozvoďák atd a zdá se mně to trochu složitý... :oops:

:arrow: Když by to byla ta pumpa a rozdělával to, mám ještě něco vyměnit, když už to bude rozdělaný? Rozvoďák, kladku,...


Mockrát děkuju
majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Příspěvek od majco »

MartinBrr píše:Nechce se mi zakládat nové téma a vy jste tady podobnou věc řešili, tak bych se chtěl zeptat nějakého zdejšího odborníka. :oops:

Ztrácí se mi voda z chladiče, ale už neúnosným stylem.
Před týdnem jsem ještě ujel cca 100km na plný chladič, ale dnes už neujedu ani 20km, aby se mi auto nezačalo přehřívat.

Prve jsem si myslel, že mám asi prasklý těsnění pod hlavou (když jsem si tady projížděl příspěvky, tak to tomu tak nasvědčovalo), ale zjistil sem, že když doliju plnej chladič vody, odvzdušním a přidám pořádně plynu, tak mně doslova stříká voda z vodní pupy (z takové dírky, co na ní je).

To je kámen úrazu toho přehřívání, odteče mně všechna voda, zavzdušní se hadice, (přestane jet topení v autě) a za chvilku se auto přehřeje :cry:

:arrow: Poraďte prosím, jestli je to tou pumpou nebo něčím jiným. Jestli nemůže být ani prasklý to těsnění pod hlavou, popřípadě co to všechno může být...

:arrow: Šlo by, abych si to zvládnul vyměnit sám? (protože dávat auto do servisu na tři dny se mi nechce a nevíc to už hodně moc spěchá)...podotýkám, že nejsu žádnej nešika, ale je potřeba tam oddělat ten rozvoďák atd a zdá se mně to trochu složitý... :oops:

:arrow: Když by to byla ta pumpa a rozdělával to, mám ještě něco vyměnit, když už to bude rozdělaný? Rozvoďák, kladku,...


Mockrát děkuju
Aj si si našiel závadu a aj si ju vyriešil a to presne!!! :lol: :lol: :lol:
Presne ako píšeš nová vodná pumpa-/ak strieka oda z toho otvoru na nej tak to je už dávno po nej! / a ked to budeš rozoberať tak vymeň aj kladku a remeň!! Výmena tak na 1hoh! + nová nemrzka!! :idea:
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Příspěvek od majco »

majco píše:
MartinBrr píše:Nechce se mi zakládat nové téma a vy jste tady podobnou věc řešili, tak bych se chtěl zeptat nějakého zdejšího odborníka. :oops:

Ztrácí se mi voda z chladiče, ale už neúnosným stylem.
Před týdnem jsem ještě ujel cca 100km na plný chladič, ale dnes už neujedu ani 20km, aby se mi auto nezačalo přehřívat.

Prve jsem si myslel, že mám asi prasklý těsnění pod hlavou (když jsem si tady projížděl příspěvky, tak to tomu tak nasvědčovalo), ale zjistil sem, že když doliju plnej chladič vody, odvzdušním a přidám pořádně plynu, tak mně doslova stříká voda z vodní pupy (z takové dírky, co na ní je).

To je kámen úrazu toho přehřívání, odteče mně všechna voda, zavzdušní se hadice, (přestane jet topení v autě) a za chvilku se auto přehřeje :cry:

:arrow: Poraďte prosím, jestli je to tou pumpou nebo něčím jiným. Jestli nemůže být ani prasklý to těsnění pod hlavou, popřípadě co to všechno může být...

:arrow: Šlo by, abych si to zvládnul vyměnit sám? (protože dávat auto do servisu na tři dny se mi nechce a nevíc to už hodně moc spěchá)...podotýkám, že nejsu žádnej nešika, ale je potřeba tam oddělat ten rozvoďák atd a zdá se mně to trochu složitý... :oops:

:arrow: Když by to byla ta pumpa a rozdělával to, mám ještě něco vyměnit, když už to bude rozdělaný? Rozvoďák, kladku,...


Mockrát děkuju
Aj si si našiel závadu a aj si ju vyriešil a to presne!!! :lol: :lol: :lol:
Presne ako píšeš nová vodná pumpa-/ak strieka oda z toho otvoru na nej tak to je už dávno po nej! / a ked to budeš rozoberať tak vymeň aj kladku a remeň!! Výmena tak na 1hoh! + nová nemrzka!! :idea:
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“