HELP - Prasklý rozvodový řemen
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- proch
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 390
- Registrován: 06 kvě 2007, 20:19
- Bydliště: Brandys n/L
- Kontaktovat uživatele:
Rozvody 1.9 JTD 80
Rozvody se měněj až na 110 tis? Myslel jsem tak na 80, tak jsem si říkal, že už budou hotoví... No, na poště už mám chytrou knížku tak to všechno prostuduju. Ale pro klid to nechám udělat, výjde to tak na 5000 tis. novej motor asi na víc...
Stilo JTD 85kW, 2005,115@?, Cruise control, XcarLink mp3, dual clima, LLumar black, parking assist, EGR off, cat off...
_______________________________
_______________________________
- Reklama
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 02 dub 2007, 16:08
- Bydliště: Praha / Karvina
- Kontaktovat uživatele:
Jak jsem psal jinde, me rekli ve Fiatu do osmi tisic...takze to necham udelat u znamyho za cca. 5500Mario píše:kolik může stát výměna rozvodáku a klatky v SERVIZU FIAT .
motor 1.2 16v ? příští týden tam jedu tak at mi neřikaj pak nesmysli.
Díky
Naposledy upravil(a) majki dne 24 kvě 2007, 13:58, celkem upraveno 1 x.
Mazda2 1.3 TE '08
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
Re: Rozvody 1.9 JTD 80
já mám taky auto s německa se serviskou a řemen byl měněný v 60tkm, takže ho budu asi měnit až ve 160proch píše:Zdravím, nevíte někdo, jestli se dá diagnostikou nebo nejak jinak zjistit, jestli byly udělaný rozvody? Koupil jsem to nedávno, jezdilo to v německu, ale serviska je jenom do 40 tis. Má to najeto "doufám" 110 tis a o rozvodech nic nevím. Díky za reakce.
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 02 dub 2007, 16:08
- Bydliště: Praha / Karvina
- Kontaktovat uživatele:
Jirko, na to bacha. Taky jsem mel remen meneny v 60tkm, podle servisky, taky mam dovoz z Nemecka, ale byl meneny JEN remen. Ne kladka, coz je docela podstatny. Takze bych byt tebou ve 120tkm vymenil remen i kladku a na dalsich 100tkm mas klid.
Mazda2 1.3 TE '08
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 244
- Registrován: 14 led 2007, 15:27
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
to jste mě moc nepotěšil, když se tady dočítám, že se u 1,2 16v můžou potrak ventily s pístem, jsem myslel, že to nejde no nic, tak společně s podvozkem se udělají ve středu i rozvody
Punto 85 1,2i 16v je na prodej
http://rozmy.rajce.idnes.cz/8.4.2008/
http://rozmy.rajce.idnes.cz/8.4.2008/
-
- Začátečník
- Příspěvky: 34
- Registrován: 06 říj 2005, 22:36
- Bydliště: Ústí n/L
- Kontaktovat uživatele:
rozvody
Tak mám novou zkušenost s Punťou.
Podřadim (trochu jsem to hnal) a najednou nic. Motor zdechnul. Nechal jsem se odtáhnout, protože jsem na místě na nic nepřišel (byla už tma) a doma jsem zjistil, že mi prdnul klínek, co je dole na tý řemenici na klice a protočilo se mi to . Ještě že se to nemůže potkat. koupil jsem novou řemenici (asi 600kč) nastavil a hurá, jede to, nic se nestalo. Nedávno jsem s tim byl v Hamburku, nevim, jak bych to tam spravil. UF
Podřadim (trochu jsem to hnal) a najednou nic. Motor zdechnul. Nechal jsem se odtáhnout, protože jsem na místě na nic nepřišel (byla už tma) a doma jsem zjistil, že mi prdnul klínek, co je dole na tý řemenici na klice a protočilo se mi to . Ještě že se to nemůže potkat. koupil jsem novou řemenici (asi 600kč) nastavil a hurá, jede to, nic se nestalo. Nedávno jsem s tim byl v Hamburku, nevim, jak bych to tam spravil. UF
Fiat Punto 60sx
Nechce se mi zakládat nové téma a vy jste tady podobnou věc řešili, tak bych se chtěl zeptat nějakého zdejšího odborníka.
Ztrácí se mi voda z chladiče, ale už neúnosným stylem.
Před týdnem jsem ještě ujel cca 100km na plný chladič, ale dnes už neujedu ani 20km, aby se mi auto nezačalo přehřívat.
Prve jsem si myslel, že mám asi prasklý těsnění pod hlavou (když jsem si tady projížděl příspěvky, tak to tomu tak nasvědčovalo), ale zjistil sem, že když doliju plnej chladič vody, odvzdušním a přidám pořádně plynu, tak mně doslova stříká voda z vodní pupy (z takové dírky, co na ní je).
To je kámen úrazu toho přehřívání, odteče mně všechna voda, zavzdušní se hadice, (přestane jet topení v autě) a za chvilku se auto přehřeje
Poraďte prosím, jestli je to tou pumpou nebo něčím jiným. Jestli nemůže být ani prasklý to těsnění pod hlavou, popřípadě co to všechno může být...
Šlo by, abych si to zvládnul vyměnit sám? (protože dávat auto do servisu na tři dny se mi nechce a nevíc to už hodně moc spěchá)...podotýkám, že nejsu žádnej nešika, ale je potřeba tam oddělat ten rozvoďák atd a zdá se mně to trochu složitý...
Když by to byla ta pumpa a rozdělával to, mám ještě něco vyměnit, když už to bude rozdělaný? Rozvoďák, kladku,...
Mockrát děkuju
Ztrácí se mi voda z chladiče, ale už neúnosným stylem.
Před týdnem jsem ještě ujel cca 100km na plný chladič, ale dnes už neujedu ani 20km, aby se mi auto nezačalo přehřívat.
Prve jsem si myslel, že mám asi prasklý těsnění pod hlavou (když jsem si tady projížděl příspěvky, tak to tomu tak nasvědčovalo), ale zjistil sem, že když doliju plnej chladič vody, odvzdušním a přidám pořádně plynu, tak mně doslova stříká voda z vodní pupy (z takové dírky, co na ní je).
To je kámen úrazu toho přehřívání, odteče mně všechna voda, zavzdušní se hadice, (přestane jet topení v autě) a za chvilku se auto přehřeje
Poraďte prosím, jestli je to tou pumpou nebo něčím jiným. Jestli nemůže být ani prasklý to těsnění pod hlavou, popřípadě co to všechno může být...
Šlo by, abych si to zvládnul vyměnit sám? (protože dávat auto do servisu na tři dny se mi nechce a nevíc to už hodně moc spěchá)...podotýkám, že nejsu žádnej nešika, ale je potřeba tam oddělat ten rozvoďák atd a zdá se mně to trochu složitý...
Když by to byla ta pumpa a rozdělával to, mám ještě něco vyměnit, když už to bude rozdělaný? Rozvoďák, kladku,...
Mockrát děkuju
Aj si si našiel závadu a aj si ju vyriešil a to presne!!!MartinBrr píše:Nechce se mi zakládat nové téma a vy jste tady podobnou věc řešili, tak bych se chtěl zeptat nějakého zdejšího odborníka.
Ztrácí se mi voda z chladiče, ale už neúnosným stylem.
Před týdnem jsem ještě ujel cca 100km na plný chladič, ale dnes už neujedu ani 20km, aby se mi auto nezačalo přehřívat.
Prve jsem si myslel, že mám asi prasklý těsnění pod hlavou (když jsem si tady projížděl příspěvky, tak to tomu tak nasvědčovalo), ale zjistil sem, že když doliju plnej chladič vody, odvzdušním a přidám pořádně plynu, tak mně doslova stříká voda z vodní pupy (z takové dírky, co na ní je).
To je kámen úrazu toho přehřívání, odteče mně všechna voda, zavzdušní se hadice, (přestane jet topení v autě) a za chvilku se auto přehřeje
Poraďte prosím, jestli je to tou pumpou nebo něčím jiným. Jestli nemůže být ani prasklý to těsnění pod hlavou, popřípadě co to všechno může být...
Šlo by, abych si to zvládnul vyměnit sám? (protože dávat auto do servisu na tři dny se mi nechce a nevíc to už hodně moc spěchá)...podotýkám, že nejsu žádnej nešika, ale je potřeba tam oddělat ten rozvoďák atd a zdá se mně to trochu složitý...
Když by to byla ta pumpa a rozdělával to, mám ještě něco vyměnit, když už to bude rozdělaný? Rozvoďák, kladku,...
Mockrát děkuju
Presne ako píšeš nová vodná pumpa-/ak strieka oda z toho otvoru na nej tak to je už dávno po nej! / a ked to budeš rozoberať tak vymeň aj kladku a remeň!! Výmena tak na 1hoh! + nová nemrzka!!
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
majco píše:Aj si si našiel závadu a aj si ju vyriešil a to presne!!!MartinBrr píše:Nechce se mi zakládat nové téma a vy jste tady podobnou věc řešili, tak bych se chtěl zeptat nějakého zdejšího odborníka.
Ztrácí se mi voda z chladiče, ale už neúnosným stylem.
Před týdnem jsem ještě ujel cca 100km na plný chladič, ale dnes už neujedu ani 20km, aby se mi auto nezačalo přehřívat.
Prve jsem si myslel, že mám asi prasklý těsnění pod hlavou (když jsem si tady projížděl příspěvky, tak to tomu tak nasvědčovalo), ale zjistil sem, že když doliju plnej chladič vody, odvzdušním a přidám pořádně plynu, tak mně doslova stříká voda z vodní pupy (z takové dírky, co na ní je).
To je kámen úrazu toho přehřívání, odteče mně všechna voda, zavzdušní se hadice, (přestane jet topení v autě) a za chvilku se auto přehřeje
Poraďte prosím, jestli je to tou pumpou nebo něčím jiným. Jestli nemůže být ani prasklý to těsnění pod hlavou, popřípadě co to všechno může být...
Šlo by, abych si to zvládnul vyměnit sám? (protože dávat auto do servisu na tři dny se mi nechce a nevíc to už hodně moc spěchá)...podotýkám, že nejsu žádnej nešika, ale je potřeba tam oddělat ten rozvoďák atd a zdá se mně to trochu složitý...
Když by to byla ta pumpa a rozdělával to, mám ještě něco vyměnit, když už to bude rozdělaný? Rozvoďák, kladku,...
Mockrát děkuju
Presne ako píšeš nová vodná pumpa-/ak strieka oda z toho otvoru na nej tak to je už dávno po nej! / a ked to budeš rozoberať tak vymeň aj kladku a remeň!! Výmena tak na 1hoh! + nová nemrzka!!
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996