Tipo 1.4. 95hp 2017 - Chyba P0219 (překročení povolených otáček motoru) při podřarování
Moderátor: peta.smolik
Tipo 1.4. 95hp 2017 - Chyba P0219 (překročení povolených otáček motoru) při podřarování
Mám Fiat Tipo 2017, 1.4 70kw 95hp a při podřazování z trojky na dvojku jsem se dostal na několik vteřin do vysokých otáček motoru (asi trochu přes 7000rpm - otáčkoměr do 8000). Objevila se chybová hláška P0219. Auto jede normálně, nepozoruji žádný problém. Připojil jsem diagnostiku a chybovou hlášku vymazal. Po nastartování už se znovu neobjevila, ale zatím jsem s autem nejezdil. Je potřeba něco dělat nebo to bude v pořádku? Nějaké zkušenosti s podobnou situaci? Děkuji
- Reklama
Re: Tipo 1.4. 95hp 2017 - Chyba P0219 (překročení povolených otáček motoru) při podřarování
Pri 6000 to má písaný maximálny výkon. Podľa mňa sa nemalo čo stať - teda ak si ich nezvýšil hodne prudko.
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Re: Tipo 1.4. 95hp 2017 - Chyba P0219 (překročení povolených otáček motoru) při podřarování
Pokud to jede tak se nic nestalo.
U přetočení jde hlavně o to, že se nestihnou zavřít ventily a potkaj se s pístem. Jak vysoký otáčky stíhá sériový motor těžko říct, 8k to evidentně ještě stíhá
Chyba vyskočila jen proto, že ECU zjistila otáčky nad max.
Příště větší pozor, při tomhle můžou klouznout přední kola a pak to kus jede rovně jak sáňky, hlavně na sněhu/ vodě v zatáčce nebo na příčným sklonu.. U některých aut můžou i skočit rozvody nebo něco rupnout v převodovce apod., FIRE je ale dost odolnej a blbovzdornej motor..
U přetočení jde hlavně o to, že se nestihnou zavřít ventily a potkaj se s pístem. Jak vysoký otáčky stíhá sériový motor těžko říct, 8k to evidentně ještě stíhá
Chyba vyskočila jen proto, že ECU zjistila otáčky nad max.
Příště větší pozor, při tomhle můžou klouznout přední kola a pak to kus jede rovně jak sáňky, hlavně na sněhu/ vodě v zatáčce nebo na příčným sklonu.. U některých aut můžou i skočit rozvody nebo něco rupnout v převodovce apod., FIRE je ale dost odolnej a blbovzdornej motor..