Problém:motor na volnobeh sám vypne
Moderátor: peta.smolik
Re: Problém:motor na volnobeh sám vypne
Tomnbasca: hmm... no napadlo mě, a nevim, jestli to tím může být - 1,8cka má totiž váhu vzduchu (stejně jako mají diesely) a ještě ke všemu není samostatně výměnná - chtělo by ji prověřit. Ty máš svoji diagnostiku - tj. Fiatecuscan s kabelem?
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
- Reklama
Re: Problém:motor na volnobeh sám vypne
Svoji diagnostiku nemám.
Re: Problém:motor na volnobeh sám vypne
Tomnbasca: hmm, no bez diagnostiky to bude problém - osobně bych to viděl, že je potřeba to projet s nahráváním údajů a pak se podívat, co se v autě děje, když to chcípne. V první řadě, jestli ŘJ "vidí", že klesají otáčky motoru při tom vyřazení. Dál jaké v tomto stavu ukazuje váha vzduchu množství vzduchu, co v tomto stavu ukazuje lambda (podle ní se pozná, jestli autu chybí vzduch nebo palivo). Chce to sehnat někoho, kdo je ochoten se tím takhle zabývat. Asi víc na dálku neporadím.
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
Re: Problém:motor na volnobeh sám vypne
Jasně, rozumím, že na dálku to nejde lépe určit, i tak moc děkuji za rady a typy. Bude teda problém najít někoho s vybavením, ochotou a zapálením. Já osobně jsem schopen si vyměnit tak žárovku, motoru moc nerozumím a je těžké v okolí najít někoho, kdo se tím zabývá. Ještě mě napadá autorizovaný servis, ale ty ceny ! . Jezdit se s tím už nedá - není to to správné potěšení .
Re: Problém:motor na volnobeh sám vypne
Tak jsem navštívil autorizovaný servis ... špatné zprávy . Vadná škrtící klapka, čištění a promazání nepomůže (už 3x jsem to nechal dělat a vydrželo to 1 - 3 dny). Případná oprava - 16600,- + práce. Tak teď opravdu nevím .
Re: Problém:motor na volnobeh sám vypne
No to je naprd. Nedokážu samozřejmě na dálku posoudit, jestli to našli dobře v tom servisu - nezbývá, než jim věřit.
Já už jsem takhle jednou řešil 1,8cku, co se týká klapky - nechodila naopak naplno - majitel pak sehnal jinou z vrakáče za 4 tis. a pak to bylo ok. Ona možná je stejná klapka i na jiných autech, jako Barchetta, Punto, možná i na Alfách 1,8TS - nevim to by chtělo vyhledat.
EDIT: no ještě tady si můžeš přečíst (v angličtině) od týpka co měl to samé na Stilu 1,8 - nakonec prostříkal pár konektorů (na klapce, okolo baterie), prostříkal váhu vzduchu čističem el. kontaktů a začalo mu zase fungovat ok.
http://www.fiatforum.com/stilo/235141-s ... -down.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Já už jsem takhle jednou řešil 1,8cku, co se týká klapky - nechodila naopak naplno - majitel pak sehnal jinou z vrakáče za 4 tis. a pak to bylo ok. Ona možná je stejná klapka i na jiných autech, jako Barchetta, Punto, možná i na Alfách 1,8TS - nevim to by chtělo vyhledat.
EDIT: no ještě tady si můžeš přečíst (v angličtině) od týpka co měl to samé na Stilu 1,8 - nakonec prostříkal pár konektorů (na klapce, okolo baterie), prostříkal váhu vzduchu čističem el. kontaktů a začalo mu zase fungovat ok.
http://www.fiatforum.com/stilo/235141-s ... -down.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
Re: Problém:motor na volnobeh sám vypne
Kolísat volnoběh u 1,6 16v může být i po špatně nastavených rozvodech.. Viz já.. měl jsem sací vačku o zub.. a ten motor se choval dost šíleně:)
Fiat Stilo 1.6 16V - http://autorecenze.centrum.cz/profi-rec ... -kw-10.htm
&
http://magazin.auto.cz/predstavujeme/fi ... brava.html
Recenze se moc krásně čtou, když víte že Čas je naplnil
&
http://magazin.auto.cz/predstavujeme/fi ... brava.html
Recenze se moc krásně čtou, když víte že Čas je naplnil
Re: Problém:motor na volnobeh sám vypne
To posunutie sacej vačky o zub ma dosť zaujalo.
Motor za studena občas hneď po naštartovaní zdochol. Po opätovnom naštartovaní OK.
Menili sa teraz rozvody aj s aretačnými prípravkami a zistil som, že na pôvodnom remeni bola sacia vačka posunutá o zub. Výfuková vačka bola OK. Teraz s novým remeňom je to nastavené správne, som zvedavý, či sa stratí aj tá závada so zdochýňaním motora po štarte
Motor za studena občas hneď po naštartovaní zdochol. Po opätovnom naštartovaní OK.
Menili sa teraz rozvody aj s aretačnými prípravkami a zistil som, že na pôvodnom remeni bola sacia vačka posunutá o zub. Výfuková vačka bola OK. Teraz s novým remeňom je to nastavené správne, som zvedavý, či sa stratí aj tá závada so zdochýňaním motora po štarte
Fiat Stilo 1.6 16V 76kW r.v.2003
Fiat Croma 1.9 TDid 66kW r.v. 1988 ex
Fiat Ritmo 1.5 75 i.e. 55kW r.v. 1986 ex
Fiat 850 Special 35kW r.v. 1972 ex
Fiat Croma 1.9 TDid 66kW r.v. 1988 ex
Fiat Ritmo 1.5 75 i.e. 55kW r.v. 1986 ex
Fiat 850 Special 35kW r.v. 1972 ex
Re: Problém:motor na volnobeh sám vypne
Takže závada s občasným zdochýňaním po štarte pretrváva. Vypisuje to na displeji Loose connection.
Takže ideme otvoriť riadiacu jednotku motora
Takže ideme otvoriť riadiacu jednotku motora
Fiat Stilo 1.6 16V 76kW r.v.2003
Fiat Croma 1.9 TDid 66kW r.v. 1988 ex
Fiat Ritmo 1.5 75 i.e. 55kW r.v. 1986 ex
Fiat 850 Special 35kW r.v. 1972 ex
Fiat Croma 1.9 TDid 66kW r.v. 1988 ex
Fiat Ritmo 1.5 75 i.e. 55kW r.v. 1986 ex
Fiat 850 Special 35kW r.v. 1972 ex
Re: Problém:motor na volnobeh sám vypne
není loose connection něco s imobilizérem? jinak vítej v klubu Stilařů, jo na tom se vyučíš elektrikářem
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: Problém:motor na volnobeh sám vypne
immo po startu už nemůže vypnout motor.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Re: Problém:motor na volnobeh sám vypne
Vyučení elektrikári už sme (Ja a syn). Cez Stilo sa len udržujeme v kondíciiliborko píše:není loose connection něco s imobilizérem? jinak vítej v klubu Stilařů, jo na tom se vyučíš elektrikářem
Takže riadiaca jednotka cez X-Ray presvietená, plno crackov na konektoroch odhalených, všetok bezolovnatý cín na pinoch obidvoch konektorov odsatý a nahradený cínom s 37% olova. Preventívne ešte preletované podozrivé spoje. Riadiaca jednotka preložená na kastlík akumulátora. A auto ide jak pichnutá sviňa
Fiat Stilo 1.6 16V 76kW r.v.2003
Fiat Croma 1.9 TDid 66kW r.v. 1988 ex
Fiat Ritmo 1.5 75 i.e. 55kW r.v. 1986 ex
Fiat 850 Special 35kW r.v. 1972 ex
Fiat Croma 1.9 TDid 66kW r.v. 1988 ex
Fiat Ritmo 1.5 75 i.e. 55kW r.v. 1986 ex
Fiat 850 Special 35kW r.v. 1972 ex
Re: Problém:motor na volnobeh sám vypne
Prikladám nejaké obrázky z riadiacej jednotky:
Fiat Stilo 1.6 16V 76kW r.v.2003
Fiat Croma 1.9 TDid 66kW r.v. 1988 ex
Fiat Ritmo 1.5 75 i.e. 55kW r.v. 1986 ex
Fiat 850 Special 35kW r.v. 1972 ex
Fiat Croma 1.9 TDid 66kW r.v. 1988 ex
Fiat Ritmo 1.5 75 i.e. 55kW r.v. 1986 ex
Fiat 850 Special 35kW r.v. 1972 ex
Re: Problém:motor na volnobeh sám vypne
Ahoj, vyresil nekdo uz to kolisani otacek a chcipnuti na volnobeh?
Pokud auto jede na sitic, tak jde pekne cca 1200 otacek.
Jak se ohreje, tak se placa, jak pumpa na hovna a vetsinou pri dojeti ke krizovatce chcipne.
Musim to turovat a dobrzdovat ruckou
Za jizdy v tahu v poho.
Svicky, civky, cidla, rozvody novy. RJ by mela byt OK.
Nekde jsem cetl, zeby to mohlo byt od palivoveho cerpadla, kde origo bajpas a tam degraduje hadicka a ztraci tlak a chybi tomu stava.
Doblo 1.6 16v 2003
Dekuju za, odpoved
Pokud auto jede na sitic, tak jde pekne cca 1200 otacek.
Jak se ohreje, tak se placa, jak pumpa na hovna a vetsinou pri dojeti ke krizovatce chcipne.
Musim to turovat a dobrzdovat ruckou
Za jizdy v tahu v poho.
Svicky, civky, cidla, rozvody novy. RJ by mela byt OK.
Nekde jsem cetl, zeby to mohlo byt od palivoveho cerpadla, kde origo bajpas a tam degraduje hadicka a ztraci tlak a chybi tomu stava.
Doblo 1.6 16v 2003
Dekuju za, odpoved
-
- Začátečník
- Příspěvky: 11
- Registrován: 18 říj 2021, 09:09
Re: Problém:motor na volnobeh sám vypne
Zdravím
Nevím jestli to patří sem. Stilo 1.4 Auto mi po ránu špatně startovalo, změny ve výkonu, kolísání otáček. Včera jsem zjistil že mi neustále saje vzduch z nádrže ventil odvzdušnění nádrže. Příznak byl syčení u víčka nádrže. Na diagnostice byl stále na nule.
Nevím jestli to patří sem. Stilo 1.4 Auto mi po ránu špatně startovalo, změny ve výkonu, kolísání otáček. Včera jsem zjistil že mi neustále saje vzduch z nádrže ventil odvzdušnění nádrže. Příznak byl syčení u víčka nádrže. Na diagnostice byl stále na nule.