Punto 188 1.2 8V prehrievanie
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: Punto 188 1.2 8V prehrievanie
Aj mne keď nezapínalo prvú rýchlosť tak mi to stúplo nad polovicu.Vymenil som odpor a funguje to krásne.
Naposledy upravil(a) Gembler dne 18 říj 2018, 15:12, celkem upraveno 1 x.
CHRYSLER CROSSFIRE 3.2
EX Punto mk1 55S, 90ELX, 16v sporting
EX Punto mk1 55S, 90ELX, 16v sporting
- Reklama
Re: Punto 188 1.2 8V prehrievanie
Většinou usmažený předřadný odpor.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: Punto 188 1.2 8V prehrievanie
Takze sa vraciam k problemu. Termostatom to nebolo, ten sa ukazal byt v poriadku (zbytocna vymena, ale robil som si to sam a 12€ za termostat ma nezruinuje) V nasledujucich dnoch zacala teplota opat stupat, a tak som na to isiel vylucovacou metodou. Teplota stupala len pri stati v kolone. Stacilo, aby som sa pohol 100-200m rychlostou 10-15km/h a uz isla teplota o pol dieliku dole. Ak som sa plynule hybal, teplota nikdy neprekrocila polku. Teda som vylucil cerpadlo a zaneseny chladic. Potreboval som teda vylucit spinacie rele R6, poistku F6, alebo chybu elektroniky (mam 1.2 8V bez klimy, ventilator je len jeden stupen a jedno cidlo, ktore dava teplotu pre budiky ako aj riadiacu jednotku). Pripojil som si teda LED diodu na kontakt 87 rele R6 a zem na baterku a kontroloval pocas jazdy. V kolone sa po case dioda rozsvietila, ventilator som ale nepocul a teplota zacala stupat. Schladil som to cez kurenie, teplota klesla spat na polovicu a dioda zhasla. Takze riadiaca jednotka, poistka, aj rele je ok. Pokracoval som v jazde a pri dalsich troch zopnutiach rele sa ventilator rozbehol a teplota ostala na polovici. Ked som to potom este pozeral po zaparkovani, tak sa ventilator pri dalsom zopnuti opat nerozbehol.
Pre istotu som premeral odpor drotov od rele/zeme po ventilator a odmeral napatie na konektore, ked svietila dioda (14V). Takze blby ventilator, ktory sa obcas rozbehne a obcas nie. Ked som ho rozobral a vysypal sa z neho pekny sajrajt, nechapal som, ako sa vobec mohol obcas roztocit
Neveril som, ze toto je dvojrocny motor. Naschval som objednaval Magneti Marelli, reku nech je ako original. Az na to, ze prislo made in Poland. Nikdy viac. Vyzera to, ze opadala komplet izolacia, ktorou bol zaliaty rotor a pozapekalo sa to medzi magnet. Nejako som to vycistil, vyskrabal, osmirgloval rotor a poskladal naspat. Pri skuske po pripojeni na baterku sa pekne roztacal, tak uvidime zajtra, ci bude
Pre istotu som premeral odpor drotov od rele/zeme po ventilator a odmeral napatie na konektore, ked svietila dioda (14V). Takze blby ventilator, ktory sa obcas rozbehne a obcas nie. Ked som ho rozobral a vysypal sa z neho pekny sajrajt, nechapal som, ako sa vobec mohol obcas roztocit
Neveril som, ze toto je dvojrocny motor. Naschval som objednaval Magneti Marelli, reku nech je ako original. Az na to, ze prislo made in Poland. Nikdy viac. Vyzera to, ze opadala komplet izolacia, ktorou bol zaliaty rotor a pozapekalo sa to medzi magnet. Nejako som to vycistil, vyskrabal, osmirgloval rotor a poskladal naspat. Pri skuske po pripojeni na baterku sa pekne roztacal, tak uvidime zajtra, ci bude
Re: Punto 188 1.2 8V prehrievanie
To vinutí vypadá uplně upečené, řekl bych, že tam nějaký kousek izolace, nebo tmelu upadl, zablokoval ho a motor se tím upekl.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: Punto 188 1.2 8V prehrievanie
obdobny problem som mal aj ja akurat som nemal budiky s meranim teploty este len mi bolo cudne ze vsetci okolo fucia a ja ne ze klimou to nebude preventivne som daval kurenie na plno v lete az z toho bol pridrety ventilator. Kupil som Dneso ale ten cely plast mi nesedel na diery tak som to nehal tak a vymenil som len ventilatory a odvtedy je pokoj cca 50€
Re: Punto 188 1.2 8V prehrievanie
Hej, vyzera to upecene, ale to je len taka cierna izolacia na medi. Ked som ho poskladal, tak som ho odskusal na zdroji a baterke a tocil sa normalne na plne otacky, ako predtym. Dnes jazda v kolone, dvakrat zoplo rele a ventilator isiel, do minutky bolo schladene a rucicka stale na polke. Takze este hadam nejaky ten piatok vydrzi.
Re: Punto 188 1.2 8V prehrievanie
To vinutí bych aspoň zaimpregnoval elektroizolačním lakem. (Komutátor se musí zakrýt.)
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: Punto 188 1.2 8V prehrievanie
Nieeee, druhy raz to uz nebudem rozoberat Pockam, kym to zhori, a kupim novy.
Re: Punto 188 1.2 8V prehrievanie
Náhodou nevíš, jaký je tam rozměr uhlíků ?
Já to udělám preventivně, když teď bude chladno, přece jen je to nejvíce vystavená součást vnějším vlivům.
Já to udělám preventivně, když teď bude chladno, přece jen je to nejvíce vystavená součást vnějším vlivům.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: Punto 188 1.2 8V prehrievanie
Tak to neviem, okolo 5mm? Skus zmerat z fotky.
Re: Punto 188 1.2 8V prehrievanie
Z fotky to nezměříš, jsou tam důležité 2 rozměry (5x4, nebo 6x4, nebo 5x7 atp.)
Pak to sem napíšu, až to budu dělat.
Pak to sem napíšu, až to budu dělat.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: Punto 188 1.2 8V prehrievanie
Ja som mal tiež presne toto Punto s týmto motor a takýto problém som nikdy nemal. Takže neporadím, ale osožný príspevok pre ostatných. Idem si pozrieť nejaké porno radšej!
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: Punto 188 1.2 8V prehrievanie
komu nejde sahara?
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu