HELP - zápach benzínu v kabině
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto, zokot
-
- Začátečník
- Příspěvky: 5
- Registrován: 15 dub 2007, 20:30
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
HELP - zápach benzínu v kabině
Zdravím,
Prošel jsem doufám všechna tématu k tomuto problému a nenalezl jsem uspokojivé vysvětlení pro můj případ.
Zkontroloval jsem přívod benzínu a vracečku, vedení benzínových par a nic jsem nenašel. Přesto pokud chvíli jedu a otevřu okno začne smrdět benzín. Zdá se, že přepnutí na vnitřní cirkulaci pomůže a zápach zmizí. Našel jsem také netěsnost na výfuku v napojení katalyzátoru a druhého dílu výfuku. Ale opravdu si myslím, že to co cítím jsou benzínové výpary.
Mám podezření na ventil na filtru s aktivním uhlím v motorovém prostoru. Podle mne nespíná a páry z nádrže pak unikají z filtru místo toho, aby byly násávány motorem. Dá se nějakým způsobem zkontrolovat jeho funkce? Například jaké je spínací napětí atd.
Případně další tipy jak na to.
Díky,
Radek
Prošel jsem doufám všechna tématu k tomuto problému a nenalezl jsem uspokojivé vysvětlení pro můj případ.
Zkontroloval jsem přívod benzínu a vracečku, vedení benzínových par a nic jsem nenašel. Přesto pokud chvíli jedu a otevřu okno začne smrdět benzín. Zdá se, že přepnutí na vnitřní cirkulaci pomůže a zápach zmizí. Našel jsem také netěsnost na výfuku v napojení katalyzátoru a druhého dílu výfuku. Ale opravdu si myslím, že to co cítím jsou benzínové výpary.
Mám podezření na ventil na filtru s aktivním uhlím v motorovém prostoru. Podle mne nespíná a páry z nádrže pak unikají z filtru místo toho, aby byly násávány motorem. Dá se nějakým způsobem zkontrolovat jeho funkce? Například jaké je spínací napětí atd.
Případně další tipy jak na to.
Díky,
Radek
- Reklama
-
- Začátečník
- Příspěvky: 5
- Registrován: 15 dub 2007, 20:30
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Mno, já to nedělal, protože mi zároveň dělali i spojku. Ale znělo to dostatečně jednoduše.
Nastudoval jsem to zde:
http://punto.mysteria.cz/odvzdus.htm
Vypadlý z bajonetu byl "4 – Vícefunkční ventil". Je třeba uvolnit nádrž z třmenů a překontrolovat. Je třeba vyháknout výfuk atd. U tebe to může být klidně něco jiného. Překontroloval bych celý systém "Vratný systém odvzdušnění palivové nádrže" a až potom tahal nádrž. U mně to jsou modré hadičky.
Hodně štěstí,
Radek
Nastudoval jsem to zde:
http://punto.mysteria.cz/odvzdus.htm
Vypadlý z bajonetu byl "4 – Vícefunkční ventil". Je třeba uvolnit nádrž z třmenů a překontrolovat. Je třeba vyháknout výfuk atd. U tebe to může být klidně něco jiného. Překontroloval bych celý systém "Vratný systém odvzdušnění palivové nádrže" a až potom tahal nádrž. U mně to jsou modré hadičky.
Hodně štěstí,
Radek
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
A nevíte někdo kde na tej nádrži je ten ventil připojenej, nebo jestli to jde nějak ze spodu auta alespoň poznat bez odmontování tý nádrže, jestli je ten ventyl vypadlej ?rbiciste píše:Mno, já to nedělal, protože mi zároveň dělali i spojku. Ale znělo to dostatečně jednoduše.
Nastudoval jsem to zde:
http://punto.mysteria.cz/odvzdus.htm
Vypadlý z bajonetu byl "4 – Vícefunkční ventil". Je třeba uvolnit nádrž z třmenů a překontrolovat. Je třeba vyháknout výfuk atd. U tebe to může být klidně něco jiného. Překontroloval bych celý systém "Vratný systém odvzdušnění palivové nádrže" a až potom tahal nádrž. U mně to jsou modré hadičky.
Hodně štěstí,
Radek
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň