Dnes som pri obiehaní nákladiaku na diaľnici so zaradenou päťkou potlačil "plný kotol", kdesi nad 3000 otáčok prekĺzla spojka
Spravil som to párkrát už prv - teraz však bola vyššia teplota. Autíčko mám iba od októbra.
Otázka - ide spojka do nebíčka alebo niečo iné?
Napadá ma teoretická možnosť, že niekto papral s riadiacou jednotkou, lebo to voči Puntu má neskutočný ťah pri pridaní - obe 1.9JTD hoci Punto 59 kW, Mulinka 85 no zas rozdiel hmotnosti a odporu vzduchu...
Odchádza?
Koľko môže ešte vydržať?
Vďaka
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Kolik máš najeto km? Pokud je to hydraulicke ovladani spojky a ne lankem tak může být problém ve spojkovem valci,tedy přesněji měli by tam být dva hlavní u pedálu a pomocný na převodovce.
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Pokud tam ještě nebyla měněna spojka tak asi bude nejvyšší čas,245 tis.je dost pokud tedy je puvodni.Zkus ji jeste pristelovat ručně,ale nejspis to na dlouho nepomůže.
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Aha - "chyba" je inde...
Dnes som viezol kolegu, zmačkol stopky - necelých 9 sekúnd z 0 na 100-ku. Papierovo má mať 12,2.
Odhadujem, že na to nieje originál spojka stavaná.
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)