Chybové kódy diagnostika
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Chybové kódy diagnostika
Čau, napíchl jsem včera punto mk2 ve BT eml327 a aplikaci OBD Car Doctor. Svítí mi na palubce totiž oranžová kontrolka motoru, nebo co to značí. Dostal jsem tyto chybové kódy, netuším ale co znamenají ani jsem nikde nedohledal nějaký popis.
Poradíte? :
P / U1700
E / U1702
E / U1602
E / P1135
E / U1600
Měnil jsem v autě baterii, protože předchozí byla KO, od výměny jsem chyby nemazal, nicméně oranžová kontrolka svítila dlouho před a svítí i teď. Když připojím diag, tak po vyčtení kódu třeba na 1-2dny zhasne a pak zase svítí znovu.
Díky
Poradíte? :
P / U1700
E / U1702
E / U1602
E / P1135
E / U1600
Měnil jsem v autě baterii, protože předchozí byla KO, od výměny jsem chyby nemazal, nicméně oranžová kontrolka svítila dlouho před a svítí i teď. Když připojím diag, tak po vyčtení kódu třeba na 1-2dny zhasne a pak zase svítí znovu.
Díky
- Reklama
Re: Chybové kódy diagnostika
OBD Car Doctor má asi nějaké svoje značení pro chybové kody
připoj to MultiEcuscanem.
připoj to MultiEcuscanem.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Re: Chybové kódy diagnostika
myslíš, normálně přes PC ok?rossi píše:OBD Car Doctor má asi nějaké svoje značení pro chybové kody
připoj to MultiEcuscanem.
Re: Chybové kódy diagnostika
jo přes notas
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Re: Chybové kódy diagnostika
tak, stáhl jsem chyby, kde je i popis. Nicméně jsem je vymazal, protože něco mohlo naběhnout skrz KO baterku, a uvidím co se načte.
Jinak poradí někdo, proč mi nejede klima? Dle všeho nesepne kompresor. Když koukám přes diag, tak i když zapnu tlačítko (svítí) a dám i otáčky, tak dle diag, jsem nic nezmáčkl, pokud to teda chápu dobře. Koukněte. Děkuji
Jinak poradí někdo, proč mi nejede klima? Dle všeho nesepne kompresor. Když koukám přes diag, tak i když zapnu tlačítko (svítí) a dám i otáčky, tak dle diag, jsem nic nezmáčkl, pokud to teda chápu dobře. Koukněte. Děkuji
- Přílohy
-
- punto1.jpg (112.17 KiB) Zobrazeno 12635 x
-
- punto1.jpg (112.17 KiB) Zobrazeno 12635 x
Re: Chybové kódy diagnostika
klima nesepne pokud je málo media/žádné/.
je tam el. mag. spojka při nedostatku media nesepne.
je tam el. mag. spojka při nedostatku media nesepne.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Re: Chybové kódy diagnostika
to vím, ale zkoušel jsem ji hned po naplnění. Nacpal tam myslím 580g a byla prázdná, ale dle předchozího majitele se leta nepoužívala.
Otázka je, proč když zmáčknu čudl, a ten se rozsvítí, tak diag píše, že není pokyn k zapnutí, viz obrázek
Otázka je, proč když zmáčknu čudl, a ten se rozsvítí, tak diag píše, že není pokyn k zapnutí, viz obrázek
- Přílohy
-
- fiat2.jpg (236.4 KiB) Zobrazeno 12617 x
Re: Chybové kódy diagnostika
tak zkus tu el.mag. spojku
při připojení 12V musí cvaknout.
pokud to má tu spojku.
taky bývá klima s kompresorem tzv. natvrdo, a tam jsou štefty co se při zadření kompresoru střihnou.
při připojení 12V musí cvaknout.
pokud to má tu spojku.
taky bývá klima s kompresorem tzv. natvrdo, a tam jsou štefty co se při zadření kompresoru střihnou.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Re: Chybové kódy diagnostika
no dělal jsem přes diag nějakou kontrolu relé od klimy (jediné co tam s klimou je) a to v motoru cvaklo. Spíše mě zajímá, kdy se má změnit stav "Žádost o zapnutí klimatizace" na "Zapnutý" ?
klimakompresor by se měl dat v motorovém prostoru normálně prootočit rukou?
klimakompresor by se měl dat v motorovém prostoru normálně prootočit rukou?
Re: Chybové kódy diagnostika
při sundaným řemenu ano
s tou diag. ti neporadím,já se do 1.6 ky MEScanem nedostanu.
to relé právě spíná tu spojku.
jinak když si plnil tu klimu, oni ji pak nezkoušeli?
ta el.mag. spojka se dá vyzkoušet.
z konektoru co vede do klimi jde jeden vodič k té spojce.
jakoby k řemenici, a druhý je na kostru klimi.
když přivedeš na ten 1 vodič 12V třeba z baterky tak spojka musí sepnout,cvaknout.
hlavně si zjisti zda tam máš kompr. co se spíná tou spojkou, nebo ten co běží permanentně
tam toho může být tolik, že uplně nejlepší by bylo to dát někam do klimaservisu.
třeba tam kde to plnili.
od PC se špatně opravuje.
s tou diag. ti neporadím,já se do 1.6 ky MEScanem nedostanu.
to relé právě spíná tu spojku.
jinak když si plnil tu klimu, oni ji pak nezkoušeli?
ta el.mag. spojka se dá vyzkoušet.
z konektoru co vede do klimi jde jeden vodič k té spojce.
jakoby k řemenici, a druhý je na kostru klimi.
když přivedeš na ten 1 vodič 12V třeba z baterky tak spojka musí sepnout,cvaknout.
hlavně si zjisti zda tam máš kompr. co se spíná tou spojkou, nebo ten co běží permanentně
tam toho může být tolik, že uplně nejlepší by bylo to dát někam do klimaservisu.
třeba tam kde to plnili.
od PC se špatně opravuje.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Re: Chybové kódy diagnostika
Se za tebou klidne zastavim , tam kde to plnili o tom nic neví, jen tam nacpal médium, odpojil, řekl ať to zkusím, nic to nedelalo,tak říkal, že bude asi špatný kompresor. To je cele
Re: Chybové kódy diagnostika
Tak jsem na to koukal, kompresor je na remeni k motoru, takže se řemen motá furt a přes spojku se asi špína, ta se ale ani nehne, nicméně při zapnutí ani relé necvakne, tak muž být problém tam?
Re: Chybové kódy diagnostika
Napřed bych zkontroloval pojistku F19 u motoru a celý okruh spínání. Také může být vadný termostat klimatizace.
- Přílohy
-
- Punto_klima.gif (73.1 KiB) Zobrazeno 12558 x
Fiat Punto (188) 1.2 8V ELX 5d
do provozu: 9/2000 Italy
do provozu: 9/2000 Italy
Re: Chybové kódy diagnostika
kontroloval jsem pojistku jak u řidiče, tak v motoru , vše jsem vytáh a nacvak zpět, i relé, konektor od tlakového spínače jsem také pročistil. Nevím, jak by se to chovalo, kdyby bylo špatné relé.., popř. kde se dá sehnat.
Re: Chybové kódy diagnostika
Kdyby bylo špatné relé, tak by klima samozřejmě také nespínala. Pokud jsou v pořádku pojistky, tak musíš vzít zkoušečku a proměřit kam až proud jde a odkud už ne. Tipnul bych si na termostat nebo tlakový spínač(pokud je v systému ještě tlak).
Fiat Punto (188) 1.2 8V ELX 5d
do provozu: 9/2000 Italy
do provozu: 9/2000 Italy